POLITYKA PRYWATNOŚCI
www.syrena.nekla.eu FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
cewka zapłonowa - warszawa m20
Autor Wiadomość
jacoslav_nowy 

Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 2
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2014-04-07, 12:49   cewka zapłonowa - warszawa m20

Witam serdecznie,

Korzystałem z wyszukiwarki ale coś nie mogę znaleźć. Panowie jaka cewka będzie pasować do dolniaka? Zaprzyjaźniony mechanik montował już dwie i każda niemiłosiernie się grzeje. Zapłon podobno dobrze ustawiony. Proszę o namiary na sklep online gdzie mogę zaopatrzyć się w taką współczesną cewkę pasującą do tego silnika ew. model i typ.

Dzięki.
Jacek
 
motonita 
Moderator
PANIE KIEROWNIKU



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 7303
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2014-04-07, 16:31   

no ja się moze nie znam... ale każda cewka 12 V bedzie dobra,
_________________
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

zapraszam na stronę:
motonita.syrena.biz

mój mail:
motonita@syrena.biz
 
 
Wojt 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 02 Maj 2005
Posty: 1998
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-04-08, 09:45   

Cewka musi być do klasycznego zapłonu, nie do elektronika.
Np cewka od żuka, starego poldka, fiata czy malucha.
_________________
...no i poszedł biedaczysko, po szerokim szukać świecie czegoś, co jest bardzo blisko.
 
kapti2 
kapti2


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1248
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-04-08, 10:45   

mam takie cewki nowe jak chcesz to pisz.Do kolegów mam również cewki nowe do starych modeli syren do s-15.Sorry za linka ale te w aukcji też nadają się do warszawy ale mam tansze bez kartonka
 
Yanosik 
ZasmarkanySzcurekBuc



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 1697
Skąd: Piła
Wysłany: 2014-04-08, 20:20   

Wojt dobrze prawi. Maluch, Żuk, Nysa, Łada (nie Samara), Pornolez, Fiacior, Syrena, Wartburg, Trabant (12V) i inne z zapłonem klasycznym - stykowym. Dodam, ze każda cewka będzie się grzała w mniejszym lub większym stopniu. W większym stopniu gdy włączymy zapłon a silnik nie pracuje. Wtedy aż można się poparzyć. Aby się nie spalić i dobrze oddawać ciepło na obudowę jest wypełniona olejem.
_________________
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
 
Maciekk 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 184
Skąd: Kobyłka
Wysłany: 2014-04-10, 18:57   

ja mam górniaka i na początku też myślałem że jest coś nie tak ale już sie przyzwyczaiłem że jest gorąca.
Taka typowo żukowska do klasycznego aparatu ma nr: 422080004.(422080009 nysa)
Od elektronika ma 422620004
_________________
http://warszawa203.republika.pl
 
 
Marek.K. 
Kumarzysta



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 3992
Skąd: Winda
Wysłany: 2014-04-13, 17:09   

czym się rózni cewka elektrionik a klasyk ?
_________________
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .


"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
 
 
Yanosik 
ZasmarkanySzcurekBuc



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 1697
Skąd: Piła
Wysłany: 2014-04-13, 17:21   

Marek.K. napisał/a:
czym się rózni cewka elektrionik a klasyk ?

Z tego co sobie przypominam, inna jest rezystancja uzwojenia pierwotnego.
_________________
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
 
Paweł 105L 
młody syreniarz


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 235
Skąd: Śląsk/Będzin
Wysłany: 2014-04-13, 17:34   

Ja w swojej warszawie mam cewke z bmw e30 2,0 lub 2,5 litra i działa rewelacyjnie. Oryginal padl mi w dniu obsługi wesela i jak to w takich momentach bywa mlodzi pojechali TAXI (podobno srebrny Mercedes W220)

http://allegro.pl/bmw-e30...4071892653.html
 
 
Kozichwost 
Kozichwost



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 1468
Skąd: okolice Tarnobrzega
Wysłany: 2014-04-13, 17:46   

W klasycznym zapłonie zadziała każda cewka - nawet od elektronika. Oe mają małą oporność, przez co przez styki płynie większy prąd powodując ich wypalanie. Żeby taka cewka działała prawidłowo w przerywaczowym zapłonie należy na jej zasilaniu dać opornik, który podniesie oporność cewki do właściwej wartości. Wtedy wszystko będzie działało jak trzeba.
_________________
105L '81, 104' 66 - w planach jeszcze coś......
 
xrobertdevine 

Dołączył: 09 Mar 2015
Posty: 1
Skąd: cannda
Wysłany: 2015-03-09, 09:06   

I have a ring mold madkoli forward !!! I wheel arch fenders that protect even against dust
_________________
imran
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne fixing Program do sklepu

Szybki dostęp:
www.syrena.nekla.pl www.syrenabielsko.pl syrenalaminat.prv.pl fsomoto.xip.pl fsoautoklub.pl fsocarteam.xip.pl www.syrenki.friko.pl aparatos.prv.pl www.syrenki.prv.pl www.jaro19.prv.pl www.syrenka.frankiego.prv.pl syrena.warszawa.pl www.syrena.republika.pl Forum Klubu Wartburga Forum Polskiej Motoryzacji Ocalmy wspomnienia Portal Miłośników Pojazdów Zabytkowych
REKLAMA

samochody zabytkowe

BANERY