FILTRY

(silnik, skrzynia)
Dulek

Filtry

Post autor: Dulek »

Ale nie zakladajcie wilta paliwa papierowego! bo lubi zatrzymywac olej. Zaklada sie siatkowy od diesla :D
Awatar użytkownika
Kapitan Zbik
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 248
Rejestracja: 2005-01-21, 16:17
Lokalizacja: Głubczyce/Trzebnica
Kontakt:

Post autor: Kapitan Zbik »

J pisze:Hej!!!

........
Wielki elektronik zalozony tymi rencami jezdzi od 3 tygodni w Trabie znajomego - i jak tylko wyrazi gotowosc - efekty znajda sie na jednej ze stronek Traba - i sobie bedzie mozna poczytac - na dzisiaj wiem tylko ze spalanie i dynamika wzrosly zauwazalnie - dalej sie okaze - w tej chwili nie mam czasu :( .....
Jak będziesz miał czas to proszę podaj więcej informacji nt tego modułu - czy jest to kupny (digitech2) czy wykonany samodzielnie. I podaj adres stronki tego Trampa jak się pojawi na niej artykuł o tym zapłonie.
FSM Syrena 105L, 1976r.
PZL Świdnik, M21W2 Kobuz 1983r.
Romet Ogar 200, Romet Pony 50M-2
Jawa 350TS (638-0) 1988r. (sprzedana)
Aprilia Pegaso 650, 1993r.
FSO Truck DC 1.9D 1997r.
Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

Post autor: KIEROWCA »

Co do filterkow to ewentualne braki w zaopatrzeniu mi nie groza, heheh :D 8)
Ostatnio zmieniony 2012-12-25, 13:36 przez KIEROWCA, łącznie zmieniany 1 raz.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Awatar użytkownika
KIEROWCA
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4555
Rejestracja: 2005-02-24, 23:43
Lokalizacja: PRL
Kontakt:

Post autor: KIEROWCA »

Witam!
Dlaczego w niektorych Syrenach rura filtra powietrza jest skierowana na wlot powietrza a w innych bardziej w kierunku chlodnicy i akumulatora :?: Ja preferuje raczej te pierwsze rozwiazanie, bo slyszalem, ze filterek papierowy powinien dostawac jak najwiecej powietrza, ale z kolei spotykam sie z licznymi opiniami, ze Syrena nie lubi zimna, a wiec o co chodzi :?:

Pozdrawiam 8)
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <=== :dresiarz
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Awatar użytkownika
Wojt
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2041
Rejestracja: 2005-05-02, 12:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wojt »

Powietrze dostarczane do cylindrów powinno być jak najzimniejsze, aby się go zmieśćiło jak najwięcej (prawa fizyki), co poprawia napełnianie - wtedy silnik ma większą moc. Ale z drugiej strony, gdy silnik jest zimny, a panuje mróz, powietrze może mieć na tyle niską temp, że paliwo w nim źle odparowyje i pojawiają się zaburzenia spalania, lub wogóle nie chce się palić. Dlatego w nowszych samochodach w obudowie f. powietrza jest termostart. Natomiast w niektórych starszych pojazdach była możliwość ręcznej zmiany na położenie "zimowe" i "letnie".
Awatar użytkownika
Wojt
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2041
Rejestracja: 2005-05-02, 12:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wojt »

Oczyswiście w obudowie filtra jest termostat a nie termostart, hehe :)
ODPOWIEDZ