skrzynia 4 w warszawie 223

Zapytania i porady techniczne
ODPOWIEDZ
kjan5
-#Junior
-#Junior
Posty: 169
Rejestracja: 2010-11-12, 10:37
Lokalizacja: wilków k/Mogielnica

skrzynia 4 w warszawie 223

Post autor: kjan5 »

witam. mam na oku warszawe 223 i ma biegi w podłodze skrzynie 4.....żeby powrócić do orginału to co trzeba dokładnie zakupić??
skrzynie 3B od żuka ale z deklem na cięgną??
jakieś cięgna,drążek, wsporniki?
Ma ktoś może wawke na częsci i taki zestaw ???lub zdjęcia tych częsci co jest porzebne aby wrócić z biegami tak jak były orginalnie??
Syrenki da sie kochać;-)
Awatar użytkownika
Jacek B.
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 673
Rejestracja: 2006-05-29, 21:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Jacek B. »

Dekiel w żuku 3 z cięgnami jest nieco inny - tzn. jedna dźwigienka jest inna jak dobrze kojarzę.
A ta babka ma wszystko zdemontowane? Wzdłuż kolumny powinien iść drążek od biegów, na jego końcu w komorze silnika powinny być dźwigienki, dalej cięgna do dźwigni pośredniej (koziołka) między podłużnicą lewą a silnikiem i dalej cięgna do dźwigienek na deklu skrzyni.
--o00o----'(_)'----o00o--
michtal18
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 70
Rejestracja: 2011-10-02, 12:11
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: michtal18 »

Jacek B. pisze:Dekiel w żuku 3 z cięgnami jest nieco inny - tzn. jedna dźwigienka jest inna jak dobrze kojarzę.
.
Masz rację, ale jak je odwrócisz bo w żuku są bodajże do góry ustawione to mimo tego ze jest nieco inaczej pochylona to normalnie będą biegi działac 8) Wiem bo mam tak chwilowo u siebie i wszystko jest git :ok3 Chwilowo bo będę wkładał fabrycznie nową skrzynie :majk

[ Dodano: 2011-12-30, 15:57 ]
Miałbym cały zestaw do zmiany biegów przy kierownicy, jakby co to pisz na PW :faja
ODPOWIEDZ