Najprostszym rozwiązaniem dla laika jest zakup lampy stroboskopowej- mamy od razu pełną diagnozę zapłonów na każdy cylinder !! i wiemy gdzie szukać problemów.
Nie zgadzam się... lampą badamy każdy cylinder oddzielnie i jeżeli są przerwy w zapłonach to na lampie precyzjnie to widać. Wielokrtonie zdarzało się, że na wolnych obrotach, któryś cylinder nie pracował i dołączał się po dodaniu gazu z przyczyn prozaicznych typu uszkodzona fajka po zalaniu nadmiarem płynu chłodnicznego. Co do grubości iskry, to musi ona przeskakiwać z wyraźnym trzaskiem, jedną z przyczyn kiepskiej iskry może być brak zamiany beigunowości cewek po wymianie pradnicy na alternator ale to już przerobiliśmy w innym wątku.
V max 80 wskazuje na ewidentnie niepalacy cylinder lub gaźnik z krzywym króćcem, który ciągnie lewe powietrze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum