To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

Technika Syreny - Pompa paliwa

Archaniol - 2017-08-22, 06:47

A czemu mam sie kluczykòw pozbyć?
sebaxll - 2018-05-23, 16:52

Podczepie się pod temat pompy. Mam u siebie taki problem, że zalewa mi silnik po dłuższym postoju i mam problem z odpaleniem. Wczesniej lecialo z komory plywakowej która uszczelnilem i po uszczelnieniu wlewa sie przez gaznik do silnika. Zmienialem już zaworek iglicowy i nic.
Może macie jakieś pomysły?

czeresss - 2018-05-23, 16:59

Elektrozawór przed pompą i koniec problemu. Popatrz do mojego tematu.
Jędrulo - 2018-05-27, 15:47

http://allegro.pl/pompa-z...7366962143.html
i nie ma kłopotu z zalewaniem 1 gara jak membrana pojdzie, ani z odpalaniem po miesiącu postoju.

Kozichwost - 2018-05-27, 18:29

Być może, jednak wydajność 95 litrów na godzinę, bez powrotu z gaźnika do zbiornika nie brzmi dobrze.
PS kupował ktoś ostatnio nowe pompy w polmo? Próbowałem i jakoś nie poszlo

SUPER.DAWID - 2018-05-28, 05:26

Przy oryginalnym układzie paliwowym elektryczna pompa paliwa nie da rady. Spali się przy pierwszej trasie. Jak nabije ciśnienie i zaworek iglicowy odetnie układ. Tak jak pisze "Kozichwost" musiał by być powrót nadmiaru do baku.
sereniarz(atom1) - 2018-05-28, 20:20

co nie jest zadnym problemem i oszczedza zaworek, wystarczy dac trojnik i przewod w gume od nalewania paliwa :-) )
Kozichwost - 2018-05-28, 21:54

Wtedy pasowałoby dać jeszcze jakiś dławik przepływu w ten dołożony przewód, aby paliwo nie omijało komory
Jędrulo - 2018-05-30, 22:12

zrobiłem takich aut ze 20, różnych w tym żuki syreny i trabanta z silnikiem wartburga, wołgę, 125p i pompom nic nie jest. układ przelewowy nie jes wymagany. ona jest niskociśnieniowa, 0,2bara. nie teoretyzujcie, to jest sprawdzone rozwiązanie:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group