wnętrze do garbatej
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2015-09-27, 06:59
- Lokalizacja: STRZELIN
wnętrze do garbatej
Panowie, wie ktoś czy wnętrze do garbatej pasuje od 224?
I jeszcze jedno pytanie. Jakie są różnice między Warszawą a pobiedą? ( jestem początkujący t tej dziedzinie)
I jeszcze jedno pytanie. Jakie są różnice między Warszawą a pobiedą? ( jestem początkujący t tej dziedzinie)
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 2012-03-12, 01:18
- Lokalizacja: mielec
Re: wnętrze do garbatej
Wnetrze od 224 generalnie nie pasuje do garbatej - dokładniej to tak 20 procent bedzie pasowało, 20 procent bedzie pasowało z biedą a pozostałe 60 procent nie da się pożenić.elektryk85rp pisze:Panowie, wie ktoś czy wnętrze do garbatej pasuje od 224?
I jeszcze jedno pytanie. Jakie są różnice między Warszawą a pobiedą? ( jestem początkujący t tej dziedzinie)
Co do różnic pabiedy i warszawy -to najstarsze egzemplarze samochodów w dużym stopniu są takie same i to zdanie dotyczy lat 50 - 52. Pobieda była produkowana od 1948 roku i te pobiedy były wzorcem licencyjnym. A późniejsza produkcja w Polsce w zakładach FSO Warszawa coraz bardziej odbiegała od licencyjnego wzorca. Natomiast samochody produkowane w zakładach GAZ w Gorki miały wprowadzane swoje modyfikacje . Tak więc im później - tym więcej różnic ...
- sereniarz(atom1)
- -#Weteran
- Posty: 2467
- Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
- Lokalizacja: z Podlasia
- Kontakt:
nie jestem specem od wawy ale garbata od sedana rozni sie tylem, wiec wszystko co do tylnych drzwi, boczki itp, powinno pasowac, no sufit inny ale to i tak przewaznie robi sie nowe
inna kwestia jak ktos podchodzi do org
inna kwestia jak ktos podchodzi do org
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 2012-03-12, 01:18
- Lokalizacja: mielec
[quote="sereniarz(atom1)"]nie jestem specem od wawy ale garbata od sedana rozni sie tylem, wiec wszystko co do tylnych drzwi, boczki itp, powinno pasowac, no sufit inny ale to i tak przewaznie robi sie nowe
różne uchwyty do otwierania w garbatej w tylnych drzwiach pręty w osłonie plastykowego lub gumowego węża / dach w garbatej bardziej wypukły więc podsufitka inna /tylne słupki zupełnie innego kształtu/ inna tylna półka/ inna tylna szyba/ blaszana ramka tylnej szyby w garbatej brak ramki w sedanie / kanapa tylna ma niższe oparcie/ w oparciu przedniej kanapy występuje uchwyt w postaci linki i popielniczka, w sedanie tego nie ma/ deska rozdzielcza zupełnie inna / inny osprzęt przełączniki więcej plastiku w sedanie więcej metalu w garbatej / szyba przednia zupełnie inna / atrapka radia nakładki na wskaźniki zegar i licznik całkowicie inne / obudowa blaszana kolumny kierowniczej w sedanie w garbatej goła rura/ ramka przedniej szyby blaszana w garbatej, a plastikowa w sedanie/ osłony przeciwsłoneczne zupełnie inne, półprzezroczyste płaty w okuciu i metalowe uchwyty w garbatej, a plastikowe mocowania plus dermatoidowe poszycie w sedanie / lusterko wsteczne całkowicie różnych kształtów/ kierownica w garbatej trzyramienna w sedanie zawsze dwuramienna/ To tak na gorąco różnice najważniejsze.
inna kwestia jak ktos podchodzi do org
sporo warszaw jest mieszanką M20 i 223 czyli co do czystości typu to można określić takie działanie słowami RASOWY KUNDEL
różne uchwyty do otwierania w garbatej w tylnych drzwiach pręty w osłonie plastykowego lub gumowego węża / dach w garbatej bardziej wypukły więc podsufitka inna /tylne słupki zupełnie innego kształtu/ inna tylna półka/ inna tylna szyba/ blaszana ramka tylnej szyby w garbatej brak ramki w sedanie / kanapa tylna ma niższe oparcie/ w oparciu przedniej kanapy występuje uchwyt w postaci linki i popielniczka, w sedanie tego nie ma/ deska rozdzielcza zupełnie inna / inny osprzęt przełączniki więcej plastiku w sedanie więcej metalu w garbatej / szyba przednia zupełnie inna / atrapka radia nakładki na wskaźniki zegar i licznik całkowicie inne / obudowa blaszana kolumny kierowniczej w sedanie w garbatej goła rura/ ramka przedniej szyby blaszana w garbatej, a plastikowa w sedanie/ osłony przeciwsłoneczne zupełnie inne, półprzezroczyste płaty w okuciu i metalowe uchwyty w garbatej, a plastikowe mocowania plus dermatoidowe poszycie w sedanie / lusterko wsteczne całkowicie różnych kształtów/ kierownica w garbatej trzyramienna w sedanie zawsze dwuramienna/ To tak na gorąco różnice najważniejsze.
inna kwestia jak ktos podchodzi do org
sporo warszaw jest mieszanką M20 i 223 czyli co do czystości typu to można określić takie działanie słowami RASOWY KUNDEL
Najprostsze porównanie to dwa zdjęcia.
Czy się da? owszem, da się...
Jak to będzie pasowało? Zależy na jaki efekt kto liczy.... ale fatygując się z remontem M20 głupio było by na takim etapie skundlić auto ( o ile robione jest na oryginał...) bo jak tapicerka będzie szyta na nowo to zbędne pytanie, będzie się różnić wtedy tylko deską i detalami.
Czy się da? owszem, da się...
Jak to będzie pasowało? Zależy na jaki efekt kto liczy.... ale fatygując się z remontem M20 głupio było by na takim etapie skundlić auto ( o ile robione jest na oryginał...) bo jak tapicerka będzie szyta na nowo to zbędne pytanie, będzie się różnić wtedy tylko deską i detalami.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mercedes 200 W110 - 1965r.
Oparcie tylnej kanapy w garbusce a w sedance różni się wysokoscią.
Profile kanap w M20 a w 224 sa inne...
Pozakładać, w sensie "klocków" da się bardzo dużo - tylko że wyjdzie z tego niestrawny mix
Przy autach zabytkowych podejście "przekładek" jak we współczesnych powypadkowych, nie za bardzo trybi
Różnice między Warszawą a Pobiedą - mozesz doprecyzowac pytanie, określić kontekst?
Bo jeśli chodzi o to, czy warto "przerabiać" Pobiede na Warszawę, to odpowiedź brzmi - w żadnym wypadku. lepiej uczciwie zrobić Pobiedę - Pobiedę. Dla laika różnic prawie nie ma (no, zalezy jaki rocznik itp - bo były np 3 rodzaje atrap, trochę zmieniały się detale), ot, znaczki,napisy... Dla ludzi w temacie... nie ma Pobiedy udajacej Warszawę, której nie dało by się rozpoznać. Drobnych różnic są dziesiątki, a kształt przetłoczeń na scianie grodziowej silnika czy lokalizacja numeru nadwozia to ledwo początek. Natomiast różnice w wyglądzie możesz pooglądac wpisujac odpowiednie nazwy w wyszukiwarkę
Profile kanap w M20 a w 224 sa inne...
Pozakładać, w sensie "klocków" da się bardzo dużo - tylko że wyjdzie z tego niestrawny mix
Przy autach zabytkowych podejście "przekładek" jak we współczesnych powypadkowych, nie za bardzo trybi
Różnice między Warszawą a Pobiedą - mozesz doprecyzowac pytanie, określić kontekst?
Bo jeśli chodzi o to, czy warto "przerabiać" Pobiede na Warszawę, to odpowiedź brzmi - w żadnym wypadku. lepiej uczciwie zrobić Pobiedę - Pobiedę. Dla laika różnic prawie nie ma (no, zalezy jaki rocznik itp - bo były np 3 rodzaje atrap, trochę zmieniały się detale), ot, znaczki,napisy... Dla ludzi w temacie... nie ma Pobiedy udajacej Warszawę, której nie dało by się rozpoznać. Drobnych różnic są dziesiątki, a kształt przetłoczeń na scianie grodziowej silnika czy lokalizacja numeru nadwozia to ledwo początek. Natomiast różnice w wyglądzie możesz pooglądac wpisujac odpowiednie nazwy w wyszukiwarkę
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 2012-03-12, 01:18
- Lokalizacja: mielec
Dla większości ludzi nie interesujących się samochodami Syrenka to Trabant a każda taryfa to Mercedes...condorpapa pisze:Dla ludzi w temacie... nie ma Pobiedy udajacej Warszawę, której nie dało by się rozpoznać.
Oczywiście- ludzi w temacie jest 1 procent , a 99.procent publiczności nie odróżni pobiedy od warszawy.
Swoją drogą to zawsze dziwiło mnie, że przy okazji przeprowadzania modernizacji sedana musieli przecież zmienić wytłoczkę deski ===jest "inna".
I tutaj dochodzimy do sedna sprawy: co stało na przeszkodzie wprowadzeniu normalnej dechy ze wspólną budką zegarów która pod koniec lat 50 właśnie wchodziła?
Zamiast tego sztywno trzymano się designu z połowy lat 40.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 2012-03-12, 01:18
- Lokalizacja: mielec
co stało na przeszkodzie wprowadzeniu normalnej dechy ze wspólną budką zegarów która pod koniec lat 50 właśnie wchodziła?
Moim zdaniem powody takiego działąnia mogły być dwa, a może nawet trzy- Albo modyfikacje auta czyli lifting miał swój zakreślony budżet i czasokres , przez co wyczerpała się kasa i minął czas na usprawnienia i zmiany technologiczne - i deska z zegarami została pozostawiona w starej wersji. A wbrew pozorom zmiana wystroju deski , inne przełączniki wskaźniki cięgła atrapki itp to mnóstwo tłoczników form wykrojników , koordynacja z podwykonawcami , rewolucja w dziale montażu itp
Albo też konstruktorzy i racjonalizatorzy z FSO zostawili sobie >na potem> możliwość dalszych modyfikacji , mając na względzie kolejne liftingi wnętrza - aby w późniejszym okresie zasłużyć sobie na kolejne premie i ordery....
Albo trzeci powód mógł być taki - że przejście z garbatej na sedana to rok 1964 - a już wtedy wiadomo było że nieunikniony jest zakup licencji na coś bardziej współczesnego - tj fiata 125, czyli że warszawa stała się już absolutnym przeżytkiem odstającym od światowej motoryzacji i nie miała już możliwości rozwojowych - więc nie opłacało się inwestować w ten produkt.
Moim zdaniem powody takiego działąnia mogły być dwa, a może nawet trzy- Albo modyfikacje auta czyli lifting miał swój zakreślony budżet i czasokres , przez co wyczerpała się kasa i minął czas na usprawnienia i zmiany technologiczne - i deska z zegarami została pozostawiona w starej wersji. A wbrew pozorom zmiana wystroju deski , inne przełączniki wskaźniki cięgła atrapki itp to mnóstwo tłoczników form wykrojników , koordynacja z podwykonawcami , rewolucja w dziale montażu itp
Albo też konstruktorzy i racjonalizatorzy z FSO zostawili sobie >na potem> możliwość dalszych modyfikacji , mając na względzie kolejne liftingi wnętrza - aby w późniejszym okresie zasłużyć sobie na kolejne premie i ordery....
Albo trzeci powód mógł być taki - że przejście z garbatej na sedana to rok 1964 - a już wtedy wiadomo było że nieunikniony jest zakup licencji na coś bardziej współczesnego - tj fiata 125, czyli że warszawa stała się już absolutnym przeżytkiem odstającym od światowej motoryzacji i nie miała już możliwości rozwojowych - więc nie opłacało się inwestować w ten produkt.
Hmm, no właśnie i tutaj pojawia się problem ponieważ w 60 roku wyszła Syrena Sport służąca testowaniu w FSO nowych rozwiązań.
Tam deska miała już charakterystyczny kształt z wystającym daszkiem jaki znamy z nowoczesnych samochodów. Jednocześnie zastosowano wszystkie zegary i przełączniki warszawowskie.
W wawie sedanie natomiast deska jest INNA niż w garbatej, bardziej kanciasta i na górze pokryta tą czarną skórą. Inna jest też krateczka radia.
Zmienili deskę w dalszym ciągu zachowując design lat 40. A wystarczyło umieścić licznik i zegar obok siebie we wspólnej budce i byłby Merc 110
Pozdrawiam
Tam deska miała już charakterystyczny kształt z wystającym daszkiem jaki znamy z nowoczesnych samochodów. Jednocześnie zastosowano wszystkie zegary i przełączniki warszawowskie.
W wawie sedanie natomiast deska jest INNA niż w garbatej, bardziej kanciasta i na górze pokryta tą czarną skórą. Inna jest też krateczka radia.
Zmienili deskę w dalszym ciągu zachowując design lat 40. A wystarczyło umieścić licznik i zegar obok siebie we wspólnej budce i byłby Merc 110
Pozdrawiam
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 91
- Rejestracja: 2012-03-12, 01:18
- Lokalizacja: mielec