Nie mam sił na WasGieroy pisze:piotker - niepotrzebnie zdzieblo macisz obraz.
Tak jak pisze taeda ryska na kole ma sie pokryc z linia podzialu bloku.
To co Ty nazywasz "nacieciem" to jest sciety rog na pokrywie skrzyni korbowej i to ma ok 4-5 mm. Wiec jak bedziesz ustawial na to "naciecie' to bedziesz mial blad kolo 4-5 mm i tak sie sklada, ze zaplon wtedy bedzie jakies 4-5° zawczesnie.
Poczytajcie Glinke to podstawa zabawy ze Syrenką
Mam nadzieję, że piszę te uwagi do troszke kumających technike samochodową bo bez tego nie ma co podchodzić do remontu samochodu lepiej rower rozkręcać
Być może mało precyzyjnie opisałem to tz. nacięcie.
Nacięcie jest po to żebyś widział gdzie ten znak się znajduje.
Jasnym jest, że nacięcie na kole pasowym ma się pokryć z ( nie wiem jak to Wam opisać żeby nie było znów kłopotu) z dolną powierzchnią bloku silnika
Jaśniej już nie dam rady.
A tak nawiasem mówiąc to przy pomocy tych nacięć (znaków) można ustawić zapłon za pomocą lampy stroboskopowej dla każdego cylindra osobno, nie bedę tłumaczył co to jest lampa strob.