wysokie obroty???
wysokie obroty???
po uruchomieniu silnika, zaraz sie na kosmiczne obroty wkreca, jak zmniejszam obroty przy gazniku to zaraz gasnie, jak gazu dodaje to sie muli, samochod bardzo dlugo stal, czy to moze byc przyczyna, jak nie to co to moze byc???
- Danek__105
- -#Youngtimer
- Posty: 327
- Rejestracja: 2005-01-23, 13:55
- Lokalizacja: Szczecin
Kręcenie jedną śrubką nic ci nie da musisz go wyregulować na ciepłym silniku.
http://www.syrena.nekla.pl/technika03.php#window
tutaj masz pełną regulację gaźnika
http://www.syrena.nekla.pl/technika03.php#window
tutaj masz pełną regulację gaźnika
obroty
wysokie obroty to zawsze za duzo powietrza . Skoro stała długo- ciagnie pod jakąś uszczelką : patrz uszczelka gaźnika przy kolektorze.
(czasem uszczelka pod głowicą ale rzadziej).
Ustawić poziom paliwa tzn. po zdjęciu pokrywy gaźnika zatopić palcem pływak--benzyna musi go pokryć na 2 mm.
Śruba regulacyjna wolnych obrotów ma być wykręcona na 2 obrory.
(to ta od dołu gaźnika)
Śruba wychylenia przepustnicy (od góry) na czuja--to jest po prostu śruba "dodaj gazu"....to samo się robi gdy naciśniesz pedał gazu o np.3 mm, a wiec nie jest to w zasadzie śruba regulacji parametrów gaźnika choć za taką uchodzi.
Olej mixol lub Lux rozbełtać dobrze w ilości 200 ml (= 1/5 litra) na 5 litróe benzyny.
Rzadko bywa że gaźnik jest uszkodzony przez kogos i wsysa powietrze, np. tu gdzie jest zawór obrotowy ssania. W czasie pracy można zatkac dyszę ssania palcem i sprawdzić to co i jak (ale to watpię).
(czasem uszczelka pod głowicą ale rzadziej).
Ustawić poziom paliwa tzn. po zdjęciu pokrywy gaźnika zatopić palcem pływak--benzyna musi go pokryć na 2 mm.
Śruba regulacyjna wolnych obrotów ma być wykręcona na 2 obrory.
(to ta od dołu gaźnika)
Śruba wychylenia przepustnicy (od góry) na czuja--to jest po prostu śruba "dodaj gazu"....to samo się robi gdy naciśniesz pedał gazu o np.3 mm, a wiec nie jest to w zasadzie śruba regulacji parametrów gaźnika choć za taką uchodzi.
Olej mixol lub Lux rozbełtać dobrze w ilości 200 ml (= 1/5 litra) na 5 litróe benzyny.
Rzadko bywa że gaźnik jest uszkodzony przez kogos i wsysa powietrze, np. tu gdzie jest zawór obrotowy ssania. W czasie pracy można zatkac dyszę ssania palcem i sprawdzić to co i jak (ale to watpię).
- Kapitan Zbik
- młody syreniarz
- Posty: 248
- Rejestracja: 2005-01-21, 16:17
- Lokalizacja: Głubczyce/Trzebnica
- Kontakt:
U Ciebie to chyba nie to ale w gaźnikach Syreny często jest za duży luz ośki przepustnicy w obudownie gaźnika i przez to gaźnik "prycha" i silnik źle pracuje. U mnie tak było i pomogła dopiero wymiana gaźnika na taki o niewyrobionej ośce przepustnicy.
FSM Syrena 105L, 1976r.
PZL Świdnik, M21W2 Kobuz 1983r.
Romet Ogar 200, Romet Pony 50M-2
Jawa 350TS (638-0) 1988r. (sprzedana)
Aprilia Pegaso 650, 1993r.
FSO Truck DC 1.9D 1997r.
PZL Świdnik, M21W2 Kobuz 1983r.
Romet Ogar 200, Romet Pony 50M-2
Jawa 350TS (638-0) 1988r. (sprzedana)
Aprilia Pegaso 650, 1993r.
FSO Truck DC 1.9D 1997r.