Który gaźnik lepszy?

Zapytania i porady techniczne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Który gaźnik lepszy?

Post autor: PONY007 »

Proszę o opinie, porównanie gaźników K-22A i G-35.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Awatar użytkownika
Paderewsku
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 221
Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
Lokalizacja: Łosice/Głowno

Post autor: Paderewsku »

generalnie oba te gaźniki to niemal tzw. gaźniki elementarne na których książkowo opisuje się zasadę działania tego urządzenia, nie są kłopotliwe w regulacji, w G35 super regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej, podniesienie pokrywy nie powoduje zmiany poziomu paliwa, w K22A tym z czasów Pobiedy, warszawy M20 jest szklane oczko, bardzo dobre rozwiązanie. K-22 ma jedną zaletę moim zdaniem bardzo mocną, a mianowicie regulacja przepustowości dysz głównej. Wielokrotnie spotkałem się z czymś takim iz mimo zastosowania nowej dyszy głównej w G35 po jakimś czasie, powiedzmy pół roku silnik mimo doskonałego stanu technicznego ma tendencję do "gubienia zapłonów", delikatnych przerw w pracy, po naprawde moze i rocznych testach nad zapłonem, świecami itp. okazało się że mieszanka jest delikatnie zbyt bogata i powoduje przebicia na świecach zapłonowych, świeca zaczyna gubić iskrę i silnik raz na jakiś czas gubi zapłon aż do chwili gdzie staje się to uciążliwe, szczagólnie na ssaniu po paru chwilach potrafi zostać jeden cylinder, wymiana świe jak ręką odjął ( nie są zaolejone, żadne pierścienie, brak sprężania itp.) za 2tygodnie znów zaczynają 'przebąkiwać". Po przejściu na K22 i ustawieniu optymalnego składu na dyszy głównej problem zniknął na lata, ale ta regulowana dysza daje się zastosować w G35, testował to rozwiązanie kolega z innego forum który Warszawą M-20 śmiga raz na jakiś czas po europie. Reasumując G-35 + regulowana dysza od K22, ew K-22A, ale uwaga na K-22G (chyba takie ma oznaczenie) to jest gaźnik do dużo większego silnika, K-22A w brew pozorom nie jest tak łatwo kupić...
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

A wiesz może gdzie szukać takiej dyszy?

Dzięki za informację, daję "pomógł".
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
ODPOWIEDZ