FSO Warszawa 203 1966 - Piekna Helena
FSO Warszawa 203 1966 - Piekna Helena
Witam
Mam ogromną przyjemność zaprezentować moją nową Warszawę 203
Niektórzy wiedzą, że od kilku miesięcy poszukiwałem odpowiedniego egzemplarza: w jak najlepszym stanie blacharskim możliwe najbardziej kompletnego. Tą oglądałem jako pierwszą, potem kilka innych, poszukiwania rozlegały się po całym kraju i nie tylko. Jak się okazało pierwszy wybór to najlepszy wybór
Przy drugiej wizycie dokonaliśmy z Sawą bardzo wnikliwe oględziny,
i tu ogromne podziękowania dla Jacka, za wsparcie i pomoc w oględzinach. Podziękowania również dla Przemka Dziwnego Maga który wspierał nas swą wiedzą na odległość przez telefon i internet.
A także dla wszystkich, którzy uczestniczyli tego dnia w istnej telekonferencji podczas prób uruchomienia Wawki.
Kapryśna Pani postanowiła jednak nie odpalić, żeby wpłynąć na obniżenie ceny.
Wreszcie dziś trzecia wizyta, do trzech razy sztuka i transakcja doszła do skutku - stałem się prawdziwym Warszawiakiem!!
A o to kilka zaledwie zdjęć, ale niebawem będzie ich więcej:)
Z cyklu: "niepozowane zdjęcia z poprzednim właścicielem"
I wreszcie w nowym domu
Teraz o samej Warszawie,
ma świetnie zachowane oryginalne wnętrze, zmienione są tylko boczki z oryginalnych dostałem listwy a jak się odnajdą to same boczki też dostanę, brak oryginalnych dywaników, więc prośba o podpowiedź jak powinny wyglądać.
Bardzo zdrowy dół: podłoga, koryta, półrama, jest trochę bitexu ale nie za grubo więc będą próby jego usunięcia,
Z zewnątrz oczywiście lakierowana, ale tylko z zewnątrz, lakier nie został wypolerowany, ma troszkę zaprawek, oczywiście brak listew na błotnikach i niewłaściwe emblematy 223 zamiast 203, w środku i w komorze silnika nie lakierowana.
W najbliższym czasie postaram się porobić lepsze zdjęcia tu jeszcze kilka kiepskich zdjęć środka i kilku drobiazgów:
Pozdrawiam
i do zobaczenia na zlotach
Mam ogromną przyjemność zaprezentować moją nową Warszawę 203
Niektórzy wiedzą, że od kilku miesięcy poszukiwałem odpowiedniego egzemplarza: w jak najlepszym stanie blacharskim możliwe najbardziej kompletnego. Tą oglądałem jako pierwszą, potem kilka innych, poszukiwania rozlegały się po całym kraju i nie tylko. Jak się okazało pierwszy wybór to najlepszy wybór
Przy drugiej wizycie dokonaliśmy z Sawą bardzo wnikliwe oględziny,
i tu ogromne podziękowania dla Jacka, za wsparcie i pomoc w oględzinach. Podziękowania również dla Przemka Dziwnego Maga który wspierał nas swą wiedzą na odległość przez telefon i internet.
A także dla wszystkich, którzy uczestniczyli tego dnia w istnej telekonferencji podczas prób uruchomienia Wawki.
Kapryśna Pani postanowiła jednak nie odpalić, żeby wpłynąć na obniżenie ceny.
Wreszcie dziś trzecia wizyta, do trzech razy sztuka i transakcja doszła do skutku - stałem się prawdziwym Warszawiakiem!!
A o to kilka zaledwie zdjęć, ale niebawem będzie ich więcej:)
Z cyklu: "niepozowane zdjęcia z poprzednim właścicielem"
I wreszcie w nowym domu
Teraz o samej Warszawie,
ma świetnie zachowane oryginalne wnętrze, zmienione są tylko boczki z oryginalnych dostałem listwy a jak się odnajdą to same boczki też dostanę, brak oryginalnych dywaników, więc prośba o podpowiedź jak powinny wyglądać.
Bardzo zdrowy dół: podłoga, koryta, półrama, jest trochę bitexu ale nie za grubo więc będą próby jego usunięcia,
Z zewnątrz oczywiście lakierowana, ale tylko z zewnątrz, lakier nie został wypolerowany, ma troszkę zaprawek, oczywiście brak listew na błotnikach i niewłaściwe emblematy 223 zamiast 203, w środku i w komorze silnika nie lakierowana.
W najbliższym czasie postaram się porobić lepsze zdjęcia tu jeszcze kilka kiepskich zdjęć środka i kilku drobiazgów:
Pozdrawiam
i do zobaczenia na zlotach
Ostatnio zmieniony 2015-03-30, 19:07 przez Leśnowóz, łącznie zmieniany 2 razy.
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
Miałem ci odpisać na FPM, ale tutaj wolę.
Wnętrze widać że po przejściach, zachowała się w oryginale raczej tylko tapicerka kanap, no i te boczki bez listew wyglądają nieciekawie.
Jeszcze raz gratuluję, dobrze wygląda, aż kusi zostawić tylko co nieco poprawić i taką zastawić.
Pochwalisz się fotką z komory silnika i bagażnika? zachowała się oryginalna półka?
Wnętrze widać że po przejściach, zachowała się w oryginale raczej tylko tapicerka kanap, no i te boczki bez listew wyglądają nieciekawie.
Jeszcze raz gratuluję, dobrze wygląda, aż kusi zostawić tylko co nieco poprawić i taką zastawić.
Pochwalisz się fotką z komory silnika i bagażnika? zachowała się oryginalna półka?
wawa
cena jak pamietam była około 20000 i tak stała chyba ze dwa lata,, dobrze ze ktoś kupił,, ciekaw jestem ile zjechałeś z ceny????
[ Dodano: 2015-02-09, 22:48 ]
a w kwestji dywaników to mam nowe z epoki z metką materiałowe na pokrywe skrzyni i nowy komplet gumowych , jak jestes zainteresowany to pw
[ Dodano: 2015-02-09, 22:48 ]
a w kwestji dywaników to mam nowe z epoki z metką materiałowe na pokrywe skrzyni i nowy komplet gumowych , jak jestes zainteresowany to pw
Fenomenalne Samochody Osobowe
W środku nieoryginalne są tylko boczki i "dywaniki", reszta fabryka.
Listwy na boczki mam, i jak tylko zrobi się cieplej to pojawią się na swoich miejscach, tu mam prośbę o zmierzenie na jakich wysokościach one się znajdują w oryginale.
Zdjęcia komory silnika postaram się niedługo zrobić, tam już nie do końca fabryka, brak filtra bocznikowego, filtr powietrza też nowszego typu, pokrywa zaworów Żukowska, chłodnica bez "półki", ale ważne że S21 a nie jakieś obce wynalazki.
W bagażniku oryginalna półka jest.
Zderzaki jak koń, jakie są każdy widzi Jak się trafi coś prawdziwie interesującego to wiadomo.
Remontu kapitalnego na razie nie przewiduję, zamierzam się troszkę nacieszyć z jazdy Warszawą, do kapitalki to mam co innego, jak skończę jedno to może przyjdzie kolej na drugie.
Kanapy są przepiękne i nie wolno z nimi nic robić!!!
Listwy na boczki mam, i jak tylko zrobi się cieplej to pojawią się na swoich miejscach, tu mam prośbę o zmierzenie na jakich wysokościach one się znajdują w oryginale.
Zdjęcia komory silnika postaram się niedługo zrobić, tam już nie do końca fabryka, brak filtra bocznikowego, filtr powietrza też nowszego typu, pokrywa zaworów Żukowska, chłodnica bez "półki", ale ważne że S21 a nie jakieś obce wynalazki.
W bagażniku oryginalna półka jest.
Zderzaki jak koń, jakie są każdy widzi Jak się trafi coś prawdziwie interesującego to wiadomo.
Remontu kapitalnego na razie nie przewiduję, zamierzam się troszkę nacieszyć z jazdy Warszawą, do kapitalki to mam co innego, jak skończę jedno to może przyjdzie kolej na drugie.
Kanapy są przepiękne i nie wolno z nimi nic robić!!!
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice