warszawa
Widziałeś zapewne podłogę warszawy i sam wiesz jak dużo w niej elementów zarówno od wewnątrz jak i zewnątrz. Wszystko da sie zrobić ale wymienić całą na raz... nie wiem Trzeba by jakąs ramę robić na czas cięcia i późniejszego spawania, widziałem jak szwagier podchodził do tematu i widziałem przerażenie w jego oczach w końcu pociął wawkę i kupił drugą
Pamietaj ze do podlogi w Wawie masz przyspawane przednie podluznice (tzw. polrama), a na nich zawieszenie i silnik, w czesci tylnej zaczepy resorow, to wszystko trzeba ustawic do nowej podlogi. Inaczej auto bedzie zostawialo cztery slady zamiast dwoch. Wymiana bedzie niesamowicie pracochlonna. Moze warto wymienic podloge czesciowo, tzn nowa wstawiac w elementach, ograniczajac wymiane do minimum. Podczas wspawywania jest ryzyko zwichrowania nadwozia, spawanie na gotowo od jednej strony spowoduje zciaganie blachy. Taka wymiana wymaga dobrego blacharza, albo sporego wlasnego doswiadczenia. Mozna zepsuc autko, i nowe wymieniane elementy.
DariRec po pierwsze półrama w warszawie jest przykrecana!!!!!!!!! Wymiana podłogi rzeczywiscie jest pracochłonna i troche trzeba sie znac najwazniejsze jest ustawic słupki Jesli potrzebujesz kogos to ja moge sie podjac Zrobiłem juz pare warszaw jak cos odezwij sie na priv Moge Ci rzucic zdjecia z remontów
podłoga
własnie własnie do wymiany są progi mam nową podłogę nowe podłużnice nowe drzwi, nowe progi generalnie naprawa blacharska polegała by na wymianie tych elementów,, poszukuję dobrego blacharza co by sie tym zajoł , prosze o info jesli macie kogoś godnego polecenia.
Fenomenalne Samochody Osobowe
Ja wymieniałem podłoge w warszawie na nową.Powiem ci że jest przy tym bardzo dużo roboty,ale satysfakcja ogromna.Wszystko robiłem sam po raz pierwszy może nie wyszło idealnie,ale ważne że się nie poddałem i dojechałem do końca.Drugi raz bym się chyba nie podjął takiej operacji ,ale tobie nie odradzam tylko zachęcam.Wszystko można zrobić we własnym zakresie.Moge wysłać kilka fotek z mojej pracy.
Po drugie nowa podłoga ma to do siebie że ma prawie wszystkie otwory do zamontowania zawieszenia przedniego i tylnego ,przynajmniej u mnie tak było.SPRAWA złego zgrania elementów zawieszenia odpada.Najtrudniejsze jest dobre zgranie słupków bocznych,tylnej i przedniej części nadwozia .
Po drugie nowa podłoga ma to do siebie że ma prawie wszystkie otwory do zamontowania zawieszenia przedniego i tylnego ,przynajmniej u mnie tak było.SPRAWA złego zgrania elementów zawieszenia odpada.Najtrudniejsze jest dobre zgranie słupków bocznych,tylnej i przedniej części nadwozia .
syrena 105l 1979 fiat 125p 1300 1976
wartburg 1,3 1990 fiat 126p 1977
warszawa 223 1971
audi 100 c3 1984
żuk 1969
polonez truck 1996
wartburg 1,3 1990 fiat 126p 1977
warszawa 223 1971
audi 100 c3 1984
żuk 1969
polonez truck 1996