Fiat 125p z 92r?
Fiat 125p z 92r?
Witam.
Kiedyś ktoś mi wspomniał przy jakiejś rozmowie że ponoć w 1992r wyszło jeszcze 20 egzemplarzy fiata 125p. Szukałem wiecej info na necie ale nie znalazłem, jedynie tylko że produkcje zakończyli w czerwcu 1991roku...
Ktoś może o tym słyszał? Ciekawa sprawa...
Kiedyś ktoś mi wspomniał przy jakiejś rozmowie że ponoć w 1992r wyszło jeszcze 20 egzemplarzy fiata 125p. Szukałem wiecej info na necie ale nie znalazłem, jedynie tylko że produkcje zakończyli w czerwcu 1991roku...
Ktoś może o tym słyszał? Ciekawa sprawa...
Na piechotę szybciej.
~Przeciętny człowiek o Syrenie
Jedyne co spalił Jawką to duże ilości paliwa
~Przeciętny człowiek o Syrenie
Jedyne co spalił Jawką to duże ilości paliwa
Raczej bzdura, nigdzie się nie spotkałem z taką informacją, ostatnie 125p wyszły 26 czerwca 1991r. Może po prostu w 1992r. sprzedano jakieś 20 sztuk z poprzedniego rocznika które wczesniej gdzieś stały.
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4293
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
Mój Enes wg archiwum Audii jest produkcji 38, ale w dowodzie jest 39, więc luzujmy się. A w polskim burdelu lat 90, to wszytko było możliwe. A swoją drogą na pewno policja takim kombiakiem dogoniła Masę , Kiełbasę i Perschinga z S-klasach i BMW E38.
Syrena 105L 1980
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
Auto zapewne importowane. A na zachodzie wpisują w papiery datę pierwszej rejestracji. Kilka razy się z tym spotkałem, że rok produkcji z VIN do briefa różnił się o rok.CZESIO1958 pisze:Dokładnie
Sam kupiłem Forda Sierra z 1993
Tylko że wtedy to Mondeo było już od przeszło roku w sprzedaży
Ktoś się kiwnął i wpisał datę sprzedaży jako rocznik
Nie wspominając o wymarłych już autach - składakach z połowy lat 90 tych. Te miały w polskich papierach datę produkcji, czyli "złożenia" z części przywiezionych do PL.
A wspominając pościgi policyjnych z końca XX wieku, to sam byłem świadkiem kilku (tak, nawet w mojej zadupiennej Pile). W jednym autko zachodnie, chyba audi 80 uciekało nocą przed policją. Zdobyło kilkanaście sekund wjeżdżając pod górę na osiedle Górne, wjechało w boczną uliczkę i zgasiło światła. Po owych kilkunastu sekundach na góre wdrapał się pornolez i w charakterystycznym "trąbkowym" ijo ijo ijo "popędził prosto. I to byl koniec pościgu. To były ciężkie czasy dla policji.
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
Miło, że ktoś dotarł do mojej strony gdzie dowiodłem za pomocą niedawno pozyskanego materiału m.in. że jeszcze przez blisko rok od zakończenia produkcji 125p produkowano same nadwozia (to z nich powstawały tzw. składaki) często rejestrowane w latach 1992-1996..., bynajmniej nie należy ich traktować jako auta w wykonaniu 100%. Ostatnim kompletem było wiśniowe kombi w cywilu (29 Czerwca 91r) i tak też przedstawiała to fabryka za pośrednictwem swej zakładowej gazety FAKTY, której fragmenty zamieszczam na mojej stronie.
SKAN:
https://125p.jimdo.com/ostatnie-nadwozie/
O tym, że produkowano wspomniane nadwozia po zakończeniu produkcji 125p oczywiście wiedziałem, ale próbowałem dojść jak długo ten proces trwał - kiedyś dotarłem do składaka z nadwoziem z końcówką ''89106'', jakiś czas temu na forum125p pisałem o moich przypuszczeniach, po czym okazało się, że byłem blisko rozwiązania tej zagadki. Ostatecznie okazuje się, że ostatnie nadwozie miało numer: 89107 > co wynika z publikacji, którą upubliczniłem (napiszę nieskromnie) jako pierwszy - co dało kolejną potwierdzona kartę z historii odnośnie tego modelu, jednakże nad wieloma sprawami wciąż trzeba pracować.
Jeśli maci coś ciekawego o fiatach z lat 90-tych - dajcie znać, może ma ktoś takie autko, może ktoś będzie chciał pomóc mi w rozwinięciu mojego spisu.
SKAN:
https://125p.jimdo.com/ostatnie-nadwozie/
O tym, że produkowano wspomniane nadwozia po zakończeniu produkcji 125p oczywiście wiedziałem, ale próbowałem dojść jak długo ten proces trwał - kiedyś dotarłem do składaka z nadwoziem z końcówką ''89106'', jakiś czas temu na forum125p pisałem o moich przypuszczeniach, po czym okazało się, że byłem blisko rozwiązania tej zagadki. Ostatecznie okazuje się, że ostatnie nadwozie miało numer: 89107 > co wynika z publikacji, którą upubliczniłem (napiszę nieskromnie) jako pierwszy - co dało kolejną potwierdzona kartę z historii odnośnie tego modelu, jednakże nad wieloma sprawami wciąż trzeba pracować.
Jeśli maci coś ciekawego o fiatach z lat 90-tych - dajcie znać, może ma ktoś takie autko, może ktoś będzie chciał pomóc mi w rozwinięciu mojego spisu.
matek125
https://125p.jimdo.com/
https://125p.jimdo.com/
To moze mi coś powiecie o autach Aveo które stoją na próbnych tablicach pod dyrekcją FSO ?
Gaz gaz gaz , wciskam do dechy gaz ,
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Gaz gaz gaz , słychać syreny wrzask .
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
Te Aveo to chyba służyły do jazdy po terenie fabryki jak jeszcze działała. Jakiś taki szybki transport wewnętrzny do specjalnych poruczeń, w końcu w FSO tych hektarów trochę było, na piechotę by trwało trochę tam chodzić.
Polski Fiat 125p '72
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99
ZAZ Zaporożec 968 '77
FSO Syrena 104 '69
FSM Syrena 105 '73
FSC Star 3W200-803 '80
Wartburg 1.3 '90
Renault Safrane 3.0 RXE '94
Fiat Seicento 900 SX '99