Potwierdzam, skrzynia sterowana dźwignią w podlodze, ale te wozy szły do MPT, na rynku prywatnym to ciężko o nie bylo.Lajkonik, na wolominskim sie dowiedzialem ze byla ostatnia krotka seria warszaw wlasnie z biegami w podlodze i skrzynia czworka- byly to warszawskie taxy
skrzynia biegów do warszawy
Cześć Mario
Pamiętam tę historię ze zlotów - i być może tak... Choć osobiście w to wątpię... Bo to, że wszystko było bardzo ładnie wykonane, dopasowane itd. nie jest dla mnie żadnym argumentem. A co Wawka przeszła w drodze od FSO do Ciebie, przez kolejnych włascicieli, to czasem nawet ci własciciele nie musieli wiedzieć... Ile ja już się historii nasłuchałem, "to wszystko oryginalne, tak ją kupiłem i tak miała, jak kupowałem to sprzedający mówił, że jak z fabryki jest, ja też nic nie zmieniałem..."
Pozdrawiam!
Pamiętam tę historię ze zlotów - i być może tak... Choć osobiście w to wątpię... Bo to, że wszystko było bardzo ładnie wykonane, dopasowane itd. nie jest dla mnie żadnym argumentem. A co Wawka przeszła w drodze od FSO do Ciebie, przez kolejnych włascicieli, to czasem nawet ci własciciele nie musieli wiedzieć... Ile ja już się historii nasłuchałem, "to wszystko oryginalne, tak ją kupiłem i tak miała, jak kupowałem to sprzedający mówił, że jak z fabryki jest, ja też nic nie zmieniałem..."
Pozdrawiam!
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
- Paderewsku
- młody syreniarz
- Posty: 221
- Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
- Lokalizacja: Łosice/Głowno
coś mogę o tym powiedzieć, a mianowicie- posiadam warszawę 223 z 1973r, co więcej według oryginalnego dowodu rejestracyjnego na PRÓBNE TABLICE, warszawa wyjechała z "salonu" 09.02.1973r. i nigdy do mometntu przejęcia przezemnie nie była naprawiana blacharsko, lakierniczo, ani w żaden inny poważny sposób. silnik wstawiony jeszcze na żeraniu, jedna nieoryginalna żarówka- reszta 1973r. Co stwierdzam- gaźnik ikov, filtr powietrza suchy, biegi przy kierownicy 3 jak by co, amortyzatory ramieniowe z tyłu, żadnego korektora siły hamowania.....ot takie stwierdzenia faktumario d pisze:skrzynie 4 biegowe ,korektor hamowania,filtr powietrza i gaznik weber ,posiadały Warszawy z koncowki produkcji czyli z rocznika 1973,mialem kiedys taka warszawe ,byla to moja 1 wawka ,ale to odlegle czasy,i ciekawostka byly amortyzatory teleskopowe z tylu ,ORYGINALNE
- Paderewsku
- młody syreniarz
- Posty: 221
- Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
- Lokalizacja: Łosice/Głowno
- Paderewsku
- młody syreniarz
- Posty: 221
- Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
- Lokalizacja: Łosice/Głowno
..."zgłośmy to na zebraniu klubu....takie rzeczy zgłasza się w klubie ........."
z tymi "wierceniami" w tylnych słupkach to dyskusja trochę patowa, tak jak by się upierać że warszawa miała fabrycznie szyberdach, bo ktoś kupił, i twierdzi "kupiłem i miała" tzn. że 40 lat tamu też miała- bez sensu....
z tymi "wierceniami" w tylnych słupkach to dyskusja trochę patowa, tak jak by się upierać że warszawa miała fabrycznie szyberdach, bo ktoś kupił, i twierdzi "kupiłem i miała" tzn. że 40 lat tamu też miała- bez sensu....
- Paderewsku
- młody syreniarz
- Posty: 221
- Rejestracja: 2007-03-04, 21:08
- Lokalizacja: Łosice/Głowno
Mario- nie denerwuj się , to nie o to chodzi . Często wspominasz o autach z końca produkcji które mają takowe zmiany, udzielam się w tym wątku ponieważ posiadam egzemplaż z udokumentowaną datą opuszczenia fabryki na miesiąc przed zakończeniem produkcji. Zdaje sobie sprawę iż mogły być takowe zmiany , ale musiały by być wprowadzone w ostatnim miesiącu, lub jeśli już to równolegle w kilku egzemplażach. Jeśli tak jest faktycznie to auto o którym wspomniałeś powinno mieć fabryczną obudowę kolumny kierowniczej bez wyciącia na dźwignie zmiany biegów. Jeśli masz jakąś fotkę to poproszę, to będzie naprawdę ciekawe. Sam dysponuję fotografią zciągniętą z netu kilka lat temu na której jest taka kolumna kierownicy, a co ciekawe napis na zaślepce radia to jakby 233 a nie 223. Zdjęcie jest mało wyraźne, więc nie poruszam tego wątku.