SYRENA 104 z 1966r
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2045
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
A dlaczego uważasz że piaskowanie jest lepsze od śrutowania?
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
Przerabiałem to u siebie. Po śrutowaniu rama motoru po nałożeniu lakieru wygląda fatalnie. Trzeba ją pare razy podkładować. Bez sensu. A dwa,ze śrutowanie naprzykład drzwi lub dachu to wogóle masakra. Masz wtedy FALE DUNAJU. I drzwi praktycznie do śmieci. Gruby piasek też zniszczy drzwi lub dach ale delikatny piasek pod odpowiednim kątem czyni cuda i nie niszczy nic. Ale rame daj do piasku kolego. Słuchaj ludzi którzy juz to przerabiali i nie kombinuj. Pozdro
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4293
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
Zamiast epoksydowego daj reaktywny i podkład akrylowy. Jeśli gdzieś zostanie ognisko korozji to ją zatrzyma.SUPER.DAWID pisze:Wczoraj ramę położyłem na wózku ręcznym i zaciągnąłem ją na pobliską myjnię. Tam przy pomocy środka K2 do mycia silników karchera i temperatury blisko 90*C odtłuściłem ramę. Zdjęć nie załączam gdyż jej stan nie wiele się zmienił.
Jednak po myciu pojawił się pierwszy dylemat. To że rama idzie do "piasku" to już zadecydowałem, jednak zastanawiam się czy lepiej do piaskowania czy śrutowania? Proszę o wasze opinie i argumenty za/przeciw piaskowaniu/śrutowaniu. Po procesie ścierania chcę położyć podkład Epoksydowy najprawdopodobniej NOVOLa.
- Maciej HYsa
- -#Youngtimer
- Posty: 678
- Rejestracja: 2012-07-30, 11:57
- Lokalizacja: Biłgoraj
Ja zrobiłem to tak ...
przed
w trakcie to akurat rama z R20
po proszkowym malowaniu
przed
w trakcie to akurat rama z R20
po proszkowym malowaniu
SYRENA 101 1961 r. "długa klapa"
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.
Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą
SYRENA 104 1967 r.
SYRENA R20 1979 r.
SYRENA 105 1978 r.
KOMAR SPORT 2361 1972 r.
SIMSON SR2 1958 r.
Piaggio Bravo Ciao 1980 r.
Syrena jest bogiem, jazda nałogiem, remont podstawą a reszta zabawą
Ja po piaskowaniu erki przelecialem papierem wszystko co było możliwe.
Syrena 105 naprawdę wspaniała
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... ght=#68812
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewtopic.php?t=8762