KAPIE PALIWO Z POD APARATU ZAPŁONOWEGO pomocy Świdnica

(silnik, skrzynia)
drgorimoto
Posty: 9
Rejestracja: 2007-12-22, 19:00
Lokalizacja: Świdnica

KAPIE PALIWO Z POD APARATU ZAPŁONOWEGO pomocy Świdnica

Post autor: drgorimoto »

witam odpaliłem syrene po remoncie silnika ciągle 3 cylider mokry gdy dodaje gazu auto sie dławi i gasnie nie wchodzi na obroty na niskich obrotach zuca paliwem spod koła zamachowego PAnowie gdzie szukać
- zapłon ??
-gaznik??
brakuje mi już pomysłów

WITAM PONOWNIE PRZEŁOŻYŁEM CAŁY GAŻNIK I POMPKE PALIWA Z DRUGIEJ SYRENY ODPALIŁA WESZŁA NA OBROTY POCHODZIŁA ŁADNIE CHWILE A GDY ZGASŁA BO WYPALIŁA PALIWO JUŻ DUPA NIE ODPALIŁA DOLEWAJĄC PALIWO LEJKIEM DO RURKI OD GAŻNIKA ABY SZYBCIEJ NAPEŁNIĆ GAZNIK I POMPKE ZAUWAŻYŁE ZE KAPIE CZYSTE PALIWO DOŚĆ MOCNO Z POD APARATU ZAPŁONOWEGO A ODKRĘCAJĄC KORKI DOLNE W BLOKU RÓWNIEŻ BYŁO TAM DOŚĆ ZNACZNIE PALIWA BARDZO BRUDNEGO TYM RAZEM
BLOK CHYBA JEST CAŁY BO WODA NIE UBYWA PANOWIE RATUJCIE

MAM JUZ ZAMIAR ODPALIĆ SERDUCHO SYRENY Z KTÓREJ WZIOŁEM GAZNIK(JEST TO AUTO KUPIONE NA CZĘŚĆI) I POMPKE I SPRAWDZIĆ CZY SĄ TE SAME OBJAWY TYLKO NIE WIEM ILE CZSU TAMTEN SILNIK BYŁ NIE PALONY A SZKODA BY BYLO GO GO ZNISZCZYĆ POMUZCIE
Ostatnio zmieniony 2012-07-08, 17:26 przez drgorimoto, łącznie zmieniany 1 raz.
SYRENA 105 I 104
drgorimoto81@tlen.pl
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4296
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Paliwo z pod kola czyli uszczelnienie skrzyni korbowej.
Wyciagać silnik i robić.
motomania na luzie
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

No bez przesady.

Zacznij od naprawy/wymiany pompy paliwa i zaworka iglicowego w gaźniku. Ustaw poziom pływaka i wyreguluj zapłon. Potem daj się silnikowi wyszaleć skoro tak długo stał i na 99% będzie wszystko ok.

PS, żeby wymienić pierścienie uszczelniające komorę korbową z przodu wystarczy zdjąć koło pasowe, a nie wyciągać silnik. Na 99% nic im nie dolega tylko siadła przepona pompy paliwa.

PS 2, pozdro joł ziom Kalisz pomoge
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Awatar użytkownika
Kozichwost
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1477
Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
Lokalizacja: Polska

Post autor: Kozichwost »

Najlepiej próbuj silnik na samym kolektorze wydechowym. U mnie zdarzyło się, że wydech miałem zapchany i objawy były identyczne
Awatar użytkownika
syrena104bili
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2021
Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
Lokalizacja: Pionki

Post autor: syrena104bili »

co do wymiany uszczelniacza na wale to tak jak pisze pony wystarczy kółko zdjąć ale ja bym poszedł w innym kierunku , sprawdził bym kable wysokiego napięcia i wszystkie połączenia kabli z kondensatrami i aparatem , no i kupił nowe świece na początek bo to podstawa w syrenie
drgorimoto
Posty: 9
Rejestracja: 2007-12-22, 19:00
Lokalizacja: Świdnica

syrena

Post autor: drgorimoto »

witam koledzy ustawiłem zapłon ale niewiele to dało pochodziła chwile i zaczeła dawac paliwem spowrotem spod wału wiec czeka mnie uszczelniacz tylko czy mozna go normalnie dostac czy trzeba sie naszukac apropo podpowiedzcie dokładnie co i jak z tym kołem aby go sciągnąc nie wymieniałem uszczeliacza jeszcze pompy paliwa i gaznika narazie nie ruszałem pony dlaczego twierdzisz ze na 99% to nie pierscienie ????
SYRENA 105 I 104
drgorimoto81@tlen.pl
mir1966
Posty: 10
Rejestracja: 2009-03-08, 11:15
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: mir1966 »

u mnie było podobnie, lało się i wyrzucało paliwo na pasek, wymiana pompki paliwa na nową i zaworka iglicowego i już...
Awatar użytkownika
grzegorz7713
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 406
Rejestracja: 2009-05-11, 15:43
Lokalizacja: WRZESNIA

Post autor: grzegorz7713 »

drgorimoto, wymień zaworek iglicowy w komorze pływaka zazwyczaj to jest przyczyną gdy cieknie paliwo na dole koło wału.
Awatar użytkownika
Kozichwost
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1477
Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
Lokalizacja: Polska

Post autor: Kozichwost »

Próbuj zapalić silnika na samym kolektorze - masz typowy objaw zatkanego wydechu
Awatar użytkownika
PawelOlesno
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 964
Rejestracja: 2009-06-07, 15:25
Lokalizacja: Olesno Śląskie

Post autor: PawelOlesno »

Pompka paliwa, zacznij od tego. To jest pierwsze w kolejności, wymień membranę, i później sprawdz co będzie się działo. Odkręć te 3 śrubki od spodu bloku i spuść te paliwo które jest w cylindrach.
''Nie matura, lecz chęć szczera, zrobi z Ciebie oficera''
Awatar użytkownika
Jarecki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 516
Rejestracja: 2008-09-07, 00:09
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Jarecki »

Przepona pompy paliwowej i pierścienie dławicy na kole pasowym
Ku drugiej młodości czyli reNOWAcja 105L 1979'
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=9245
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Re: syrena

Post autor: PONY007 »

drgorimoto pisze: pony dlaczego twierdzisz ze na 99% to nie pierscienie ????
Nie ma co sobie strzępić "języka" na forum skoro i tak nie słuchasz rad...

Ew. rozumiem brak zaufania- bo czasem na forum głupoty też można przeczytać, ale warto po poradzie usiąść, zastanowić się czy to może być to, trochę się douczyć w technice Syreny i tyle. Chyba nie oczekujesz, że skoro piszę pewną diagnozę, to po tym jak zrobiłeś coś mało istotnego będę udowadniał dlaczego to co innego?

Pozdrawiam.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Awatar użytkownika
taeda
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1249
Rejestracja: 2005-12-17, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: taeda »

człowieku::
Jeśłi kapie benzyna to skądś sie wzięła ta benzyna .
Ona się bierze stąd, że np. gaźnik przelewa bo zaworek ma do dupy.
Ona się bierze nieraz stąd, że trzeci cylinder źle spala i pod spodem silnika zostaje paliwo niespalone, i ono przecieka do pierwszego cylindra i wycieka z przodu (gdzieś musi ).
Gdy są pęknięte pierścienie dławicy z przodu, to owszem--bywa rzadko--ale bywa , z tym że wtedy nie wali benzyna ale niewielkoie ilości niespalonej mieszanki zwilżają okolice
(fartuch).
PONY dobrze napisał że w 99% to nie pierścienie.
Najpierw masz sprawdzić poziom paliwa w gaźniku wg. opisu na forum, potem zdjąć filtr powietrza i za 5 godzin popatrzeć w dziurę czy tam nie stoi jeziorko paliwa--jeśłi tak to zaworek gaźnika puszcza to paliwo.
Dziura w membranie pompy paliwa--też możliwa jest --trzeba membranę wziąć w paluchy i pod swiatło.
Ale koledzy ci pisali że musisz mieć dobrąiskre zeby cylindry paliły jak należy i spalały tę mieszankę; jeśli nie pali któryś--to pisałem !
Więc iskra jest ważna czyli czyszczenie styczków przerywacza i wymiana (lub umycie i wyskrobanie) świec.
Natomiast ustawianie zapłonu nie daje ci lepszej iskry !!!! To tylko dodatek do iskry gdy już jest dobra.
Zatkany wydech---toż to rzadkość niesłychana !!!
Wyjmowanie pierścieni : wyjąc aparat zapłonowy, odkrecić 3 śrubki kluczem 10 (bywają zabezpieczone zagięciami) i wyciągnąć do siebie kawałek okrągłego żelaza na którym są 2 pierścienie.
mmistrzadam
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 56
Rejestracja: 2011-08-25, 00:00
Lokalizacja: Sioło

Post autor: mmistrzadam »

Może się nie znam, ale poproszę o wyjaśnienie w jaki sposób paliwo przecieka z trzeciego cylindra do pierwszego, gdy drugi pracuje prawidłowo?
Awatar użytkownika
taeda
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1249
Rejestracja: 2005-12-17, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: taeda »

dziwne to jest ale jest ! Ten typ tak ma !
Dwusuwy nie spalają wszystkimi suwami--na biegu jałowym to chyba z 50 % tylko (gdy iskra słaba).
Poza tym----to co leci spod pierścieni jest często niepalne--to jest syf olejowy.
Zwykle objaw cieknięcia spod pierścieni jest rano po pierwszym odpaleniu --człowiek szybko gasi motor bo boi się pożaru. Gdyby pojeździł jednak----toby być może wypalił(wydmuchnął) cały syfilis w 15 minut---albo i nie.
Co ciekawe-----gdy jest pęknięta membrana to można jeździć jakoś tam, syrena idzie na 3 cylindrach-------czyli na 1 też-------a jednak wali paliwo spod paska (koła pasowego) bo jest niespalone, a cylinder 1 pali jednak !
To są dziwy nie do zrozumienia ale istnieją.
ODPOWIEDZ