Łatanie dziur

(karoseria, blachy, lakierowanie)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
szczurpreriowy
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1294
Rejestracja: 2005-02-11, 00:12
Lokalizacja: Wrocław

Łatanie dziur

Post autor: szczurpreriowy »

Łatanie dziur, szpachla i takie wynalazki co i jak?
Zamiast spawania dziur szpachla ale jak i jak by było dobrze.
W starych książka jest mowa o Epidianie a co na dziury współcześnie?
Z setek tysięcy różnych „Syrenek”składa się jedną Wielką Syrenę.Syrena Matka,
która rodzi się z własnych dzieci.Syreny,które swojej sprawności nie zawdzięczają już dziś fabryce i „składają się”z innych,poprzednich dawców detali...
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

Dykta, klej i woda.
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Awatar użytkownika
budmen1
-#Nowy nabytek forum
-#Nowy nabytek forum
Posty: 70
Rejestracja: 2007-08-25, 20:40
Lokalizacja: Połaniec

Post autor: budmen1 »

zywica epoksydowa z wloknem szklanym
artur.konkol
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 262
Rejestracja: 2009-03-25, 20:53
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: artur.konkol »

guma do zucia z plastelina a tam gdzie dostaje sie woda to poksilina
Awatar użytkownika
PONY007
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1275
Rejestracja: 2008-04-06, 12:20
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: PONY007 »

A jeśli chodzi o progi to niezastąpiony jest pręt zbrojeniowy + pianka montażowa, trzyma aż miło. Nitowanie też jest dobre- technologia lotnicza.

Na tej stronie jest fajna fotorelacja z naprawy samochodu. Polecam.
http://englishrussia.com/?p=1949
Robota musi być wykonana dobrze, a nie źle!
http://odrdzewiacz.fora.pl/
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie www.facebook.com/ForumOdrdzewiacz
Awatar użytkownika
Franki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 798
Rejestracja: 2005-01-21, 22:08
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Franki »

Panowie... trochę tak bez jaj :P co ja co ale guma do żucia :P Osobiście jestem zdania że żywica epoksydowa z matą szklaną byłaby jak najbardziej wskazana. Szpachla służy do wykańczania powierzchni... generalnie, ponieważ jest też szpachla z włóknem szklanym, to do większych ubytków. Zamiast szpachli właśnie kiedyś używano epidianu z proszkiem aluminiowym i sam takie coś wydzierałem jak miałem konkretny wykwit niedaleko wlewu paliwa... cholerstwa nie idzie usunąć prostymi metodami, w grę w zasadzie wchodzi szczotka druciana na szlifierkę albo zwyczajnie szlifiera z tarczą :P bo te szczoteczki do wiertarki to się można nimi za uchem podrapać albo gdzie kto woli... eniłej łatanie łataniem ale trzeba pamiętać żeby powierzchnię łataną dobrze wyczyścić z rdzy i jeśli są dziury na przelot to i z drugiej strony, ja tak sobie maskę latałem że przejechałem na zewnątrz, zaszpachlowałem i zadowolony lakier pod kolor (prawie) a gdzieś po pół roku to samo się zaczęło :/ bom nie zadziałał głupi z drugiej strony a można było chociaż stalochronem przejechać... baj de łej jak ktoś chce stalochronu używać to należy wyczyścić wyłącznie z luźnej rdzy takiej która wręcz pod spojrzeniem odpada :P najlepiej ręczną szczotką drucianą i na to malować wtedy się trzyma jak się zjedzie to gołej blachy to niemal pod palcem schodzi :/ stalochronem można czasem odratować coś co już po dobrej szczotce nadawałoby się do pozamiatania i to jest o tyle dobre że można na jakiś czas pomazać i wiedzieć że jeszcze to istnieje chociaż w postaci tej farby z grubsza, ale w miarę spokojnie można poszukać nowych części... powodzenia w krzesaniu iskier albo pyłu tlenku żelaza :P
bende-niebende-bende-bende-niebende-bende
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
ODPOWIEDZ