Przygasa silnik, układ wydechowy zatkany ... ?

Zapytania i porady techniczne
ODPOWIEDZ
Russellb
Posty: 1
Rejestracja: 2015-08-15, 11:05
Lokalizacja: Bolesławiec

Przygasa silnik, układ wydechowy zatkany ... ?

Post autor: Russellb »

Witam, jestem nowym użytkownikiem forum, mam problem ze swoją syrenka, a mianowicie gdy odpalę silnik to chodzi bez zarzutu na wolnych obrotach jednak jak wcisnę pedał gazu to tak jakby sie dusił i gaśnie. Wydaje mi sie ze to przytkany układ wydechowy bo spaliny prawie żadne i strzela... Z tłumika. Z gory dziekuje za radę.
Michał79
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 35
Rejestracja: 2015-06-23, 12:06
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: Michał79 »

witam.
nie wydaje mi się że to układ wydechowy... moim zdaniem sprawdź zapłon oraz dopływ paliwa
na wolnych może chodzić normalnie natomiast jeśli będzie strzelał na wyższych obrotach to może być zapłon...
sprawdź zapłon i poziom paliwa w komorze pływakowej jeśli to będzie ok to dopiero sprawdź układ wydechowy.
Awatar użytkownika
taeda
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1249
Rejestracja: 2005-12-17, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: taeda »

W syrenach nie zdarza się aby samoistnie zatkał sie wydech i aby miało to wpływ na cokolwiek. Na 3-cim tłumiku jeździłem chyba ze 30 lat i byl kompletnie zatkany (tyle że wylot spalin był ale poprzrecznie to nic a nic) i nie miało to wpływu na nic.
Tak jak pisze poprzednik----ilość paliwa w komorze pływakowej, jakość iskry.
Strzelanie w trakcie jazdy w tłumik to zwykle dowód na to, że jeden z cylindrów źle pracuje i niespalona benzyna osadza się w tłumiku--i czasem se walnie. Albo jedna ze świec nawala. Lub--strasznie mało paliwa w mieszance.
Czyli------odpuśc se tłumiki a pomyśl o spalaniu. Może palą tylko 2 cylindry ???????
Awatar użytkownika
drobson
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2009-03-16, 22:07
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drobson »

Musisz zaaplikować pakiet startowo rozruchowy :) regulacja platynek(iskrownikow) regulacja zapłonu, kontrola świec,przewodów , cewek, kondensatorów, poziom paliwa, czyszczenie gaźnika dokładnie wszystkich dysz.
Panowie to podstawy, tam nie ma nic skomplikowanego... o_O
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
Maciekb
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 643
Rejestracja: 2012-04-19, 17:36
Lokalizacja: Zagnańsk

Post autor: Maciekb »

na sam początek spradził bym dysze główną gaznika
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
ODPOWIEDZ