Problem ze świecami!!!

(silnik, skrzynia)
ODPOWIEDZ
gapiszon666
Posty: 28
Rejestracja: 2011-09-24, 22:57
Lokalizacja: skoki

Problem ze świecami!!!

Post autor: gapiszon666 »

Witam. Poszedłem dzisiaj kupić kupić mojej syrence nowe świece- myślę sobie niech ma :lol: Oczytałem się trochę o świecach i jak radzicie chciałem iskrę m60. Koleś mi dał ale wydawała mi się trochę dziwna na gwincie. Okazało się że mój gwint jest mniejszy i świeca pasuje mi od WSK. Czy to znaczy że ktoś przerabiał tą głowicę i jakie świece mam teraz zastowować by uszczęśliwić moją niunię?
WSK 125 69r
WSK 125 70r ZABYTEK
Fierblade sc33
Komar 78r
Awatar użytkownika
PawelOlesno
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 964
Rejestracja: 2009-06-07, 15:25
Lokalizacja: Olesno Śląskie

Post autor: PawelOlesno »

To masz najprawdopodobniej wkręcone takie tulejki w te gwinty w głowicy. Jakie teraz świece to nie wiem. Żeby były podobne własnościami do tych tylko żeby Tobie już pasowały. Popytaj się w tym sklepie co kupowałeś.
''Nie matura, lecz chęć szczera, zrobi z Ciebie oficera''
Jędrulo
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 200
Rejestracja: 2006-04-21, 19:42
Lokalizacja: Strucelserwis Reguły

Post autor: Jędrulo »

sprawdź długość gwintu suwmiarką, prawdopodobnie świeca od wsk będzie miala za krótki gwint. ja juz dawno wstawiłem tuleje żeby jeździć na normalnych świecach i one miały kołnierzkilka mm, tak że świeca o długości 19mm z uszczelnieniem płaskim tj. z podkładką(standardowa w większości aut) nie wystawała wgłąb komory spalania, ani nie chowała się w tulei. jeśli chodzi o ciepłotę to Denso 20, Ngk 6, Iskra 65, Champion 9, wszystkie sprawdzały się- miałem iskry FE65 PTS i NgK BUR 6ET- 3-elektrodowe, bezproblemowa jazda, nie to co M60 z nowej produkcji.
powodzenia!
Mon coeur- deux temp moteur!
gapiszon666
Posty: 28
Rejestracja: 2011-09-24, 22:57
Lokalizacja: skoki

Post autor: gapiszon666 »

Dzięki kolego. Dzisiaj kupiłem te iskry i lata jak szalona
WSK 125 69r
WSK 125 70r ZABYTEK
Fierblade sc33
Komar 78r
Jędrulo
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 200
Rejestracja: 2006-04-21, 19:42
Lokalizacja: Strucelserwis Reguły

Post autor: Jędrulo »

no to się cieszę :D
Mon coeur- deux temp moteur!
Awatar użytkownika
master
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1040
Rejestracja: 2006-11-15, 18:57
Lokalizacja: a z Pruszkowa

Post autor: master »

Na NGK A6 polatasz jeszcze lepiej
Awatar użytkownika
marcys
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1540
Rejestracja: 2005-06-15, 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Żywiec

Post autor: marcys »

przy tulejkach m14 pasują cieplotą swiece dedykowane do poldka.

przy m18 swiece scorpio, sierra 2.0
105L 80' "Helena"
104 66' "Zośka"
104 69' "Baśka" sprzedana
WSK'85 "Wieśka"
126p 78' "żótłek"
Niewiadów N126E'83 "zapiekanka"
Jeep Cherokee ' 91 "brudas"
Peugeot J5 Knaus '91
Bielski klub? nie polecam :(
gapiszon666
Posty: 28
Rejestracja: 2011-09-24, 22:57
Lokalizacja: skoki

Post autor: gapiszon666 »

Wiem że to co piszę to nie koniecznie w tym temacie ale może jednak. Wyregulowałem zapłon wyczyściłem gaźnik i chodzi naprawdę ładnie. Są wolne obroty ale po dodaniu gazu obroty przez ok 2-3 sekundy stoją wysoko i dopiero powoli schodzą w dół. Lewe powietrze nie wchodzi w grę bo to sprawdzałem. Co to może być?
WSK 125 69r
WSK 125 70r ZABYTEK
Fierblade sc33
Komar 78r
Awatar użytkownika
Kozichwost
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1477
Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
Lokalizacja: Polska

Post autor: Kozichwost »

Gaźnik
gapiszon666
Posty: 28
Rejestracja: 2011-09-24, 22:57
Lokalizacja: skoki

Post autor: gapiszon666 »

Ale że niby co? Regulacja czy gaźnik do wyje..nia? Za dużo powietrza ma czy co? Jak to podregulować?
WSK 125 69r
WSK 125 70r ZABYTEK
Fierblade sc33
Komar 78r
Jędrulo
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 200
Rejestracja: 2006-04-21, 19:42
Lokalizacja: Strucelserwis Reguły

Post autor: Jędrulo »

niekoniecznie lewe powietrze, przedmuch może być na dławicach między cylindrami, podobnie się zachowuje. lekko poszarpuje(buja silnikiem) przy schodzeniu z obrotów?
może być też porysowana tarczka ssania, trzeba dotrzeć ją i korpus na płytce z drobnym papierem ściernym
Mon coeur- deux temp moteur!
gapiszon666
Posty: 28
Rejestracja: 2011-09-24, 22:57
Lokalizacja: skoki

Post autor: gapiszon666 »

a ten przedmuch to niby jak zlikwidować? A czy to może być tak że pompka podaje za mało paliwa?
WSK 125 69r
WSK 125 70r ZABYTEK
Fierblade sc33
Komar 78r
Jędrulo
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 200
Rejestracja: 2006-04-21, 19:42
Lokalizacja: Strucelserwis Reguły

Post autor: Jędrulo »

niestety wał do rozbiórki i pierścienie dławic do wymiany

[ Dodano: 2011-10-17, 17:49 ]
pompka nie ma na to wpływu
Mon coeur- deux temp moteur!
gapiszon666
Posty: 28
Rejestracja: 2011-09-24, 22:57
Lokalizacja: skoki

Post autor: gapiszon666 »

Wał w silniku? Wytłumacz mi dokładniej gdzie i co to są te dławice? Jak to naprawić?
WSK 125 69r
WSK 125 70r ZABYTEK
Fierblade sc33
Komar 78r
ODPOWIEDZ