Wanna podłogowa :)

Pochwal się swoim pojazdem, technicznym wynalazkiem, udanymi zakupami. <br>Wszystko ściśle związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
Tomasz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2334
Rejestracja: 2006-11-21, 11:38
Lokalizacja: Bełdów

Post autor: Tomasz »

no.... powiedzmy.. :) Pozostały zdjęcia :P :)

[ Dodano: 2016-03-24, 22:34 ]


Ostatnio "trochę" powalczyłem z przednim lewym błotnikiem no i ogólnie z pasowaniem całego przodu.. :npowiem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
SUPER.DAWID
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2045
Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska

Post autor: SUPER.DAWID »

Fiu fiu fiu. Pewnie to ta przeróbka co opowiadałeś kiedyś w rozmowie telefonicznej. Przez telefon wyobrażałem sobie że będzie mniej roboty. A tu poszedłeś po całości. Widzę od środka już zakonserwowany.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4297
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

Lepiej zpasowane niż w fabryce :ok3
motomania na luzie
Awatar użytkownika
Tomasz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2334
Rejestracja: 2006-11-21, 11:38
Lokalizacja: Bełdów

Post autor: Tomasz »

No oceńcie sobie sami :)

Oba błotniki wymagały również przeróbki krawędzi przy drzwiach.
Były na styk z drzwiami i je klinowały.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
drobson
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2009-03-16, 22:07
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drobson »

Nie ma to jak pasowanie blach w syrenie. Jak sobie przypomnę, to mnie dreszcze przechodzą, jeszcze samemu.

Tobie Tomku to wspaniałe idzie, odległości pomiędzy blachami idealne, nie wspomnę już o spasowaniu progu z drzwiami.

Dobra robota. :piwo:
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
Awatar użytkownika
eMO 1966
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 598
Rejestracja: 2006-07-12, 13:02
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: eMO 1966 »

Heh... kupiłby nowe, ząlożył, a nie się pie...ł ;) z używanymi...

Przecież nowe to zawsze nowe. Drobny niuans, że sporo "nowych" blach w obiegu to odpady, które nie przeszły kontroli jakości... Przecież to drobnostka, że nowe błotniki potrafią sie różnić długością o 2 cm od siebie - mimo tego samego numeru katalogowego... :helm

Dobra robota, Tomku! :ok3
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
Awatar użytkownika
SUPER.DAWID
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2045
Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska

Post autor: SUPER.DAWID »

A będzie kedra między pasem a błotnikami?
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
Awatar użytkownika
drobson
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2009-03-16, 22:07
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drobson »

A fabrycznie była tam kedra?
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
Awatar użytkownika
Tomasz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2334
Rejestracja: 2006-11-21, 11:38
Lokalizacja: Bełdów

Post autor: Tomasz »

eMO 1966 pisze:nowe błotniki potrafią sie różnić długością o 2 cm od siebie - mimo tego samego numeru katalogowego... :helm
Dla wielu jest to nadal nie do przyjęcia i w ogóle nie do pojęcia..
eMO 1966 pisze:Dobra robota, Tomku! :ok3
Dziękuję za słowa uznania ;) :D
SUPER.DAWID pisze:A będzie kedra między pasem a błotnikami?
Założę ją dopiero po polakierowaniu :P
drobson pisze:A fabrycznie była tam kedra?
Nie ale mi się podoba w tym miejscu akurat. :ok3
Awatar użytkownika
SUPER.DAWID
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2045
Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska

Post autor: SUPER.DAWID »

Też uważam podobnie jak Tomasz. Mimo iż fabrycznie kebry nie było między pasem przednim a błotnikami to wygląda to bardzo dobrze. Pokusił bym się o stwierdzenie, że powinna być tam montowana fabrycznie.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
Awatar użytkownika
Marek.K.
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 3989
Rejestracja: 2010-12-19, 17:41
Lokalizacja: Winda

Post autor: Marek.K. »

Tomasz pisze:eMO 1966 napisał/a:
nowe błotniki potrafią sie różnić długością o 2 cm od siebie - mimo tego samego numeru katalogowego... :helm

Dla wielu jest to nadal nie do przyjęcia i w ogóle nie do pojęcia..
ale idiocie co sprzedaje błotniki za miliony nie wytłumaczysz że nowy błłotnik to odrzut z fabryki :D
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .


"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew :D
Widelec
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 591
Rejestracja: 2015-10-16, 22:24
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Widelec »

Robota :ok2
Mały off: czy można kłaść szpachlę na gołą blachę?
rolek
-#Junior
-#Junior
Posty: 110
Rejestracja: 2008-08-31, 12:56
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: rolek »

Tomasz, robota perfekt :ok3
Widelec pisze:Robota :ok2
Mały off: czy można kłaść szpachlę na gołą blachę?
Szpachla powinna być odizolowana od gołej blachy podkładem epoksydowym
Syrena 104 1966r
Polski Fiat 125p 1973r
Syrena 105 1975r
Fiat 126P 1986r
Widelec
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 591
Rejestracja: 2015-10-16, 22:24
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Widelec »

Dzięki, tak mi się zdawało. W ramach walki z nadmiarem wolnego czasu trochę dłubię przy motocyklu, chcę go po prostu złożyć w całość i trochę odświeżyć tylko po to aby przed właściwym remontem kiedyś tam spasować blachy. Chciałem podpytać o parę spraw doświadczonego blacharza-lakiernika. Wczoraj byłem więc w jednym warsztacie i widzę, że lakiernik kładzie szpachlę na blachę, więc pytam, czy nie powinien tego odizolować, a on popatrzył na mnie jak na kosmitę. Coś mi tu nie pasowało, więc wolałem zapytać. Jeszcze raz przepraszam za odejście od tematu głównego.
Awatar użytkownika
Tomasz
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2334
Rejestracja: 2006-11-21, 11:38
Lokalizacja: Bełdów

Post autor: Tomasz »

rolek pisze:Szpachla powinna być odizolowana od gołej blachy podkładem epoksydowym
Dokładnie tj.rolek pisze :ok3 :piwo:
Widelec pisze:lakiernik kładzie szpachlę na blachę
W takim razie nie zasługuje na miano "lakiernika". Tym bardziej gdy na zadane pytanie zrobił oczy jak 5zł.
Jest to pewnie jeden z tych, który patrząc np na moją robotę stwierdziłby, że się z tym pierd..le.
Marek.K. pisze:nowy błotnik to odrzut z fabryki
Nie jest tak w 100%. Błotniki to istna loteria.
Jeden będzie pasował idealnie, drugi wcale, a trzeci będzie wymagał pewnych czasochłonnych przeróbek. Nie tyczy się to jedynie błotników, a wszystkich blach nie tylko do Syreny ale i do np Warszawy, Malucha, Fiata dużego - aut z tej epoki.

Pozdrawiam i życzę Wam wszystkim zdrowych,wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych oraz mokrego dyngusa ! :)
ODPOWIEDZ