jak zregenerować zbiornik paliwa w 104
jak zregenerować zbiornik paliwa w 104
Witam mój oryginalny zbiornik uległ zniszczeniu wewnątrz poprzez korozję ma rdzawy nalot poza tym smok paliwa a w zasadzie to sitko które ma na końcu totalnie zgniło i leży na dnie w postaci pyłu. No i nie wiem za bardzo jak to wyczyścić, kolega proponował piasek do piaskowania i betoniarkę ja się zastanawiam nad kupnem zbiornika walcowego LPG i dostosowanie go do benzyny. Ktoś ma jakieś pomysły? ps. a sam smok od czegoś dopasuję ?
.. u nas na Ślasku, wiele zbiorników zregenerował p. Parzonka, w tym mój od sztywnej SHL-ki..
Akurat z tym nie słyszałem negatywnych doniesień, dlatego piszę
Czesio 1958 miał z Nim do czynienia, Kanuj firma, pisał tu o tym.
Akurat z tym nie słyszałem negatywnych doniesień, dlatego piszę
Czesio 1958 miał z Nim do czynienia, Kanuj firma, pisał tu o tym.
"Syrenę skonstruowaliśmy w warunkach trudnych. Jest ona kompromisem (..) stanowi więc niejako produkt uboczny i tylko w ten sposób mogła się ukazać" Mgr inż. Karol Pionnier
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
A co, zły pomysł? Zamiast piasku może być tłuczone szkło, żwir, drobne żelastwo, gwoździe albo wszystko jednocześnie lub po koleiPyza20 pisze:kolega proponował piasek do piaskowania i betoniarkę
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
Myślałem też o ścierniwie do polerki wibracyjnej... zobaczymy co los przyniesie ale nie mam betoniarkiYanosik pisze:A co, zły pomysł? Zamiast piasku może być tłuczone szkło, żwir, drobne żelastwo, gwoździe albo wszystko jednocześnie lub po koleiPyza20 pisze:kolega proponował piasek do piaskowania i betoniarkę
- syreniarz1992
- -#Weteran
- Posty: 2631
- Rejestracja: 2005-01-24, 16:21
- Lokalizacja: Kraków
ja kupiłem polski epoksyd dedykowany do środowisk agresywnych, RAFIL, użytkownicy sobie podobnież chwalą, niektórzy to po czyszczeniu mechanicznym trawią fosolem, niektórzy robią elektrolizę. Osobiście zbiornik czyszczę mechanicznie, najczęściej betoniarką, czyszczę elektrolizą i maluje w przypadku jak rzadko jeżdżę danym pojazdem. Ani z malowaniem, ani bez nie miałem nawrotów choroby zbiornikowej.