Najpierw dmuchałem kompresorem.
Potem po poskładaniu ocet. I jazda.
Teraz jest woda destylowana. A potem dostanie dynagela.
Świece tylko ngk
Przegrzewanie się, układ wydechowy - 105B
SyrenaBielskoklub
zapraszam też na:
www.martech.bielsko.pl
www.polmozbytbielsko.pl pierwszy i jedyny prawdziwy sklep z częściami do Syreny.
zapraszam też na:
www.martech.bielsko.pl
www.polmozbytbielsko.pl pierwszy i jedyny prawdziwy sklep z częściami do Syreny.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2018-09-19, 08:28
- Lokalizacja: Serock
Szkoła, szkołą ważne żeby syrena jeździła jak należy. Zamówiłem współczesne iskry m60. Zobaczymy co z tego będzię.
Co do nieszczęsnego łącznika przewodów i poprzednich postów to przewody są nowe. Zawiodła tylko pamięć gdzie w trójniku była węższa średnica a gdzie szersza. Najwyżej odwrócę go i sprawdze zachowanie układu chłodzenia. Zastąpienie termostatu rurą, tutaj muszę coś pomyśleć i zmontować bo na termostacie jest na boku wąska rurka. Do wymiany została jeszcze wąska rurka przy pompie wody i harmonijka.
Czytałem również o ilości oleju w benzynie. Podobno od tego też zależy temperatura chłodzenia. Na jedno tankowanie zwiększe ilość oleju w benzynie.
Co do nieszczęsnego łącznika przewodów i poprzednich postów to przewody są nowe. Zawiodła tylko pamięć gdzie w trójniku była węższa średnica a gdzie szersza. Najwyżej odwrócę go i sprawdze zachowanie układu chłodzenia. Zastąpienie termostatu rurą, tutaj muszę coś pomyśleć i zmontować bo na termostacie jest na boku wąska rurka. Do wymiany została jeszcze wąska rurka przy pompie wody i harmonijka.
Czytałem również o ilości oleju w benzynie. Podobno od tego też zależy temperatura chłodzenia. Na jedno tankowanie zwiększe ilość oleju w benzynie.
Trójnik ma na wszystkich końcach ten sam wymiar około 11-11,5 mm, Odkamienić można jeszcze kwaskiem cytrynowym który kupisz w sklepie. Podstawowe powody wzrostu temperatury to zazwyczaj termostat , za słabo naciągnięty pasek klinowy, zamienione przewody na pompie, zakamieniony lub zapchany układ chłodzenia
[ Dodano: 2019-08-16, 00:16 ]
Średnicę otworów mierzyłem na trójniku przy mojej 104-ce 72 rok , zakładając że tu masz wersję późniejszą może być zmiana średnic. według mnie jeśli tak jest to większy otwór powinien być od strony kranu i chłodnicy a mniejszy na powrocie z nagrzewnicy
[ Dodano: 2019-08-16, 00:16 ]
Średnicę otworów mierzyłem na trójniku przy mojej 104-ce 72 rok , zakładając że tu masz wersję późniejszą może być zmiana średnic. według mnie jeśli tak jest to większy otwór powinien być od strony kranu i chłodnicy a mniejszy na powrocie z nagrzewnicy
Junak M1o Syrena 104
mój mail: panbabcia@o2.pl
mój mail: panbabcia@o2.pl
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2018-09-19, 08:28
- Lokalizacja: Serock
Dzięki śliczne za pomoc. Jestem po urlopie więc jutro zaczynam walkę z przegrzewaniem się silnika.
Podpowiedzcie mi jeszcze w kwestii termostatu.
W razie gdyby należało go wymienić to lepiej nabyć nowy z epoki czy współczesny zamiennik (widziałem takowy tutaj - https://www.polmozbytbielsko.pl/?2001,p ... lor-czarny )
Podpowiedzcie mi jeszcze w kwestii termostatu.
W razie gdyby należało go wymienić to lepiej nabyć nowy z epoki czy współczesny zamiennik (widziałem takowy tutaj - https://www.polmozbytbielsko.pl/?2001,p ... lor-czarny )
Juriusz rozwierć stary termostat.
Będzie na stałe otwarty.
Nowy zawsze zdążysz kupić.
Będzie na stałe otwarty.
Nowy zawsze zdążysz kupić.
SyrenaBielskoklub
zapraszam też na:
www.martech.bielsko.pl
www.polmozbytbielsko.pl pierwszy i jedyny prawdziwy sklep z częściami do Syreny.
zapraszam też na:
www.martech.bielsko.pl
www.polmozbytbielsko.pl pierwszy i jedyny prawdziwy sklep z częściami do Syreny.