Przekonałeś mnie, że CC jest lepsze od 126p! Tylko dlaczego z obu modele z podobnych lat to Maluch jest bardziej w cenie?SyrHarMer pisze:suchy, Maluch przy CC to "nieudacznik" nie obrażając dzisiejszych właścicieli
Cienki Fiat Kozichwosta
Syrena 105L 1980
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
- Kozichwost
- -#Youngtimer
- Posty: 1477
- Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
- Lokalizacja: Polska
suchy, Bo na CC jeszcze nie przyszedł czas, - ale on nadejdzie !
Roman roman.bloszyk@gmail.com 799 860 545
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
KATALOGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Syrena 100, 101, 102 na płycie CD
Wydanie I 1959r i wydanie II 1962r
KOSZULKI Z NADRUKIEM
Dla Syreniarzy - wszystkie modele i roczniki
i dziewęć pozostałych aut z PRL
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
No i niechaj służy
Trochę szkoda, że to już wersja Young ==FSM'y były nieco bardziej klimatyczne == czarna decha, licznik starego wzoru jak w maluchu itd. ale taki zadbany egzemplarz na pewno jest wart zachowania
Cienias przy maluchu to normalny komfortowy samochód, miejsca z przodu prawie jak w DF. W maluchu siedzi się nisko jak na ziemi, silnik z tyłu, symboliczny bagażnik z przodu nad nogami - CC wygrywa w każdej konkurencji.
Jeśli chodzi o bagażnik otwierany z wnętrza ==bardzo dobry patent, sam do swojego zakładałem bo ten wciskany zameczek potrafi być zawodny i trzeba odchylać oparcie żeby otworzyć wciskając zapadkę palcami.
Pozdrawiam
Trochę szkoda, że to już wersja Young ==FSM'y były nieco bardziej klimatyczne == czarna decha, licznik starego wzoru jak w maluchu itd. ale taki zadbany egzemplarz na pewno jest wart zachowania
Cienias przy maluchu to normalny komfortowy samochód, miejsca z przodu prawie jak w DF. W maluchu siedzi się nisko jak na ziemi, silnik z tyłu, symboliczny bagażnik z przodu nad nogami - CC wygrywa w każdej konkurencji.
Jeśli chodzi o bagażnik otwierany z wnętrza ==bardzo dobry patent, sam do swojego zakładałem bo ten wciskany zameczek potrafi być zawodny i trzeba odchylać oparcie żeby otworzyć wciskając zapadkę palcami.
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
Nie prawda, Maluch jest lepszy! Ma mniejszy promień skrętu, jest lżejszy. Można samemu postawić na boku. No i tylny napęd- można driftować! Poza tym prostszy silnik, zapłon mechaniczny i gaźnik, zero elektroniki! Nie ma problemów z płynem chłodniczym i wyciekami! No i więcej tańszych części!
Syrena 105L 1980
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
1938 NSU 251 OSL
1956 Iż 49
1962 Junak M10
1979 2x Jawa Mustang
197... Komar
A poprzedni miałeś jak w maluszku?
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
z yountimermi znaczy sie jest tak... im mniej wygodny tym droższy
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
CC też ma gaźnik a elektronika ogranicza się do modułu zapłonowego. Można wozić na zapas co zresztą robiłem ale na szczęście nigdy się nie przydał. Nie wymaga podpinania pod komputer jak teraz te nowoczesne.suchy pisze:Nie prawda, Maluch jest lepszy! Ma mniejszy promień skrętu, jest lżejszy. Można samemu postawić na boku. No i tylny napęd- można driftować! Poza tym prostszy silnik, zapłon mechaniczny i gaźnik, zero elektroniki! Nie ma problemów z płynem chłodniczym i wyciekami! No i więcej tańszych części!
Słyszałem, że w takim dajmy na to Audi A4 z roku ok. 2010 to już nawet klocków się nie wymieni bez podłączania pod komputer. MASAKRA
Czy układ chłodniczy jest wadą czy zaletą? Tutaj bym dyskutował - wycieki czy awarie pompy się zdarzają ale to pojazdy chłodzone powietrzem częściej miały problemy z przegrzewaniem. Skoro chłodnice były już w samochodach przedwojennych to raczej jest potrzebna
A tak w ogóle najlepszy samochód to Łada 2107 - świadczy o tym 30 lat produkcji w prawie nie zmienionej postaci Ostatni normalny wóz nie będący komputerem na kołach i to się chwali. W 2012 wciąż bez airbagów, ABS-ów, wielowahaczy, z gaźnikiem i licznikiem na linkę.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
- Kozichwost
- -#Youngtimer
- Posty: 1477
- Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
- Lokalizacja: Polska
Ładna taka jest, bo taka być musi. Trochę jeżdżę na wschód i sporo już widziałem. Np w niedzielne południe wymiana krzyżaka wału napędowego za pomocą młotka. Po 1,5 godziny młotowania krzyżak sam wypadł do kanału.
Czesio - silnik cienkiego to wersja rozwojowa bisowego. Dołożyli hydropopychacze i pełnoprzepływowy filtr oleju. Reszta to to samo.
Dzisiaj rozbierając zegary zobaczyłem, że w panelu kontrolek jest pusta kontrolka z kluczykiem, czyli producent chyba przymierzał się do jakiegoś immobilisera.
Gdyby zamiast aisana założyli temu samochodowi prosty jednopunktowy wtrysk, byłoby jeszcze ekonomiczniejsze i mniej zawodne
Czesio - silnik cienkiego to wersja rozwojowa bisowego. Dołożyli hydropopychacze i pełnoprzepływowy filtr oleju. Reszta to to samo.
Dzisiaj rozbierając zegary zobaczyłem, że w panelu kontrolek jest pusta kontrolka z kluczykiem, czyli producent chyba przymierzał się do jakiegoś immobilisera.
Gdyby zamiast aisana założyli temu samochodowi prosty jednopunktowy wtrysk, byłoby jeszcze ekonomiczniejsze i mniej zawodne
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
Dlatego zamiast Aisana najlepiej założyć FOS-aKozichwost pisze:Gdyby zamiast aisana założyli temu samochodowi prosty jednopunktowy wtrysk, byłoby jeszcze ekonomiczniejsze i mniej zawodne
http://cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=21320
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
- Kozichwost
- -#Youngtimer
- Posty: 1477
- Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
- Lokalizacja: Polska
Lat temu z 15 miałem służbową 700. Jako najmłodszy w firmie dostałem najgorszy samochód. Cienki jak go brałem miał 190 tys przebiegu, a jak zmieniłem pracę miał 230. Z aisanem nic przez ten czas się nie działo. Mam dobre zdanie o tym gaźniku - póki co
Ogólnie to autko miło wspominam. Odpalał nawet po nocy pod gołym niebem z 29 stopniami mrozu. Pomimo przebiegu zima oleju nie brał, a latem minimalne. Na nowych oponach zimowych miał niesamowite własności terenowe.
[ Dodano: 2020-10-24, 20:12 ]
Dzisiaj wpadły felgi z epoki. A że byłem niedaleko Bielska, wpadłem na chwilę do Mariusza. I wpadły jeszcze kołpaczki 13stki. Teraz nie wiem co założyć
Ogólnie to autko miło wspominam. Odpalał nawet po nocy pod gołym niebem z 29 stopniami mrozu. Pomimo przebiegu zima oleju nie brał, a latem minimalne. Na nowych oponach zimowych miał niesamowite własności terenowe.
[ Dodano: 2020-10-24, 20:12 ]
Dzisiaj wpadły felgi z epoki. A że byłem niedaleko Bielska, wpadłem na chwilę do Mariusza. I wpadły jeszcze kołpaczki 13stki. Teraz nie wiem co założyć