na blachę dajesz podkład epoksydowy, na to szpachle, jak szpachle masz już na tip top przeszlifowaną, najlepiej znowu ją pokryć epoksydem, później podkład akrylowy i lakier (akryl, albo baza + bezbarwny).
W tego typu przypadkach, gdy auta trzeba całe rzeźbić, to dałbym tak:
epoksyd, szpachel (w szeeeeeeeeeeeerokim spektrum), zamknięcie szpachli epoksydem, szpachla natryskowa w celu wypełnienia różnic pomiędzy poziomami oraz zalania różnego rodzaju dziurek itp.,wypełniający i dopiero lakier.
Można też dać zamiast:
pietrekder napisał/a:
baza + bezbarwny
lakier akrylowy/poliuretanowy 2,5 warstwy + 2 warstwy bezbarwnego technologią m/m.
O tym, że przy każdym etapie szpachlowania i podkładowania jest full heblowania chyba wspominać nie muszę..
Polecam technologię Valspar&DEBEER
Epoksyd Novol'a z linii FCC też można śmiało walić !
Tylko to na pierwsze po wypiaskowaniu.
Kur.. co to się dzieje
Pierwszy dłuższy tutaj post od dłuuuuuuższego czasu......
_________________ "Lecz we mnie zostało coś z tamtych lat..."
Tomasz, No to kur.. trochę się rozkręciłeś - to dobrze, bo na forum zaczęło się nudno robić !
A jeszcze gdzieś nam się Kierownik zapodział ! Nikt nie wie co się z nim stało ?
tak poprawione, plus jeszcze nowe mocowanie akumulatora. W między tylko czasie gdzieś mi zaginął zbiornik paliwa... Czekam na paczkę z drugim zbiornikiem i oddaje blachy do piaskowania.
Wracając do Syreny, jaką uszczelkę do drzwi najlepiej kupić ? Te piankowe są ok?
To samo pytanie do uszczelki bagażnika
Blacharz podszedł do tematu poważnie.
Wyszły na tyle idealnie, że wystarczy epoksyd i cienka warstwa szpachli natryskowej aby wypełnić ryski. Jednak można
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum