PYTANIE O WARSZAWIE M 20
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2007-08-02, 20:48
- Lokalizacja: zerkow
PYTANIE O WARSZAWIE M 20
Witam , mam pytanie czy jest mozliwe wsadzenie do warszawy silnika z chevroleta 5.7 litra V8 , beda z tym jakies problemy ? , kto probowal tego ? jestem z zagranicy dlatego zalezy mi na szybkich odpowiedziach co o tym myslicie , mam jeszcze pytanie dot. dachu jak gruby jest i czy mozna go obnizyc. Kolejne pytanie gdzie warszawa ma silnik z przodu czy z tylu ... pozdrawiam
- Paderewsku
- młody syreniarz
- Posty: 221
- Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
- Lokalizacja: Łosice/Głowno
Witaj. Oczywiście nie ma problemu, co do umiejscowienia silnika warszawa M-20 ma silnik centralnie, tak jak teraz montuje się w porsche, więc 5,7L wchodzi bez problemu, mocowania pasują idealnie, trzeba tylko zmienić śruby na mocniejsze i wszystko ok. skrzynka biegów z warszawy jest kompatybilna ponieważ jest to jak wiesz kopia rozwiązań zza oceanu, wałek sprzęgłowy,choinka spoko wytrzyma nieco mocniejszy silnik, w tylnym moście trzeba jedynie zmienić simeringi bo oryginalne mogą nie wytrzymać prędkości półosi. Dach jest przykręcany na śruby, a otwory posiadają tzw. fasolki więc mozna go obniżać i podwyższać bez problemu, szyby się dognie. Co do dachu to jest gruby, tnie się trudno, ale na fasolkach podregulujesz spoko.....-Ja pierd....le chłopaku zostaw tą furę, nie dotykaj, nie mówie tego złośliwie, ale jeśli pytasz się o to gdzie jest silnik, to ja nie rozumiem pomysłu. Jeśli masz taki statek ocal go potomnym, przekaż na kosciół....cokolwiek......
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2007-08-02, 20:48
- Lokalizacja: zerkow
dzieki
ja wypowiadam sie w osobie tego chopaka z z niemiec , on sam nioe ma zamiaru robic tego samochodu , jego najblizyszy przyjaciel robi lowriders , nie wiem co to jest ale jest bardzo slawny za granica i ma wlasny ogromny warsztat... to jest kwestia gustu kto co by zrobil z tym samochodem... jesli dobrze go zrozumialem to on po prostu chce ten samochod bardzo mocno odpicowac...Dziekuje Wam wszystkim za pomoc
Szanowny Kolego;
Otóż jak wiesz, rosyjskie a dokładniej ukraińskie Pobiedy i nasze Warszawy bazują konstrukcyjnie na wozach amerykańskich z lat 30 i 40 ubiegłego wieku...
Warszawy od 56 roku miały skrzynię przystosowaną pod montaż silnika V8 z samochodu Pontiac StarChief tylko nasi konstruktorzy zmienili nieco sprzęgło a silniki M20 i S21 są właśnie "ekonomicznymi" wersjami silników amerykańskich wprowadzonymi na europę- skróconymi po prostu o cztery cylindry. W trakcie produkcji powstawały też oczywiście wersje z silnikami V8 i V6 tym razem od Forda przeznaczone dla MO. Niemniej silnik pozostał mocowany centralnie jak w pierwowzorze a więc miejsca jest pod dostatkiem. Co do dachu to Warszawa jest polskim odpowiednikiem Mercury z 49 roku [takiego jak np. w GTA San Andreas] i dachy były klepane na identycznych prasach Mercury przekazanych nam po wojnie przez UNRA tylko, że w procesie montażu słupki dachowe przecinano i wspawywano tam dodatkowe blachy dla celowego jego podwyżeszenia. Później wszystko maskowano ołowiem, a pod koniec produkcji szpachlą. Po prostu niskie dachy nie były zgodne z europejskimi wymogami bezpieczeństwa w owym czasie. Z przodu pojazdu chociaż znajduje się tam chromowana atrapa umieszczono tylko niewielki bagażnik i chłodnicę oleju i silnika.
W niewielkich seriach powstawały także Warszawy taxi, pikap i combi z silnikiem przeniesionym na przód ale dzisiaj są naprawdę rzadkie, chociaż montowane były na wydłużonym, ramowym podwoziu gazika- GAZA 69.
Uuuuuf, to chyba wszystko niech mnie ktoś poprawi jeśli jestem w błędzie
Pozdrawiam
Otóż jak wiesz, rosyjskie a dokładniej ukraińskie Pobiedy i nasze Warszawy bazują konstrukcyjnie na wozach amerykańskich z lat 30 i 40 ubiegłego wieku...
Warszawy od 56 roku miały skrzynię przystosowaną pod montaż silnika V8 z samochodu Pontiac StarChief tylko nasi konstruktorzy zmienili nieco sprzęgło a silniki M20 i S21 są właśnie "ekonomicznymi" wersjami silników amerykańskich wprowadzonymi na europę- skróconymi po prostu o cztery cylindry. W trakcie produkcji powstawały też oczywiście wersje z silnikami V8 i V6 tym razem od Forda przeznaczone dla MO. Niemniej silnik pozostał mocowany centralnie jak w pierwowzorze a więc miejsca jest pod dostatkiem. Co do dachu to Warszawa jest polskim odpowiednikiem Mercury z 49 roku [takiego jak np. w GTA San Andreas] i dachy były klepane na identycznych prasach Mercury przekazanych nam po wojnie przez UNRA tylko, że w procesie montażu słupki dachowe przecinano i wspawywano tam dodatkowe blachy dla celowego jego podwyżeszenia. Później wszystko maskowano ołowiem, a pod koniec produkcji szpachlą. Po prostu niskie dachy nie były zgodne z europejskimi wymogami bezpieczeństwa w owym czasie. Z przodu pojazdu chociaż znajduje się tam chromowana atrapa umieszczono tylko niewielki bagażnik i chłodnicę oleju i silnika.
W niewielkich seriach powstawały także Warszawy taxi, pikap i combi z silnikiem przeniesionym na przód ale dzisiaj są naprawdę rzadkie, chociaż montowane były na wydłużonym, ramowym podwoziu gazika- GAZA 69.
Uuuuuf, to chyba wszystko niech mnie ktoś poprawi jeśli jestem w błędzie
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2007-08-07, 23:28 przez KIEROWCA, łącznie zmieniany 1 raz.
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Najljepsze jest nalanie do pełna w progi łoju baraniego na gorąco::::