syrena 104 XXL
- SUPER.DAWID
- -#Weteran
- Posty: 2045
- Rejestracja: 2006-01-17, 20:11
- Lokalizacja: Trzebinia-Małopolska
Każdy upominek mile widziany.
NIECH MIXOL BEDZIE Z SYRENIARZAMI
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... 048#189048
Syrena 104 AD 1966r
zdjecia po zalogowaniu.
zdjecie kolpakow do mojego projektu. Stan perfekcyjny powierzni kolpakow. No i zderzaki beda niedlugo a potem zdjecia z tworzenia dachu w ksztalcie taki jaki ma byc docelowo. To co jest teraz to rzezba ale w tamtym czasie na tyle mnie bylo stac.
zdjecie kolpakow do mojego projektu. Stan perfekcyjny powierzni kolpakow. No i zderzaki beda niedlugo a potem zdjecia z tworzenia dachu w ksztalcie taki jaki ma byc docelowo. To co jest teraz to rzezba ale w tamtym czasie na tyle mnie bylo stac.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
la2women, Zderzaki i te kołpaki to z Gdańska ? Jakie sa teraz koszty - jeśli można wiedzieć ?
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
tak moge powiedziec to nie tajemnica wojskowa. Wiec za kolpaki zalpacilem 1.000 biletow NBP.
Jesli chodzi o zderzaki z klami z chromowaniem to cena byla 3.500 NBP. Chyba juz nie robi ich ale moge sie mylic. Inna sprawa, ze czekalem wieki na towar. Niemniej warto bylo czekac. Gosc z Gdanska dobrze je zrobil. Nie robie mu reklamy tylko stwierdzam fakty.
Jesli chodzi o zderzaki z klami z chromowaniem to cena byla 3.500 NBP. Chyba juz nie robi ich ale moge sie mylic. Inna sprawa, ze czekalem wieki na towar. Niemniej warto bylo czekac. Gosc z Gdanska dobrze je zrobil. Nie robie mu reklamy tylko stwierdzam fakty.
Tzn. kpl. - przód + tył razem z kłami ?
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Jeśli chodzi o kołpaki - minusem jest to, że nie są tłoczone tylko wyoblane. Skutkuje to tym, że każdy jest nieco inny i pojawia się problem w dobrym ich osadzeniem na sprężynkach w feldze (trzymają sie luźno).
Czy to Ptak? Samolot? Nie! To Syrena szosą mknie.
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
http://syrena.gminanekla.pl/forum/viewt ... sc&start=0
czeresss, Czyli co ? - Wniosek nasuwa się sam ! - Nie ma jak oryginał !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Zgadza sie . Odrestaurowane orginaly tez mam. Problem luznych kolpakow chyba mozna przeskoczyc przez dopasowanie tych zatrzaskow na feldze do kolpaka. Ale ogolnie kolpak nie przydaje na wartosci orginalnosci samochodu chociaz jest fajnym desinerskim dodatkiem.
[ Dodano: 2020-01-21, 22:05 ]
O orginalnosci samochodu stanowi rama, silnik i zawieszenie.
[ Dodano: 2020-01-21, 22:16 ]
Panowie, Ja nie jestem przeciwnikiem orginalow. Patrze z ciekawoscia jak te swoje orginaly remontujecie i tak dalej. Sam mialem SYRENE 1958 rok number ramy 000748. Syrena byla w jednym kawalku. I nieskromnie napisze, ze nie slyszalem o nizszym numerze ramy na chodzie z buda w jednym kawalku. Ale po namysle i zadaniu sobie pytania czy ja taka syrena bede jezdzil a chcialem miec syrenke ktora na codzien moglbym jezdzic stwierdzilem, ze nie, a nie chcialem miec syrenki stojacej w garazu na '' od swieta''. To bez sensu dla mnie. Wiec sprzedalem nia. I robie swoj projekt.......
[ Dodano: 2020-01-21, 22:05 ]
O orginalnosci samochodu stanowi rama, silnik i zawieszenie.
[ Dodano: 2020-01-21, 22:16 ]
Panowie, Ja nie jestem przeciwnikiem orginalow. Patrze z ciekawoscia jak te swoje orginaly remontujecie i tak dalej. Sam mialem SYRENE 1958 rok number ramy 000748. Syrena byla w jednym kawalku. I nieskromnie napisze, ze nie slyszalem o nizszym numerze ramy na chodzie z buda w jednym kawalku. Ale po namysle i zadaniu sobie pytania czy ja taka syrena bede jezdzil a chcialem miec syrenke ktora na codzien moglbym jezdzic stwierdzilem, ze nie, a nie chcialem miec syrenki stojacej w garazu na '' od swieta''. To bez sensu dla mnie. Wiec sprzedalem nia. I robie swoj projekt.......
la2women,
i dodam jeszcze - wszystkie szczegółowe drobiazgi przypisane do danego rocznika i modelu !la2women pisze:O orginalnosci samochodu stanowi rama, silnik i zawieszenie.
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
Bugatti Atlantic jest nie do podrobienia ale dziekuje, ze wspomniales o Atlantic u przy moim projekcie. Piekny samochod. Jest tak drogi, ze wiem, ze nigdy nie bedzie mnie stac na takiego. Stad idea by z syrenka popuscic wodze fantazji i sprubowac jakis alternatywny design. Bedzie garb i chyba jak wyjdzie jak chce to mozna by porownac moja syrenke do Ferarri 212 Export 1951. Jest takie piekne zdjecie tego samochodu na www.conceptcarz.com
[ Dodano: 2020-01-24, 03:25 ]
Jeszcze raz wroce do watku Bugatti Atlantic i syreny po czesci. Przed wojna powszechna praktyka bylo, ze zaklad wyprodukowal rame I dostarczali ramy do coachbuilderow ktorzy stawiali budy na te ramy. Po wojnie sie to zmienilo. Cisitalia 202 coupe, ferrari 166M, Alfa Romeo 6c 2500, Maserati czy Talbot Tago to przyklad takich samochodów. Ja wide w syrenie material do zmian designerskich. Co ciekawe wiele z tych samochodów przypomina syrenie. Ciekawe byloby zobaczyc syrenie 101 albo ktorykolwiek model zrobiona przez Pinin Farina czy Zagato. Zobaczcie Co Zagato zrobil z fabrycznym modelem fiata 500. Teraz jest to Fiat500 panoramica. Piekna robota. I pomyslec, ze to na bazie fabrycznego modelu. Wiec dlatego panowie Orginalow ie ja nie jestem zainteresowany jeszcze jednym orginalem. Nie stac mnie na design a la Pinin Farina wiec sam probuje zaprojektowac syrenke ktora moze by powstala wlasnie tak gdyby nie bylo Prlu.
[ Dodano: 2020-01-28, 23:54 ]
Do takiego ksztalt zmierzam. Tu na zdjeciu Ferrari 212 Export 1951 rok. Roznica taka, ze ja chcialem dluzszy przod.
[ Dodano: 2020-01-24, 03:25 ]
Jeszcze raz wroce do watku Bugatti Atlantic i syreny po czesci. Przed wojna powszechna praktyka bylo, ze zaklad wyprodukowal rame I dostarczali ramy do coachbuilderow ktorzy stawiali budy na te ramy. Po wojnie sie to zmienilo. Cisitalia 202 coupe, ferrari 166M, Alfa Romeo 6c 2500, Maserati czy Talbot Tago to przyklad takich samochodów. Ja wide w syrenie material do zmian designerskich. Co ciekawe wiele z tych samochodów przypomina syrenie. Ciekawe byloby zobaczyc syrenie 101 albo ktorykolwiek model zrobiona przez Pinin Farina czy Zagato. Zobaczcie Co Zagato zrobil z fabrycznym modelem fiata 500. Teraz jest to Fiat500 panoramica. Piekna robota. I pomyslec, ze to na bazie fabrycznego modelu. Wiec dlatego panowie Orginalow ie ja nie jestem zainteresowany jeszcze jednym orginalem. Nie stac mnie na design a la Pinin Farina wiec sam probuje zaprojektowac syrenke ktora moze by powstala wlasnie tak gdyby nie bylo Prlu.
[ Dodano: 2020-01-28, 23:54 ]
Do takiego ksztalt zmierzam. Tu na zdjeciu Ferrari 212 Export 1951 rok. Roznica taka, ze ja chcialem dluzszy przod.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
A na tym zdjeciu widac Cisitalia 202 coupe 1947 I taki kolor malowania. Oczywiscie moze sie to zmienic ale taki plan jest. Sprobuje wykonac podobne rozwiazanie okien albo jak kto woli drzwii.
[ Dodano: 2020-01-28, 22:58 ]
Felgi zostaja syreny z pieknymi kolpakami fso.
[ Dodano: 2020-01-28, 22:58 ]
Felgi zostaja syreny z pieknymi kolpakami fso.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.