To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

Mechanika - V max 80 km/h

Pasjonat87 - 2019-04-27, 20:09

wiele lat temu maksymalnie syrena pojechalem 110 ale nigdy wiecej juz tego nie zrobilem :D
czeresss - 2019-04-27, 21:16

Jaki był powód? Czyżby lek o własne życie? :grinser
Kozichwost - 2019-04-27, 21:43

Moja zegarowo 125. Nie męczę jej tak często, ale raz na rok się zdarza. Poza tym, podróżna prędkość 8 dych, czasem ciut więcej
czeresss - 2019-04-27, 21:48

Zgodzę się, że 70-80 to przyjemna prędkość.
Jack - 2019-04-28, 12:33

Najprostszym rozwiązaniem dla laika jest zakup lampy stroboskopowej- mamy od razu pełną diagnozę zapłonów na każdy cylinder !! i wiemy gdzie szukać problemów.
Kozichwost - 2019-04-28, 19:38

Trabik napisał/a:
Moim zdaniem niedrożny układ wydechowy będzie czuć na każdym biegu, szczególnie podczas przyspieszania i objawiałby się brakiem mocy silnika.

A myślisz, że czym jest spowodowany v max 80km/h, nadwyżką mocy??

Lampa stroboskopowa nie pokaże słabej iskry na świecy

Trabik - 2019-04-28, 21:45

Kozichwost napisał/a:
Trabik napisał/a:
Moim zdaniem niedrożny układ wydechowy będzie czuć na każdym biegu, szczególnie podczas przyspieszania i objawiałby się brakiem mocy silnika.

A myślisz, że czym jest spowodowany v max 80km/h, nadwyżką mocy??


Nie bardzo rozumiem, czy moja wypowiedź mija się z prawdą? Popraw mnie jeśli się mylę.

Mariusz - 2019-04-29, 17:18

Lampa stroboskopowa nie do końca daje radę w Syrenie.
To nie takie proste jak w maluchu lub polonezie.

Brak precyzji w Syrenie na tym odcinku może spowodować różnice w tym co pokaże Ci lampa a co będzie trzeba zrobić w rzeczywistości

Jack - 2019-04-30, 20:54

Nie zgadzam się... lampą badamy każdy cylinder oddzielnie i jeżeli są przerwy w zapłonach to na lampie precyzjnie to widać. Wielokrtonie zdarzało się, że na wolnych obrotach, któryś cylinder nie pracował i dołączał się po dodaniu gazu z przyczyn prozaicznych typu uszkodzona fajka po zalaniu nadmiarem płynu chłodnicznego. Co do grubości iskry, to musi ona przeskakiwać z wyraźnym trzaskiem, jedną z przyczyn kiepskiej iskry może być brak zamiany beigunowości cewek po wymianie pradnicy na alternator ale to już przerobiliśmy w innym wątku.
V max 80 wskazuje na ewidentnie niepalacy cylinder lub gaźnik z krzywym króćcem, który ciągnie lewe powietrze.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group