Ładne wnętrze warszawki a ten ręczny był połączony z hamulcem na wale czy na tylne koła bo u mnie nic z tyłu niema od ręcznego.A jak na wale to czym to było połączone z wajchą jakąś linką czy czymś podobnym.
Ręczny jest jak w każdym aucie, dźwignią pod deską ciągniesz linki które zaciskają zaciski w bębnach.
Na wale to przeróbka, jak wstawiali skrzynie od żuka to robili wajchę blokującą wał, może był obowiązek żeby mieć drugi hamulec i ten na wale zawsze działa a nie jak ręczny na linkę
Reczny na wale ? ciekawe ale nie estetyczne no i nie wygodne. Ogólnie dźwignia zmiany biegów w podłodze nie wygodna, w trzy osoby z przodu już ciężko śmigać
Kolor widzę standardowy, taki jak dawniej w mojej.
Pracy wiele, przy rozbiórce rób dokładne fotki, każda sie potem przyda, przy składaniu detali zwłaszcza tapicerki.
Jeżeli chodzi o remont to wszystko będę robił by wróciła do oryginału.Kompletny wybierak biegów przy kierownicy już zamówiłem ręczny też wróci na swoje miejsce.
Jeżeli chodzi o remont będę wstawiał na bieżąco i mam pytanie jak załącza się światło cofania w warszawie i od jakiego auta dopasować resory tylne do warszawy bo moje są bardzo wysłużone.A tu fotka mojej 10letniej syrenki
Resory tylne to ciut problem. Ale jest sporo firm dorabiajacych. No i Syrena przód .
Pomijam fakt że resor przedni ma takie same pióra jak Warszawa. Pytanie tylko jak z wymiarami.
Starsze modele Żuków i Nys też mialy resory zaadaptowane z Warszawowskich. Trzeba by pokombinować.
światło cofanie bez problemu zakupisz na allegro, od nysy takie same, no chyba że szukasz z nazwą "Zelmot" to zapłacisz drożej. Żaluzję przekładasz ze swojej.
Gorzej z nowymi oryginalnymi światłami tył z chromowaną ramką, za te cenią sobie wiele.
Amortyzatory przód od żuka, gorzej z tyłem ramieniowymi, sam szukam nowych bo moje słabo trzymają.
Jeżeli chodzi o remont będę wstawiał na bieżąco i mam pytanie jak załącza się światło cofania w warszawie i od jakiego auta dopasować resory tylne do warszawy bo moje są bardzo wysłużone.A tu fotka mojej 10letniej syrenki
Z tego co pamiętam to na kolumnie kierownicy jest czujnik załączający bieg wsteczny.
tu widać na foto koło wiszącej klemy:
A resory to trzeba szukać, od syreny to inni wiem że kuli coś tam u kowalów
Witam wdarł się mały błąd moja warszawa jest z 1966roku a nie jak pisałem wcześniej 1968r mój błąd.A tu przedstawiam odnowiony przedni zamek maski przez firmę Tomasz Grabus (piaskowanie) polecam gość zna się na tym co robi aktualnie wypiaskował mi błotniki i zabezpieczył profesjonalnie przed korozją i też moją pół ramę będzie piaskował i dawał w ocynk po tym jak wróci do mnie wstawię fotki a tu fotka zamka odnowionego przez niego.
O cynkowaniu to poczytaj trochę albo zapytaj kogoś kto się zna, z tego co mi się w jakiś dyskusjach o uszy obiło była jakaś dyskusja nt. cynkowania profili zamkniętych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum