R20 z FSO?

Materiały i informacje historyczne. Zmiany w czasie produkcji, identyfikacja części, detali,roczników, pytania o oryginalność.

Awatar użytkownika
syreniarz1992
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2631
Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: syreniarz1992 »

no to sytuacja ma się tak:

numer budy jest realny, a nadwozie to buda z r20, tylna ściana ma na sobie fabryczny lakier, czyli w takim razie r20 z fso miały numery jak osobówki.

[ Dodano: 2014-11-16, 20:06 ]
dodam, że z tego co z neckim oglądaliśmy, numery na karoserii nie były motane, a syrenka posiada z ciekawszych rzeczy inne punkty kotwiczne pasów niż w późniejszych r20- na tylnej ściance w profilu są wspawane gniazda, w których jest fabryczny błekitny lakier.
Podłoga też jest r20, z rynienką na koło zapasowe i mocowaniem koła zapasowego na ściance, ponadto nie widać śladów, żeby ta ściana była później wspawana
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: motonita »

wiec jest to prototyp? moze i tak.... moze radosny twor...

numerki pasuja do siebie w 100% i jest to syrena warszawska
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
Awatar użytkownika
Kozak90
Moderator
Moderator
Posty: 3229
Rejestracja: 2011-04-25, 12:59
Lokalizacja: Pieńsk

Post autor: Kozak90 »

105 i r20 były błękitne?
Awatar użytkownika
motonita
Moderator
Moderator
Posty: 7472
Rejestracja: 2006-12-26, 08:53
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Post autor: motonita »

to jest fso... wiec przyjmujemy barwy 104
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć

mój mail:
motonita@syrena.biz
ODPOWIEDZ