POLITYKA PRYWATNOŚCI
www.syrena.nekla.eu FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Warszawa M20 dane auta potrzebne pilnie
Autor Wiadomość
widelec77 
Classic Car Delivery



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 75
Skąd: TSZ
Wysłany: 2016-05-29, 20:05   Warszawa M20 dane auta potrzebne pilnie

Witam
Przechodze droge zarejestrowania Warszawy M20 ktora wczesniej byla wyrejestrowana.
Podobna droge przechodzil autor postu ponizej:
http://www.wueska.pl/view...hp?f=93&t=15521
Jestem na etapie tymczasowych tablic -czerwonych i miekkiego dowodu i przygotowuje sie na wyjazd na pierwszy przeglad.Mam 30dni na dostarczenie przegladu.
WK chce dokladnie wypelniony przez diagnoste przeglad z technicznymi danymi Warszawy M20
Moja prosba czy moze mi ktos udostepnic skan dowodu rejestracyjnego oczywiscie z zaslonietymi danymi nadwozia itd.
Mnie interesuja tylko dane techniczne bo bez tego nic nie rusze.


F.1 — maksymalna masa całkowita pojazdu[b], wyłączając motocykle i motorowery (w kg),
F.2 — dopuszczalna masa całkowita pojazdu (w kg),
F.3 — dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów (w kg),
G — masa własna pojazdu; w przypadku pojazdu ciągnącego innego niż kategoria M1 masa własna pojazdu obejmuje urządzenie sprzęgające (w kg),


J — kategoria pojazdu,

L — liczba osi,
O.1 — maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem (w kg),
O.2 — maksymalna masa całkowita przyczepy bez hamulca (w kg),

P.2 — maksymalna moc netto silnika (w kW),



Albo ktos by moze zczytal te dane i wpisal bo napewno takie informacje sie komus jeszcze przydadza.
Z gory dziekuje
_________________

Ostatnio zmieniony przez widelec77 2016-05-31, 22:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
motonita 
Moderator
PANIE KIEROWNIKU



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 7300
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2016-05-30, 22:20   

czyzby badanie zgodności... ?
_________________
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

zapraszam na stronę:
motonita.syrena.biz

mój mail:
motonita@syrena.biz
 
 
widelec77 
Classic Car Delivery



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 75
Skąd: TSZ
Wysłany: 2016-05-31, 22:30   

Widze ze nikt nie pomoze.Jakiej zgodnosci?
Pierwszy przeglad po 40 latach,musze miec dane do diagnosty techniczne zeby w WK Pani wiedziala co wpisac w nowy dowod.Zreszta niewazne juz rzeczoznawca robi opinie na unikat na nastepne auto wiec on mi wyciagnie dane.
Dzieki
Temat zamkniety.
_________________

 
 
motonita 
Moderator
PANIE KIEROWNIKU



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 7300
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2016-06-01, 05:15   

F1 - 1835 KG
F2 - 1835 KG
F3 - 1835+DMC z tabliczki haka (a tu możeby być różnie )

G - 1360 KG

J - Osobowy (chodz ze względu na mało miejsca w dowodzie zwykle pojawiają sie trzy kreski "---" )

L - 2

O1 - 1140 kg (zalezy od tabliczki znamionowej na haku)
O2 - 530 kg (zalezy od tabliczki znamionowej na haku)

P.2 — zależy w jakiej normie chcesz :) jak SAE to 57 KM jak DIN to 50 km :P a ty jak sądzisz ile koni ma twoja wawa :)

kolego nie bulwersuj sie tak :) trochę luzu :) forum naprawdę pomaga :)
_________________
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

zapraszam na stronę:
motonita.syrena.biz

mój mail:
motonita@syrena.biz
 
 
widelec77 
Classic Car Delivery



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 75
Skąd: TSZ
Wysłany: 2016-07-10, 17:32   

Prosze.Da sie?


[img][/img][img][img][/img]
_________________

 
 
motonita 
Moderator
PANIE KIEROWNIKU



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 7300
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2016-09-05, 14:12   

ale co jak? bo nie bardzo rozumie
_________________
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

zapraszam na stronę:
motonita.syrena.biz

mój mail:
motonita@syrena.biz
 
 
warszawa_24 



Dołączył: 18 Sie 2016
Posty: 149
Skąd: Słubice FSL
Wysłany: 2016-09-05, 15:22   

W tych dowodach i tak nie ma wszystkich danych potrzebnych do "nowego". Zdałem sobie wczoraj z tego sprawę, że do Syreny mam taki sam i na SKP pewnie będzie z wikipedi czy czegoś uzupełniał dane w system.
_________________
FSC Żuk 1994r
FSO Warszawa 203 1968r
Renault 11 TSE 1983r
MZ ES125/1 1973r
 
widelec77 
Classic Car Delivery



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 75
Skąd: TSZ
Wysłany: 2016-09-06, 19:31   

Wkleje tu wkrotce cala opinie rzeczoznawcy z dokladnymi parametrami M20
Jedna uwaga pojazd ktory ma powyzej 40 lat NIE PODLEGA UBEZPIECZENIU(fundusz gwarancyjny go nie ruszy)Przerabialem to w urzedzie komunikacji w Swietokrzyskim,zajelo mi to 3 godz.POJAZD POWYZEJ 40 LAT NIE PODLEGA OBOWIAZKU UBEZPIECZENIA!!!!
pod warunkiem ze nie wyjezdza na droge publiczna
Jesli ktos ma kolekcje 50 aut to rachunek jest prosty
_________________

Ostatnio zmieniony przez widelec77 2016-09-06, 19:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
motonita 
Moderator
PANIE KIEROWNIKU



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 7300
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2016-09-06, 19:32   

:) ale to jest opisane w dziale prawo :) ustawa to definiuje :)
_________________
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

zapraszam na stronę:
motonita.syrena.biz

mój mail:
motonita@syrena.biz
 
 
widelec77 
Classic Car Delivery



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 75
Skąd: TSZ
Wysłany: 2016-09-06, 19:38   

Tak ,ale to trzeba wyjasnic Paniom z WK,ktore to Panie pracuja tam od czasow PRL :D

[ Dodano: 2016-09-06, 20:56 ]
Dlaczego jestem nowym nabytkiem forum anyway???
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________

 
 
motonita 
Moderator
PANIE KIEROWNIKU



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 7300
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2016-09-06, 20:12   

bo masz 56 postów :P

mi jak panie mówią że muszę mieć OC to grzecznie proszę żeby zgłosiły mnie do UFG i wystawiły pisemna odmowę rejestracji (czy czego tam chce) ...

a po co robiłeś ta opinie?
_________________
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

zapraszam na stronę:
motonita.syrena.biz

mój mail:
motonita@syrena.biz
 
 
widelec77 
Classic Car Delivery



Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 75
Skąd: TSZ
Wysłany: 2016-09-06, 20:24   

Wyrejestowany,tablice zdane w 1979 roku do WK
Pojazd wyrejestrwany nie moze byc ponownie zarejestrowany chyba ze jako:
-unikat,opinia rzeczoznawcy 210pln(biale tablice)
-zabytek,opinia rzeczoznawcy 1000pln zolte tablice--konserwator kladzie lape na twojej wlasnosci,dziwny kraj :D
_________________

 
 
motonita 
Moderator
PANIE KIEROWNIKU



Pomógł: 41 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 7300
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2016-09-06, 20:44   

a ten 1000 to ty z kąd masz ?:P
_________________
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...

zapraszam na stronę:
motonita.syrena.biz

mój mail:
motonita@syrena.biz
 
 
Widelec 


Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 563
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-09-06, 22:31   

na niczym nie kładzie, bezpodstawnie powtarzany mit :> :>
 
arturromarr 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 1633
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-09-16, 09:44   

Czy obecnie jest możliwość tymczasowej rejestracji pojazdu (jak w podanym wyżej linku) celem zrobienia przeglądu? Myślałem że przegląd można zrobić nawet wyrejetrowanemu pojazdowi podając numery nadwozia do identyfikacji i dopiero z tym się idzie do rejestracji.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne fixing Program do sklepu

Szybki dostęp:
www.syrena.nekla.pl www.syrenabielsko.pl syrenalaminat.prv.pl fsomoto.xip.pl fsoautoklub.pl fsocarteam.xip.pl www.syrenki.friko.pl aparatos.prv.pl www.syrenki.prv.pl www.jaro19.prv.pl www.syrenka.frankiego.prv.pl syrena.warszawa.pl www.syrena.republika.pl Forum Klubu Wartburga Forum Polskiej Motoryzacji Ocalmy wspomnienia Portal Miłośników Pojazdów Zabytkowych
REKLAMA

samochody zabytkowe

BANERY