witam. mam na oku warszawe 223 i ma biegi w podłodze skrzynie 4.....żeby powrócić do orginału to co trzeba dokładnie zakupić??
skrzynie 3B od żuka ale z deklem na cięgną??
jakieś cięgna,drążek, wsporniki?
Ma ktoś może wawke na częsci i taki zestaw ???lub zdjęcia tych częsci co jest porzebne aby wrócić z biegami tak jak były orginalnie??
skrzynia 4 w warszawie 223
skrzynia 4 w warszawie 223
Syrenki da sie kochać;-)
Dekiel w żuku 3 z cięgnami jest nieco inny - tzn. jedna dźwigienka jest inna jak dobrze kojarzę.
A ta babka ma wszystko zdemontowane? Wzdłuż kolumny powinien iść drążek od biegów, na jego końcu w komorze silnika powinny być dźwigienki, dalej cięgna do dźwigni pośredniej (koziołka) między podłużnicą lewą a silnikiem i dalej cięgna do dźwigienek na deklu skrzyni.
A ta babka ma wszystko zdemontowane? Wzdłuż kolumny powinien iść drążek od biegów, na jego końcu w komorze silnika powinny być dźwigienki, dalej cięgna do dźwigni pośredniej (koziołka) między podłużnicą lewą a silnikiem i dalej cięgna do dźwigienek na deklu skrzyni.
--o00o----'(_)'----o00o--
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 70
- Rejestracja: 2011-10-02, 12:11
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Masz rację, ale jak je odwrócisz bo w żuku są bodajże do góry ustawione to mimo tego ze jest nieco inaczej pochylona to normalnie będą biegi działac Wiem bo mam tak chwilowo u siebie i wszystko jest git Chwilowo bo będę wkładał fabrycznie nową skrzynieJacek B. pisze:Dekiel w żuku 3 z cięgnami jest nieco inny - tzn. jedna dźwigienka jest inna jak dobrze kojarzę.
.
[ Dodano: 2011-12-30, 15:57 ]
Miałbym cały zestaw do zmiany biegów przy kierownicy, jakby co to pisz na PW