Stanowisko testowe chłodnicy.
Stanowisko testowe chłodnicy.
Zima to czas napraw i obsługi żeby na nowy sezon wyskoczyć w pełni sprawnym bolidem więc i ja nie marnuję czasu. Całe poprzednie lato ciekła mi chłodnica, zanosiłem ją 3 razy do lutowania i cały czas ciekła. Majster za każdym razem mówił że lutował i testował i że już jest w porządku. Więc musiałem sam sprawdzić i teraz pokażę frajerowi że albo jest partaczem albo mnie oszukiwał. Polecam domowej roboty stanowisko testowe , potrzebny jest tylko zlew, parę korków i pompka. Bąble lecą w dwóch miejscach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka
A to feler westchnął seler
Również chciałem wykorzystać zimę, aby definitywnie wyeliminować problem wyskakującej 3. Niestety narazie czasu brak, ale i do końca zimy jeszcze daleko.
Również chciałem wykorzystać zimę, aby definitywnie wyeliminować problem wyskakującej 3. Niestety narazie czasu brak, ale i do końca zimy jeszcze daleko.
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2045
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
Jaki podajesz maksymalne ciśnienie na chłodnice? A dysponujesz wiedzą przy jakim ciśnieniu powinien upuścić ciśnienie sprawny korek?
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
SUPER.DAWID pisze:Jaki podajesz maksymalne ciśnienie na chłodnice? A dysponujesz wiedzą przy jakim ciśnieniu powinien upuścić ciśnienie sprawny korek?
Mi chodziło o ustalenie gdzie dokładnie jest dziura bo to, że cieknie to już wiedziałem. To nie był test ciśnieniowy szczelnej chłodnicy więc ciśnienia max nie podawałem.
Czy dysponuję wiedzą? Moja wiedza którą dysponuję jest taka, że zaworek w korku teoretycznie ma trzymać 1,2-1,5 atmosfery. Ten mój jest oczywiście niefabryczny i diabli wiedzą przy jakim ciśnieniu puszcza. Na moje oko ta sprężyna jest zbyt mocna i tworzyłaby za duże nadciśnienie więc i tak jeżdżę na "rozbrojonym" korku na ciśnieniu atmosferycznym.
To co podaje Glinka to nadciśnienie 1 atm do testowania sprawnej chłodnicy.
"Samochody Syrena nie są na pewno pojazdami na wskroś nowoczesnymi" mgr inż. Z. Glinka