FILTRY
- Kapitan Zbik
- młody syreniarz
- Posty: 248
- Rejestracja: 2005-01-21, 16:17
- Lokalizacja: Głubczyce/Trzebnica
- Kontakt:
Jak będziesz miał czas to proszę podaj więcej informacji nt tego modułu - czy jest to kupny (digitech2) czy wykonany samodzielnie. I podaj adres stronki tego Trampa jak się pojawi na niej artykuł o tym zapłonie.J pisze:Hej!!!
........
Wielki elektronik zalozony tymi rencami jezdzi od 3 tygodni w Trabie znajomego - i jak tylko wyrazi gotowosc - efekty znajda sie na jednej ze stronek Traba - i sobie bedzie mozna poczytac - na dzisiaj wiem tylko ze spalanie i dynamika wzrosly zauwazalnie - dalej sie okaze - w tej chwili nie mam czasu .....
FSM Syrena 105L, 1976r.
PZL Świdnik, M21W2 Kobuz 1983r.
Romet Ogar 200, Romet Pony 50M-2
Jawa 350TS (638-0) 1988r. (sprzedana)
Aprilia Pegaso 650, 1993r.
FSO Truck DC 1.9D 1997r.
PZL Świdnik, M21W2 Kobuz 1983r.
Romet Ogar 200, Romet Pony 50M-2
Jawa 350TS (638-0) 1988r. (sprzedana)
Aprilia Pegaso 650, 1993r.
FSO Truck DC 1.9D 1997r.
Co do filterkow to ewentualne braki w zaopatrzeniu mi nie groza, heheh
Ostatnio zmieniony 2012-12-25, 13:36 przez KIEROWCA, łącznie zmieniany 1 raz.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Witam!
Dlaczego w niektorych Syrenach rura filtra powietrza jest skierowana na wlot powietrza a w innych bardziej w kierunku chlodnicy i akumulatora Ja preferuje raczej te pierwsze rozwiazanie, bo slyszalem, ze filterek papierowy powinien dostawac jak najwiecej powietrza, ale z kolei spotykam sie z licznymi opiniami, ze Syrena nie lubi zimna, a wiec o co chodzi
Pozdrawiam
Dlaczego w niektorych Syrenach rura filtra powietrza jest skierowana na wlot powietrza a w innych bardziej w kierunku chlodnicy i akumulatora Ja preferuje raczej te pierwsze rozwiazanie, bo slyszalem, ze filterek papierowy powinien dostawac jak najwiecej powietrza, ale z kolei spotykam sie z licznymi opiniami, ze Syrena nie lubi zimna, a wiec o co chodzi
Pozdrawiam
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Powietrze dostarczane do cylindrów powinno być jak najzimniejsze, aby się go zmieśćiło jak najwięcej (prawa fizyki), co poprawia napełnianie - wtedy silnik ma większą moc. Ale z drugiej strony, gdy silnik jest zimny, a panuje mróz, powietrze może mieć na tyle niską temp, że paliwo w nim źle odparowyje i pojawiają się zaburzenia spalania, lub wogóle nie chce się palić. Dlatego w nowszych samochodach w obudowie f. powietrza jest termostart. Natomiast w niektórych starszych pojazdach była możliwość ręcznej zmiany na położenie "zimowe" i "letnie".