Kultowe Auta PRL
-
- -#Youngtimer
- Posty: 1429
- Rejestracja: 2010-03-03, 23:47
- Lokalizacja: Warszawa
-
- młody syreniarz
- Posty: 276
- Rejestracja: 2012-07-18, 09:40
- Lokalizacja: Kraków
- sereniarz(atom1)
- -#Weteran
- Posty: 2467
- Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
- Lokalizacja: z Podlasia
- Kontakt:
uznaj ze ta druga to "wysoka" hehehe
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
-
- -#Youngtimer
- Posty: 1429
- Rejestracja: 2010-03-03, 23:47
- Lokalizacja: Warszawa
-
- -#Youngtimer
- Posty: 1429
- Rejestracja: 2010-03-03, 23:47
- Lokalizacja: Warszawa
Po tym, jak w lipcu po obydwa modele musiałem przyjść w czwartki, bo na środy dystrybutor do kiosku nie dostarczył, w sierpniu sytuacja wróciła do normy i już dziś mam żółciutkiego jak kanarek Citroena 2CV. Podobnie jak Kolega Lesiu, mam poczucie, że model jest bardzo delikatny, co uważam za walor, ponieważ w ogóle Citroen 2CV zawsze sprawiał na mnie wrażenie auta, które może się od mocniejszego dotknięcia rozlecieć, więc ta delikatność modelu dobrze moim zdaniem oddaje charakter tego auta, a mam akurat porównanie "na świeżo", jako że 4 dni temu widziałem 2CV na chodzie na warszawskiej ulicy, na francuskich tablicach zresztą. Mam do tego auta swoisty sentyment pochodzący właśnie jeszcze z czasów PRL-u, ponieważ sąsiedzi mojej babci mieli właśnie takie auto. W ogóle w dzieciństwie na ulicach Polski Ludowej widywałem ten model Citroena, nie mam więc poczucia, żeby był jakiś specyficznie rzadki. I ogólnie dałbym temu wydaniu KAP niemal same plusy, gdyby nie przednie kierunkowskazy - zamiast prawdziwych migaczy model otrzymał jakieś naklejone pomarańczowe jaja. Zgroza psująca sporą część dobrego wrażenia, niestety...
Z tą Nysą Welly jest dziwnie. O dziwo wg mnie pod kilkoma względami lepiej oddaje oryginał, niż Kapu. Welly jakby nieco za wysoka w stosunku do reszty wymiarów - KAP za niska. Jak postawimy Welly koło rolniczej Nysy z KAP i do tego kupimy nie białą/kremową, a jak ja czerwoną (jakoś ten ciemniejszy kolor sprawia, że wydaje się mniejsza ) to mimo stania obok Rolniczki wydają się identyczne skalowo. Do tego krój kół Welly jest nieporównywalnie lepszy niż w Kap, także kupiłem, nie żałuję (całe 12 zł) i stoi w gablocie bez wstydu
Ile czasu można czekać na numer specjalny?
Ile czasu można czekać na numer specjalny?
Ostatni był w kwietniu.
Ostatni był w kwietniu.
IKARUS-olog
2502jarek, na to reguły nie ma. Może być równie dobrze w tym miesiącu jak i za rok. Podobno Maluch nauka jazdy ma być już we wrześniu. Trzeba czekać cierpliwie.
Chciałem się wypowiedzieć o 2cv. Nic dodać nic ująć. Model piękny, zresztą tak samo jak te którymi można pojeździć. Cieszę się, że mimo iż jest to francuz z krwi i kości trafił do KAP gdyż jest to moje ulubione autko w światowej historii motoryzacji. Zresztą z natury mam słabość do Citroenów Oby jakościowo było tak dalej ale mimo wszystko bardziej na wschód od żelaznej kurtyny bym prosił dobierając tematykę
Chciałem się wypowiedzieć o 2cv. Nic dodać nic ująć. Model piękny, zresztą tak samo jak te którymi można pojeździć. Cieszę się, że mimo iż jest to francuz z krwi i kości trafił do KAP gdyż jest to moje ulubione autko w światowej historii motoryzacji. Zresztą z natury mam słabość do Citroenów Oby jakościowo było tak dalej ale mimo wszystko bardziej na wschód od żelaznej kurtyny bym prosił dobierając tematykę
-
- -#Youngtimer
- Posty: 1429
- Rejestracja: 2010-03-03, 23:47
- Lokalizacja: Warszawa
Przecieki od Sroczki7, który na innym forum podaje sprawdzone informacje wprost od wydawnictwa są jasne - najbliższe wydanie specjalne we wrześniu i będzie to Fiat 126p Nauka Jazdy.
tomatek93, nie jestem tego pewien na 100%, ale wydaje mi się, że Citroen 2CV był montowany czy też wręcz produkowany na socjalistycznej Kubie, więc spośród zachodnich "zapchajdziur" w KAP akurat on pasowałby do kolekcji znacznie bardziej niż inne Citroeny, Peugeoty, Volva i Ople.
Ja też z przyjemnością powitałbym jednak sytuację, w której kolekcja KAP powróciłaby do korzeni, czyli do aut socjalistycznych. Tym bardziej, że z rosyjskiej i rumuńskiej kolekcji DeA można czerpać garściami gotowe modele ciekawych aut. Póki co niecierpliwie czekam na czeski dublet, czyli Tatrę i Skodę!
tomatek93, nie jestem tego pewien na 100%, ale wydaje mi się, że Citroen 2CV był montowany czy też wręcz produkowany na socjalistycznej Kubie, więc spośród zachodnich "zapchajdziur" w KAP akurat on pasowałby do kolekcji znacznie bardziej niż inne Citroeny, Peugeoty, Volva i Ople.
Ja też z przyjemnością powitałbym jednak sytuację, w której kolekcja KAP powróciłaby do korzeni, czyli do aut socjalistycznych. Tym bardziej, że z rosyjskiej i rumuńskiej kolekcji DeA można czerpać garściami gotowe modele ciekawych aut. Póki co niecierpliwie czekam na czeski dublet, czyli Tatrę i Skodę!
Nauka Jazdy
Ciekawe jaka wersja Malara będzie na "eLce"
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
IKARUS-olog
-
- -#Youngtimer
- Posty: 1429
- Rejestracja: 2010-03-03, 23:47
- Lokalizacja: Warszawa
Ja się cieszę z Malucha Nauki Jazdy, bo to faktycznie "Kultowe Auto PRL-u". Samochód, który pamiętam z dzieciństwa jako jedyny pojazd, na którym ludzie uczyli się jeździć. Fiat 126p z "Elką" to rzeczywiście stały element ulic z tamtych czasów. Tyle tylko, że znów mam pewne wątpliwości jeśli chodzi o sposób w jaki DeA go nam oferuje. Bo podobnie jak w przypadku Warszawy Taxi czy Fiata 125p Taxi będzie to model niemal nie różniący się od zwykłego Malucha, tylko przemalowany, ozdobiony kogutem na dachu i... droższy o 8 zł.