KAPIE PALIWO Z POD APARATU ZAPŁONOWEGO pomocy Świdnica
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2007-12-22, 19:00
- Lokalizacja: Świdnica
KAPIE PALIWO Z POD APARATU ZAPŁONOWEGO pomocy Świdnica
witam odpaliłem syrene po remoncie silnika ciągle 3 cylider mokry gdy dodaje gazu auto sie dławi i gasnie nie wchodzi na obroty na niskich obrotach zuca paliwem spod koła zamachowego PAnowie gdzie szukać
- zapłon ??
-gaznik??
brakuje mi już pomysłów
WITAM PONOWNIE PRZEŁOŻYŁEM CAŁY GAŻNIK I POMPKE PALIWA Z DRUGIEJ SYRENY ODPALIŁA WESZŁA NA OBROTY POCHODZIŁA ŁADNIE CHWILE A GDY ZGASŁA BO WYPALIŁA PALIWO JUŻ DUPA NIE ODPALIŁA DOLEWAJĄC PALIWO LEJKIEM DO RURKI OD GAŻNIKA ABY SZYBCIEJ NAPEŁNIĆ GAZNIK I POMPKE ZAUWAŻYŁE ZE KAPIE CZYSTE PALIWO DOŚĆ MOCNO Z POD APARATU ZAPŁONOWEGO A ODKRĘCAJĄC KORKI DOLNE W BLOKU RÓWNIEŻ BYŁO TAM DOŚĆ ZNACZNIE PALIWA BARDZO BRUDNEGO TYM RAZEM
BLOK CHYBA JEST CAŁY BO WODA NIE UBYWA PANOWIE RATUJCIE
MAM JUZ ZAMIAR ODPALIĆ SERDUCHO SYRENY Z KTÓREJ WZIOŁEM GAZNIK(JEST TO AUTO KUPIONE NA CZĘŚĆI) I POMPKE I SPRAWDZIĆ CZY SĄ TE SAME OBJAWY TYLKO NIE WIEM ILE CZSU TAMTEN SILNIK BYŁ NIE PALONY A SZKODA BY BYLO GO GO ZNISZCZYĆ POMUZCIE
- zapłon ??
-gaznik??
brakuje mi już pomysłów
WITAM PONOWNIE PRZEŁOŻYŁEM CAŁY GAŻNIK I POMPKE PALIWA Z DRUGIEJ SYRENY ODPALIŁA WESZŁA NA OBROTY POCHODZIŁA ŁADNIE CHWILE A GDY ZGASŁA BO WYPALIŁA PALIWO JUŻ DUPA NIE ODPALIŁA DOLEWAJĄC PALIWO LEJKIEM DO RURKI OD GAŻNIKA ABY SZYBCIEJ NAPEŁNIĆ GAZNIK I POMPKE ZAUWAŻYŁE ZE KAPIE CZYSTE PALIWO DOŚĆ MOCNO Z POD APARATU ZAPŁONOWEGO A ODKRĘCAJĄC KORKI DOLNE W BLOKU RÓWNIEŻ BYŁO TAM DOŚĆ ZNACZNIE PALIWA BARDZO BRUDNEGO TYM RAZEM
BLOK CHYBA JEST CAŁY BO WODA NIE UBYWA PANOWIE RATUJCIE
MAM JUZ ZAMIAR ODPALIĆ SERDUCHO SYRENY Z KTÓREJ WZIOŁEM GAZNIK(JEST TO AUTO KUPIONE NA CZĘŚĆI) I POMPKE I SPRAWDZIĆ CZY SĄ TE SAME OBJAWY TYLKO NIE WIEM ILE CZSU TAMTEN SILNIK BYŁ NIE PALONY A SZKODA BY BYLO GO GO ZNISZCZYĆ POMUZCIE
Ostatnio zmieniony 2012-07-08, 17:26 przez drgorimoto, łącznie zmieniany 1 raz.
SYRENA 105 I 104
drgorimoto81@tlen.pl
drgorimoto81@tlen.pl
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
No bez przesady.
Zacznij od naprawy/wymiany pompy paliwa i zaworka iglicowego w gaźniku. Ustaw poziom pływaka i wyreguluj zapłon. Potem daj się silnikowi wyszaleć skoro tak długo stał i na 99% będzie wszystko ok.
PS, żeby wymienić pierścienie uszczelniające komorę korbową z przodu wystarczy zdjąć koło pasowe, a nie wyciągać silnik. Na 99% nic im nie dolega tylko siadła przepona pompy paliwa.
PS 2, pozdro joł ziom Kalisz pomoge
Zacznij od naprawy/wymiany pompy paliwa i zaworka iglicowego w gaźniku. Ustaw poziom pływaka i wyreguluj zapłon. Potem daj się silnikowi wyszaleć skoro tak długo stał i na 99% będzie wszystko ok.
PS, żeby wymienić pierścienie uszczelniające komorę korbową z przodu wystarczy zdjąć koło pasowe, a nie wyciągać silnik. Na 99% nic im nie dolega tylko siadła przepona pompy paliwa.
PS 2, pozdro joł ziom Kalisz pomoge
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
- Kozichwost
- -#Youngtimer
- Posty: 1477
- Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
- Lokalizacja: Polska
- syrena104bili
- -#Weteran
- Posty: 2021
- Rejestracja: 2010-03-14, 15:32
- Lokalizacja: Pionki
co do wymiany uszczelniacza na wale to tak jak pisze pony wystarczy kółko zdjąć ale ja bym poszedł w innym kierunku , sprawdził bym kable wysokiego napięcia i wszystkie połączenia kabli z kondensatrami i aparatem , no i kupił nowe świece na początek bo to podstawa w syrenie
syrena 104 1972r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=11318 ,syrena 105l 1977r - http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=12229 , syrena 105l 1976r- http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=13220 , komar 2320 1971r ,
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2007-12-22, 19:00
- Lokalizacja: Świdnica
syrena
witam koledzy ustawiłem zapłon ale niewiele to dało pochodziła chwile i zaczeła dawac paliwem spowrotem spod wału wiec czeka mnie uszczelniacz tylko czy mozna go normalnie dostac czy trzeba sie naszukac apropo podpowiedzcie dokładnie co i jak z tym kołem aby go sciągnąc nie wymieniałem uszczeliacza jeszcze pompy paliwa i gaznika narazie nie ruszałem pony dlaczego twierdzisz ze na 99% to nie pierscienie ????
SYRENA 105 I 104
drgorimoto81@tlen.pl
drgorimoto81@tlen.pl
- grzegorz7713
- -#Youngtimer
- Posty: 406
- Rejestracja: 2009-05-11, 15:43
- Lokalizacja: WRZESNIA
- Kozichwost
- -#Youngtimer
- Posty: 1477
- Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
- Lokalizacja: Polska
- PawelOlesno
- -#Youngtimer
- Posty: 964
- Rejestracja: 2009-06-07, 15:25
- Lokalizacja: Olesno Śląskie
Przepona pompy paliwowej i pierścienie dławicy na kole pasowym
Ku drugiej młodości czyli reNOWAcja 105L 1979'
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=9245
http://syrena.nekla.pl/forum/viewtopic.php?t=9245
Re: syrena
Nie ma co sobie strzępić "języka" na forum skoro i tak nie słuchasz rad...drgorimoto pisze: pony dlaczego twierdzisz ze na 99% to nie pierscienie ????
Ew. rozumiem brak zaufania- bo czasem na forum głupoty też można przeczytać, ale warto po poradzie usiąść, zastanowić się czy to może być to, trochę się douczyć w technice Syreny i tyle. Chyba nie oczekujesz, że skoro piszę pewną diagnozę, to po tym jak zrobiłeś coś mało istotnego będę udowadniał dlaczego to co innego?
Pozdrawiam.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
człowieku::
Jeśłi kapie benzyna to skądś sie wzięła ta benzyna .
Ona się bierze stąd, że np. gaźnik przelewa bo zaworek ma do dupy.
Ona się bierze nieraz stąd, że trzeci cylinder źle spala i pod spodem silnika zostaje paliwo niespalone, i ono przecieka do pierwszego cylindra i wycieka z przodu (gdzieś musi ).
Gdy są pęknięte pierścienie dławicy z przodu, to owszem--bywa rzadko--ale bywa , z tym że wtedy nie wali benzyna ale niewielkoie ilości niespalonej mieszanki zwilżają okolice
(fartuch).
PONY dobrze napisał że w 99% to nie pierścienie.
Najpierw masz sprawdzić poziom paliwa w gaźniku wg. opisu na forum, potem zdjąć filtr powietrza i za 5 godzin popatrzeć w dziurę czy tam nie stoi jeziorko paliwa--jeśłi tak to zaworek gaźnika puszcza to paliwo.
Dziura w membranie pompy paliwa--też możliwa jest --trzeba membranę wziąć w paluchy i pod swiatło.
Ale koledzy ci pisali że musisz mieć dobrąiskre zeby cylindry paliły jak należy i spalały tę mieszankę; jeśli nie pali któryś--to pisałem !
Więc iskra jest ważna czyli czyszczenie styczków przerywacza i wymiana (lub umycie i wyskrobanie) świec.
Natomiast ustawianie zapłonu nie daje ci lepszej iskry !!!! To tylko dodatek do iskry gdy już jest dobra.
Zatkany wydech---toż to rzadkość niesłychana !!!
Wyjmowanie pierścieni : wyjąc aparat zapłonowy, odkrecić 3 śrubki kluczem 10 (bywają zabezpieczone zagięciami) i wyciągnąć do siebie kawałek okrągłego żelaza na którym są 2 pierścienie.
Jeśłi kapie benzyna to skądś sie wzięła ta benzyna .
Ona się bierze stąd, że np. gaźnik przelewa bo zaworek ma do dupy.
Ona się bierze nieraz stąd, że trzeci cylinder źle spala i pod spodem silnika zostaje paliwo niespalone, i ono przecieka do pierwszego cylindra i wycieka z przodu (gdzieś musi ).
Gdy są pęknięte pierścienie dławicy z przodu, to owszem--bywa rzadko--ale bywa , z tym że wtedy nie wali benzyna ale niewielkoie ilości niespalonej mieszanki zwilżają okolice
(fartuch).
PONY dobrze napisał że w 99% to nie pierścienie.
Najpierw masz sprawdzić poziom paliwa w gaźniku wg. opisu na forum, potem zdjąć filtr powietrza i za 5 godzin popatrzeć w dziurę czy tam nie stoi jeziorko paliwa--jeśłi tak to zaworek gaźnika puszcza to paliwo.
Dziura w membranie pompy paliwa--też możliwa jest --trzeba membranę wziąć w paluchy i pod swiatło.
Ale koledzy ci pisali że musisz mieć dobrąiskre zeby cylindry paliły jak należy i spalały tę mieszankę; jeśli nie pali któryś--to pisałem !
Więc iskra jest ważna czyli czyszczenie styczków przerywacza i wymiana (lub umycie i wyskrobanie) świec.
Natomiast ustawianie zapłonu nie daje ci lepszej iskry !!!! To tylko dodatek do iskry gdy już jest dobra.
Zatkany wydech---toż to rzadkość niesłychana !!!
Wyjmowanie pierścieni : wyjąc aparat zapłonowy, odkrecić 3 śrubki kluczem 10 (bywają zabezpieczone zagięciami) i wyciągnąć do siebie kawałek okrągłego żelaza na którym są 2 pierścienie.
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 56
- Rejestracja: 2011-08-25, 00:00
- Lokalizacja: Sioło
dziwne to jest ale jest ! Ten typ tak ma !
Dwusuwy nie spalają wszystkimi suwami--na biegu jałowym to chyba z 50 % tylko (gdy iskra słaba).
Poza tym----to co leci spod pierścieni jest często niepalne--to jest syf olejowy.
Zwykle objaw cieknięcia spod pierścieni jest rano po pierwszym odpaleniu --człowiek szybko gasi motor bo boi się pożaru. Gdyby pojeździł jednak----toby być może wypalił(wydmuchnął) cały syfilis w 15 minut---albo i nie.
Co ciekawe-----gdy jest pęknięta membrana to można jeździć jakoś tam, syrena idzie na 3 cylindrach-------czyli na 1 też-------a jednak wali paliwo spod paska (koła pasowego) bo jest niespalone, a cylinder 1 pali jednak !
To są dziwy nie do zrozumienia ale istnieją.
Dwusuwy nie spalają wszystkimi suwami--na biegu jałowym to chyba z 50 % tylko (gdy iskra słaba).
Poza tym----to co leci spod pierścieni jest często niepalne--to jest syf olejowy.
Zwykle objaw cieknięcia spod pierścieni jest rano po pierwszym odpaleniu --człowiek szybko gasi motor bo boi się pożaru. Gdyby pojeździł jednak----toby być może wypalił(wydmuchnął) cały syfilis w 15 minut---albo i nie.
Co ciekawe-----gdy jest pęknięta membrana to można jeździć jakoś tam, syrena idzie na 3 cylindrach-------czyli na 1 też-------a jednak wali paliwo spod paska (koła pasowego) bo jest niespalone, a cylinder 1 pali jednak !
To są dziwy nie do zrozumienia ale istnieją.