Unifikacja cześci "ZAmienniki"

Zapytania i porady techniczne
Awatar użytkownika
Jogurt
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 571
Rejestracja: 2005-02-02, 11:12
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Jogurt »

makscom pisze:żuk miał silnik zaadoptowany z warszawy dolnozaworowej :)
no przeciez wiem. kolega expert 105 ma watpliwosci
Awatar użytkownika
arturromarr
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1633
Rejestracja: 2006-07-03, 14:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arturromarr »

Od żuka poza budą i ramą to praktycznie wszystko pasuje. To pokrewne auta i mieli taki cel (czytaj konieczność) tworząc nowe auto by wycisnąć wszystko z Wawy co się dało.
Idąc dalej tym tropem jest wiele elementów które można zaadaptować od Lublina chcąc unowocześnić Wawe(ja myślę konkretnie o hamulcach).
Awatar użytkownika
eMO 1966
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 598
Rejestracja: 2006-07-12, 13:02
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: eMO 1966 »

Ani tak dużo, ani tak kolorowo nie jest. Jeszcze o ile zalezy komuś tylko na tym, żeby element "podszedł" i dało się bezpiecznie jeździć, to spoko - prawie wszytsko z Żuka podejdzie. Ale jeśli to ma być 100% oryginał, to zostaje niecałe zawieszenie przednie i silnik bez osprzętu.
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
mario d
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 82
Rejestracja: 2006-10-15, 20:44
Lokalizacja: Wojkowice

Post autor: mario d »

tylny most po malej przerobce pasuje od Wołgi Gaz 24 ,po zamontowaniu walu napedowego z podporą ,z zuka diesla,wiem bo moja wawa ma taki most i wal ,i jezdzi do dzis u nowego wlasciciela ,w Gdyni
:ok3
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
Awatar użytkownika
Paderewsku
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 221
Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
Lokalizacja: Łosice/Głowno

Post autor: Paderewsku »

trochę tak jak mówi Emo....silnik bez osprzętu pasuje ale dla ortodoksów już nie, piasta mocowania koła pasowego na wale korbowym nie!, Warszawa 5 śrób, żuk 3, śróby korbowodów i pokryw panewek głównych nie, wawa ma zawleczki żuk nie, to samo ze śrubami koła zamachowego, pompa oleju w nowszych żukach nie ma wyjścia na filtr bocznikowy, starsze mają zaślepioną śrubą, jeszcze starsze mają bocznikowy, wskaźniki niby pasują, ale żuk ma amperomierz ( ten na alternatorze) do 30, wawa 20, inne kontrolki kierunków itd itd....opowiadanie można napisać
ODPOWIEDZ