Zbiornik warszawa

Zapytania i porady techniczne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Zbiornik warszawa

Post autor: anabol »

Kotś kupował do warszawy zbiornik wspólcześnie robiony? oo taki? :

http://allegro.pl/zbiornik-paliwa-zuk-s ... 54033.html

lub

http://allegro.pl/zbiornik-paliwa-zuk-b ... 23429.html
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
Awatar użytkownika
adameo2
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1127
Rejestracja: 2008-06-09, 17:24
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: adameo2 »

Pogadaj z Maćkiem bo on taki robił Napewno trzeba w nim przespawać wlew do góry nogami
Mercedes 200 W110 - 1965r.
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4292
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Już w latach siedemdziesiątych wsadzałem zbiorniki Żukowskie do Warszawy.
Więc....
Z spawaniem ostrożnie mozna rozszczelnić.
Ale temat jest do zrobienia :devil3
motomania na luzie
Awatar użytkownika
Maciekk
-#Junior
-#Junior
Posty: 184
Rejestracja: 2006-02-17, 09:45
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: Maciekk »

Trzeba przespawać kolanko wlotowe (ale bez przesady nie do góry nogami :) ), wspawać tulejke żeby można było sprawdzać ręcznie poziom paliwa, oraz nawiercić kilka otworów do montażu bo warszawa ma więcej "kasetek". Taki zbiornik nie posiada na dnie korka spustowego. Pozatym jest kompatybilny. Ja tam jeszcze swojego piaskowałem bo ten czarny lakier to jest lipny. Zamiast niego poszedł czarny proszek w połysku.
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4292
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Co do korka spustowego to wszystkie Warszawy Miały taki.
I bagnet do sprawdzania ręcznego też lecz sadzę ze mozna się bez tego obejść.
Wspawywanie tulejek moze tak naruszyć wewnętrzną powłokę ze będzie korodował.
motomania na luzie
Awatar użytkownika
Maciekk
-#Junior
-#Junior
Posty: 184
Rejestracja: 2006-02-17, 09:45
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: Maciekk »

w sumie wszystko się zgadza ale te rzemiosło współczesne nie ma w środku żadnego ocynku ani farby. Nawet moge zrobić zdjęcie jak ktoś nie wierzy :)
marcinliput
-#Junior
-#Junior
Posty: 177
Rejestracja: 2008-12-10, 21:00
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: marcinliput »

oto moj zbiornik przerobiony z żuka:
Obrazek

Obrazek
WARSZAWA 201 1962
WARSZAWA 224 1970
WARSZAWA 223 1970
POLSKI FIAT 1500 1972r
ŻUK A-03 1963
Awatar użytkownika
Maciekk
-#Junior
-#Junior
Posty: 184
Rejestracja: 2006-02-17, 09:45
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: Maciekk »

mój już jest w samochodzie :)
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2013-01-13, 23:38 przez Maciekk, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Post autor: anabol »

czyli który lepiej kupić z tych dwóch? ten z koncówką na korek czy bez?

PS> a jesli chodzi o ten króciec od odpowietrzania bo zauważyłem że jest tam dziura? jest on w zestawie?
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
Awatar użytkownika
Maciekk
-#Junior
-#Junior
Posty: 184
Rejestracja: 2006-02-17, 09:45
Lokalizacja: Kobyłka
Kontakt:

Post autor: Maciekk »

chyba nie ma zbytniej różnicy który wybierzesz. A odpowietrznika nie ma w komplecie, trzeba go wykręcić na jakimś złomie :) i ma jeszcze inną średnice niż rurka przy wlewie więc trzeba będzie pokombinować.
ODPOWIEDZ