Witam serdecznie! – i prosze o pomoc!
Dorobilem do mojej syreny 105L (1982) swiatla awaryjne tak jak opisal Z.Glinka (wydanie V). Podlaczylem to wszystko do tego orginalnego przerywacza.
No i teraz mam taki problem:
Ten orginalny przerywacz ma tylko 2x21 Watt. To troche malo bo jak wlacze awaryjne to bym potrzebowal 4 x 21 Watt.
Czy ktos z was dorabial swiatla awaryjne i ma (mial) te same problemy.
Narazie nie wiem co dalej robic? Zmienic zarowki na mniejsze? Najlepiej zmienic ten przerywac na silniejszy. Czy ktos wie czy mocniejszy przerywacz da? Kupil bym odrazu!
Moze pasuje jakis od innego saochodu?
Problem ze swiatlami awaryjnymi
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2007-08-19, 12:32
- Lokalizacja: BRD
Problem ze swiatlami awaryjnymi
Pozdrawiam,
Jarek
----------------------------------------------
Przepraszam bardzo za wrzystkie bledy!
Niektore sa bo naprawde nie wiem jak napisac, niektore bo nie mam polskiej tastatury.
Jarek
----------------------------------------------
Przepraszam bardzo za wrzystkie bledy!
Niektore sa bo naprawde nie wiem jak napisac, niektore bo nie mam polskiej tastatury.
Najprościej będzie dać przerywacz elektroniczny, a nie termiczny. Elektronik daje taką samą przerwę niezależnie od obciążenia, natomiast w termicznym częstotliwość zależy od oporu w obwodzie kierunków.
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Dwa suwy w miniaturzef
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2007-08-19, 12:32
- Lokalizacja: BRD
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2007-08-19, 12:32
- Lokalizacja: BRD
Witam Wojt,Wojt pisze:Bez znaczenia, kup sobie z malucha lub poldka - najtańsze są.
mam jeszcze jedno pytanie - bo naprawde nie wiem ...
Czy ja musze wtedy podlaczyc np. taki przerywacz od malucha odwrotnie?
Bo probowalem podlaczy przerywacz od starego Polo ale mi sie con nie udalo.
Pozdrawiam,
Jarek
----------------------------------------------
Przepraszam bardzo za wrzystkie bledy!
Niektore sa bo naprawde nie wiem jak napisac, niektore bo nie mam polskiej tastatury.
Jarek
----------------------------------------------
Przepraszam bardzo za wrzystkie bledy!
Niektore sa bo naprawde nie wiem jak napisac, niektore bo nie mam polskiej tastatury.
Trzy- czy czterostykowy? Druga sprawa, jak trzystykowy to elektronik czy bimetal? W VW często zamiast żarówki była dioda, przerywacz podawał impulsy przez rezystor na katodę. Mimo 12V nie było to w stanie rozpalić żarówki kontrolnej, diodę owszem.Jarek-105L pisze:(...)Bo probowalem podlaczy przerywacz od starego Polo ale mi sie con nie udalo.
Pozdrawiam
www
www