105 LUX "Perełka"
105 LUX "Perełka"
Cześć, chcę się pochwalić nowym nabytkiem - 105 L 1982 rok. Po tym jak przez głupotę sprzedałem moją 104 ( zdjęcie 104) cały czas szukałem Syreny do życia - nie takiej jakich pełno na allegro, i wreszcie trafiła się. Ma na liczniku 16 tys. km. - tapicerka w stanie idealnym, koło zapasowe nówka z pieczątkami, na podłodze jeszcze czyściutka konserwacja z polmozbytu, wszystkie opony na wozie z 82 roku - bieżnik b. wysoki - więc ąż sie nie chce sie wieżyc że to może być ten przebieg. Ma drobne ogniska korozji na błotnikach - no ale to chyba normalne. Wydobyłem ją ze stodoły i nie wiem czy wymieniać błotniki na nówki czy podreperować te, tak aby została w jak największym oryginal
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 2010-12-15, 13:00 przez ostmar, łącznie zmieniany 2 razy.
- Marcin Hojan
- -#Youngtimer
- Posty: 724
- Rejestracja: 2005-12-02, 14:22
- Lokalizacja: Szamocin
104 szkoda, ale ważne, że znów masz Syrenę!
Optowałbym za pozostaniem przy oryginale i wyprawkach. I w ogóle te błotniki z prawej strony są jakieś pofalowane. Dużo mamy syren robionych na oryginał, mało oryginalnych bo większość od razu po kupnie robi remont. Ta 105 LUX ma szanse pozostać oryginałem i do tego Cię namawiam
Optowałbym za pozostaniem przy oryginale i wyprawkach. I w ogóle te błotniki z prawej strony są jakieś pofalowane. Dużo mamy syren robionych na oryginał, mało oryginalnych bo większość od razu po kupnie robi remont. Ta 105 LUX ma szanse pozostać oryginałem i do tego Cię namawiam
Mercedes 190E 1993
Romet Ogar 200 1986
Romet Ogar 200 1986
Nawet mi nie mów że 104 ładniejsza - sprzedałem ja rok temu i do dzisiaj biję głową w ścianę. Robiłem ją od podstaw przez 1,5 roku. Syrenka do dzisiaj jest u nowego nabywcy w Olkuszu - dzwoniłem czy nie chce mi jej odsprzedać ale mówi że nie, do tej pory wyjechał tylko 1 i mówi "niech sobie stoi".
Ostatnio zmieniony 2011-09-12, 12:41 przez ostmar, łącznie zmieniany 1 raz.
jak by sie cofnac do 82 roku..... to by wygladala tak samo.... super:)
[ Dodano: 2010-12-15, 13:17 ]
a i dziekuje za numerki:)
[ Dodano: 2010-12-15, 13:17 ]
a i dziekuje za numerki:)
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Syrenka bardzo ładna, ja też tylko podreperowałbym błotniki, pamiętam z jakim żalem opowiadałeś mi o twojej 104 ale już masz egzemplarz który należy tylko dopieścić a później pozostanie tylko jeździć cieszyć się
A tak poza tematem to jestem BAAARDZO ZADOWOLONY z R20 którą kupiłem od Ciebie syrenka sprawuje się rewelacyjnie dojechała ze mną do Kołobrzegu brała udział w Bielskim rajdzie syren oraz w wielu innych zlotach
A tak poza tematem to jestem BAAARDZO ZADOWOLONY z R20 którą kupiłem od Ciebie syrenka sprawuje się rewelacyjnie dojechała ze mną do Kołobrzegu brała udział w Bielskim rajdzie syren oraz w wielu innych zlotach
Syrena 105L 1981
Syrena R20 1977
Syrena 104 1971
2xWartburg 312/1 1966
Wartburg 312/1 1965
Wartburg 311/9 1962
Osa M50 1960
SHL M06T 1960
Syrena R20 1977
Syrena 104 1971
2xWartburg 312/1 1966
Wartburg 312/1 1965
Wartburg 311/9 1962
Osa M50 1960
SHL M06T 1960
- syrena104bili
- -#Weteran
- Posty: 2021
- Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
- Lokalizacja: Pionki
tylko pogratulować takiej syrenki , coś pięknego chciałbym aby moja 105l była w takim idealnym stanie a nie jest ... , pod reperuj te błotniki , porób zaprawki i spoleruj wszystko i nic nie ruszaj bo jak to mówią " orginałem jest się tylko raz "
syrena 104 1972r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=11318 ,syrena 105l 1977r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=12229 , syrena 105l 1976r- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13220 , komar 2320 1971r ,
Zaprawkami nic tu nie zdziałasz... Syrenka piękna więc po co takie półśrodki. Proponuje:
http://i95.photobucket.com/albums/l152/ ... ct0001.jpg
http://i95.photobucket.com/albums/l152/ ... ct0007.jpg
http://i95.photobucket.com/albums/l152/ ... ct0010.jpg
(praca i fotografie użytkownika dziwny mag, forum polskiej motoryzacji)
Nie kupuj nowych błotników bo tylko będziesz je musiał na nowo pasować i przy okazji powstanie ryzyko zarysowań, no i zmniejszy się stopień oryginalności(będziesz musiał też wiercić otwory pod listwy). Oddaj do lakiernika z dużym doświadczeniem, są magicy którzy potrafią dopasować nawet fakturę lakieru (w przypadku syreny oryginalny lakier najczęściej jest gładki więc pewnie i tak nowy będzie wymagał przepolerowania.
Zdejmij jeden błotnik (dokładnie go umyj i trochę przepoleruj lakier- podstawa sukcesu) i idź z nim do mieszalni lakierów (znowu trzeba dobrze trafić) i tam komputerowo dobiorą Ci lakier. Na początku idealny na pewno nie będzie- poproś o mały flakonik na zaprawki. Na błotniku sprawdzaj czy kolor się pokrywa, kilka małych poprawek i dobierzecie ideał. Po polakierowaniu resztę karoserii umyj, delikatnie przepoleruj i całość nawoskuj.
Powodzenia!
http://i95.photobucket.com/albums/l152/ ... ct0001.jpg
http://i95.photobucket.com/albums/l152/ ... ct0007.jpg
http://i95.photobucket.com/albums/l152/ ... ct0010.jpg
(praca i fotografie użytkownika dziwny mag, forum polskiej motoryzacji)
Nie kupuj nowych błotników bo tylko będziesz je musiał na nowo pasować i przy okazji powstanie ryzyko zarysowań, no i zmniejszy się stopień oryginalności(będziesz musiał też wiercić otwory pod listwy). Oddaj do lakiernika z dużym doświadczeniem, są magicy którzy potrafią dopasować nawet fakturę lakieru (w przypadku syreny oryginalny lakier najczęściej jest gładki więc pewnie i tak nowy będzie wymagał przepolerowania.
Zdejmij jeden błotnik (dokładnie go umyj i trochę przepoleruj lakier- podstawa sukcesu) i idź z nim do mieszalni lakierów (znowu trzeba dobrze trafić) i tam komputerowo dobiorą Ci lakier. Na początku idealny na pewno nie będzie- poproś o mały flakonik na zaprawki. Na błotniku sprawdzaj czy kolor się pokrywa, kilka małych poprawek i dobierzecie ideał. Po polakierowaniu resztę karoserii umyj, delikatnie przepoleruj i całość nawoskuj.
Powodzenia!
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Piękną kolego kupiłeś Syrenę. Moja była w identycznym stanie. Autko jest o tyle fajne, że nikt, przynajmniej tak wynika ze zdjęć przy nim nie majstrował, nie zmieniał nie udoskonalał. U mojej Syrenki też tak było każda śrubka oryginał i ani jednej zaprawki... Fajny masz egzemplarz, można powiedzieć, że bliźniaczy z moim...
retrocar -S-Y-R-E-N-A- 105L
Sesja zdjęciowa mojej Syrenki
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=7160
Sesja zdjęciowa mojej Syrenki
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=7160
Dzisiaj przewietrzyłem gablote - spojrzenia ludzi na ulicy - bezcenne.
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/88/dsc05850s.jpg/][/URL]
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/88/dsc05850s.jpg/][/URL]