To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

Elektryka - Problem z ustawieniem zaplonu

Mroziu88 - 2020-03-01, 12:58

A więc tak zaplon na nowym silniku ustawiony. Jeżeli chodzi o sprzęgło to też już opanowane. Teraz pozostało już poskładać do końca I testy. Co do świec to używam ngk ab6. Iskry miałem raz I też padły. Co do silnika zrobię test w wolnym czasie jeżeli chodzi o pokrywanie się kata co 120 stopni.
Kozichwost - 2020-03-01, 15:31

Ngk w skarpecie tak padały - przynajmniej u mnie. Wróciłem do iskier i w końcu skończyły się problmy ze świecami. Zdarzała się awaria trzeciej świecy, ale precyzyjna regulacja zapłonu naprawia problem
Gieroy - 2020-03-01, 20:58

Nie uważam, że to wał może spowodować brak zapłonu ale jak czesiu wspomniał o tym to pomyślałem, że chciałbym sprawdzić u siebie jak jest złożony. Ja mam dwa silniki i obydwa chodzą jak wściekłe czy to na NGK czy Iskrach.

SUPER.DAWID napisał/a:
Gieroy taki znaFca z Ciebie a czasami mam wrażenie, że ty w garażu to nawet na minutę nie wchodzisz.
Dziękuję że mnie wysoko oceniasz. Ja nie muszę brudzić się w garażu. Kiedy piję szampana to mój wóz serwisują mechanicy z Polmozbitu.
SUPER.DAWID - 2020-03-02, 10:41

I właśnie tego są efekty. Teoria z praktyką nie bardzo idą u Ciebie w parze. No cóż tacy ludzie na forum też są potrzebni.
Gieroy - 2020-03-02, 18:33

SUPER.DAWID napisał/a:
No cóż tacy ludzie na forum też są potrzebni.
Cieszę się, że jestem do czegoś przydatny.
Mroziu88 - 2020-03-03, 06:36

Ja stosuje Ngk ponieważ mam łatwy dostęp do zamawiania. A u mnie w trakcie eksploatacji przestały padać kiedy zacząłem mieszać odpowiednia dawkę mieszanki.

[ Dodano: 2020-03-03, 21:38 ]
Co do starego silnika kropkami zaznaczyłem gmp wszystkich trzech cylindrów. I trzeci mi nie pasuje. Z innej paczki czy zna ktoś sprawdzony warsztat na Śląsku regenerujący waly ?

PYJTERSON - 2020-03-03, 23:45

Mroziu88 napisał/a:

[ Dodano: 2020-03-03, 21:38 ]
Co do starego silnika kropkami zaznaczyłem gmp wszystkich trzech cylindrów. I trzeci mi nie pasuje. Z innej paczki czy zna ktoś sprawdzony warsztat na Śląsku regenerujący waly ?



To co na zdjęciu -> Masakra
Bardzo niedokładny pomiar.
Przeczytaj o zapłonie , Biblia duży Glinka.
Dokładnie poczytaj!
Syreny 105 od 1975 mają znaki na kole pasowym co 120* do ustawiania zapłonu.
Wykorzystuj możliwości i nie wyważaj otwartych drzwi.

Mroziu88 - 2020-03-04, 06:25

Jeżeli chodzi o cechy na kole pasowym bylo to sprawdzone i nie zmieniło nic w tej materii kolego.
Tomasz - 2020-03-06, 15:40

???? :F o_O
Mroziu88 - 2020-03-07, 00:21

Wal do regeneracji
SUPER.DAWID - 2020-03-07, 07:53

Przez to, że jest przestawiony? Czy ma inne usterki?
Mroziu88 - 2020-03-08, 14:17

Myślałem, że tylko przestawiony Ale 2 łożyska już średnie były. Itp. Na 1 cylindrze nie było pierścienia. Na drugim ktoś frezowal miejsce na segera sworznia. A tak jeżeli chodzi o wały do syren podobno były 2 typy. Z klinem i bez w końcowej fazie produkcji.
czeresss - 2020-03-08, 16:30

Wały bez klinów - tak, słyszałem od p. Maruszaka o kilku przypadkach przestawienia.
W sytuacji gdy wał jest regenerowany współcześnie składa się go również przy użyciu kleju co praktycznie w 100% eliminuje ryzyko przedstawienia.

Mroziu88 - 2020-03-08, 21:43

Wczoraj właśnie tam zawiozłem swój wal. A potwierdził mi też to szlifierz z Poznania.
Tomasz - 2020-03-09, 20:09

czeresss napisał/a:
składa się go również przy użyciu kleju


W Łodzi na Próchnika 5 jest blokowany kołkowaniem. Kiedyś zawiozłem fabrycznego na klinach...
Jaki Pan Mareczek był zadowolony... :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group