No i mam nastepny problem. Syrenka na wysokic obrotach strzela w tłumik Przy predkońści ok 40 km/h na dwójce, a na trójce ok 45-50, wiec nie moge nawet wrzucićczwrki, bo na niej to są same wybuchy. Zuborzyłęm mieszanke, przeczyściłem gaźnik i bez zmian. Samochód jeszcze wczoraj osiągał raptem 100 km/h i dalej nie chciał iść i w ogole czasem siętroche dusi, ale wyczy ściłęm już gaźnik wiec myśle że powinno to zniknąć
Być może winowajcą jest to, żę ostatnio rozwaliło mi 2 nowe świece i jeżże na jednej nowej i 2 zużytych. Nie wiem jak kondensatory, ale na wysokich obrotach troche iskrzą na stykach przerywaczy. Przewody wysokiego napiecia wymieniłem. Zapłon ostatnio ustawiałem, ale mżę sięjuż przestawił...
Znowu potrzebuje pomocy ;(
Strzały w tłumiku na wysokich obrotach
jeśli zapłon został juz ustawiony---to należy załozyć że jest dobry.
Takie rzeczy zwykle pochodzą od starych świec, które nie wyrabiają przy większych obrotach.
Natomiast mieszanki nie należało zubożyć absolutnie !!!!!!!
Czasem takie objawy są, gdy puszcza uszczelka pod głowicą.
Odkręcić korek chłodnicy, silnik pracuje, stanąć z przodu, dodać gazu reką i zaglądać do chłodnicy......bąble, wywalanie wody na zewnątrz itp.
Takie rzeczy zwykle pochodzą od starych świec, które nie wyrabiają przy większych obrotach.
Natomiast mieszanki nie należało zubożyć absolutnie !!!!!!!
Czasem takie objawy są, gdy puszcza uszczelka pod głowicą.
Odkręcić korek chłodnicy, silnik pracuje, stanąć z przodu, dodać gazu reką i zaglądać do chłodnicy......bąble, wywalanie wody na zewnątrz itp.
jeśli zapłon został juz ustawiony---to należy załozyć że jest dobry.
Takie rzeczy zwykle pochodzą od starych świec, które nie wyrabiają przy większych obrotach.
Natomiast mieszanki nie należało zubożyć absolutnie !!!!!!!
Czasem takie objawy są, gdy puszcza uszczelka pod głowicą.
Odkręcić korek chłodnicy, silnik pracuje, stanąć z przodu, dodać gazu reką i zaglądać do chłodnicy......bąble, wywalanie wody na zewnątrz itp.
Takie rzeczy zwykle pochodzą od starych świec, które nie wyrabiają przy większych obrotach.
Natomiast mieszanki nie należało zubożyć absolutnie !!!!!!!
Czasem takie objawy są, gdy puszcza uszczelka pod głowicą.
Odkręcić korek chłodnicy, silnik pracuje, stanąć z przodu, dodać gazu reką i zaglądać do chłodnicy......bąble, wywalanie wody na zewnątrz itp.
W mądrej książce pt. Naprawa Samochodów osobowych, czy jakoś tak, z 1960 roku doczytałem, że strzały w tłumiku powstająwłaśnie wtedy, gdy mamy zbyt bogatąmieszankę - wówczas cała mieszanka nie jest spalana tylko idzie do tłumika i tam jest spalana, stąd detonacja. Ale sprawdze świece i zapłon.
Bo w ogole na 4 dość ciężko ciągnie... może to to
Bo w ogole na 4 dość ciężko ciągnie... może to to