skrzynia biegów do warszawy

Zapytania i porady techniczne
kuba
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 87
Rejestracja: 2007-12-05, 18:20
Lokalizacja: Czaniec/Bielsko

Post autor: kuba »

Lajkonik, na wolominskim sie dowiedzialem ze byla ostatnia krotka seria warszaw wlasnie z biegami w podlodze i skrzynia czworka- byly to warszawskie taxy
Potwierdzam, skrzynia sterowana dźwignią w podlodze, ale te wozy szły do MPT, na rynku prywatnym to ciężko o nie bylo.
Były opiekun Zofii
mario d
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 82
Rejestracja: 2006-10-15, 20:44
Lokalizacja: Wojkowice

Post autor: mario d »

skrzynie 4 biegowe ,korektor hamowania,filtr powietrza i gaznik weber ,posiadały Warszawy z koncowki produkcji czyli z rocznika 1973,mialem kiedys taka warszawe ,byla to moja 1 wawka ,ale to odlegle czasy,i ciekawostka byly amortyzatory teleskopowe z tylu ,ORYGINALNE :)
Awatar użytkownika
eMO 1966
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 598
Rejestracja: 2006-07-12, 13:02
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: eMO 1966 »

Cześć Mario :D
Pamiętam tę historię ze zlotów - i być może tak... Choć osobiście w to wątpię... Bo to, że wszystko było bardzo ładnie wykonane, dopasowane itd. nie jest dla mnie żadnym argumentem. A co Wawka przeszła w drodze od FSO do Ciebie, przez kolejnych włascicieli, to czasem nawet ci własciciele nie musieli wiedzieć... Ile ja już się historii nasłuchałem, "to wszystko oryginalne, tak ją kupiłem i tak miała, jak kupowałem to sprzedający mówił, że jak z fabryki jest, ja też nic nie zmieniałem..." :wink:
Pozdrawiam! :piwo:
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
Awatar użytkownika
Paderewsku
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 221
Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
Lokalizacja: Łosice/Głowno

Post autor: Paderewsku »

mario d pisze:skrzynie 4 biegowe ,korektor hamowania,filtr powietrza i gaznik weber ,posiadały Warszawy z koncowki produkcji czyli z rocznika 1973,mialem kiedys taka warszawe ,byla to moja 1 wawka ,ale to odlegle czasy,i ciekawostka byly amortyzatory teleskopowe z tylu ,ORYGINALNE :)
coś mogę o tym powiedzieć, a mianowicie- posiadam warszawę 223 z 1973r, co więcej według oryginalnego dowodu rejestracyjnego na PRÓBNE TABLICE, warszawa wyjechała z "salonu" 09.02.1973r. i nigdy do mometntu przejęcia przezemnie nie była naprawiana blacharsko, lakierniczo, ani w żaden inny poważny sposób. silnik wstawiony jeszcze na żeraniu, jedna nieoryginalna żarówka- reszta 1973r. Co stwierdzam- gaźnik ikov, filtr powietrza suchy, biegi przy kierownicy 3 jak by co, amortyzatory ramieniowe z tyłu, żadnego korektora siły hamowania.....ot takie stwierdzenia faktu :piwo:
mario d
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 82
Rejestracja: 2006-10-15, 20:44
Lokalizacja: Wojkowice

Post autor: mario d »

a propo wawe ta kupilem od 2 wlasciciela u ktorego stala ponad 14 lat,nabylem ja w 96 roku,czy twoja wawka ma na tylnych slupkach bocznych fiatowskie kratki (125p)?bo moja miala,
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
Awatar użytkownika
Paderewsku
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 221
Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
Lokalizacja: Łosice/Głowno

Post autor: Paderewsku »

:shock: ...a w życiu pięknym... :shock:
mario d
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 82
Rejestracja: 2006-10-15, 20:44
Lokalizacja: Wojkowice

Post autor: mario d »

a moja jednak miala , :devil3
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
Awatar użytkownika
Paderewsku
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 221
Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
Lokalizacja: Łosice/Głowno

Post autor: Paderewsku »

..."zgłośmy to na zebraniu klubu....takie rzeczy zgłasza się w klubie o_O .....:-)...."
z tymi "wierceniami" w tylnych słupkach to dyskusja trochę patowa, tak jak by się upierać że warszawa miała fabrycznie szyberdach, bo ktoś kupił, i twierdzi "kupiłem i miała" tzn. że 40 lat tamu też miała- bez sensu....
mario d
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 82
Rejestracja: 2006-10-15, 20:44
Lokalizacja: Wojkowice

Post autor: mario d »

paderewsku zapraszam cie do obejzenia warszawy z 1973 roku ,ktora posiada dziadek mojego kumpla,auto ma od nowosci i posiada ona czterobiegowa skrzynie ,ktora xamontowala fabryka , :evil:
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
Awatar użytkownika
Paderewsku
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 221
Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
Lokalizacja: Łosice/Głowno

Post autor: Paderewsku »

:D Mario- nie denerwuj się , to nie o to chodzi :D . Często wspominasz o autach z końca produkcji które mają takowe zmiany, udzielam się w tym wątku ponieważ posiadam egzemplaż z udokumentowaną datą opuszczenia fabryki na miesiąc przed zakończeniem produkcji. Zdaje sobie sprawę iż mogły być takowe zmiany , ale musiały by być wprowadzone w ostatnim miesiącu, lub jeśli już to równolegle w kilku egzemplażach. Jeśli tak jest faktycznie to auto o którym wspomniałeś powinno mieć fabryczną obudowę kolumny kierowniczej bez wyciącia na dźwignie zmiany biegów. Jeśli masz jakąś fotkę to poproszę, to będzie naprawdę ciekawe. Sam dysponuję fotografią zciągniętą z netu kilka lat temu na której jest taka kolumna kierownicy, a co ciekawe napis na zaślepce radia to jakby 233 a nie 223. Zdjęcie jest mało wyraźne, więc nie poruszam tego wątku.
mario d
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 82
Rejestracja: 2006-10-15, 20:44
Lokalizacja: Wojkowice

Post autor: mario d »

poprosze Michala zeby wkleił fotki wawy dziadka,a co do modelu 233 tez mam ta fotke ,byly to warszawy taxi z silnikiem diesla perkinsa i skrzynia biegow automatyczną,tylko niestety w wiekszosci szly na export
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
ODPOWIEDZ