POLITYKA PRYWATNOŚCI
www.syrena.nekla.eu FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Co to jest i ile może być warte?
Autor Wiadomość
szajk 

Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 1
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2009-09-21, 17:12   Co to jest i ile może być warte?

Będąc za granicą znalazłem na ulicy takie cudo. Domyślam się, że to Warszawa. Mógłby ktoś pomóc i wskazać jaki to model oraz ile może być warty. Zastanawiam się, żeby sobie je ściągnąć.. Z góry dziękuje :)
 
CZESIO1958 
motomaniak



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 4178
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2009-09-21, 18:08   

Powiedział bym że jest to karoseria Warszawy na ramie Uaza 469b
Wartosc trudno ocenić tak na podstawie fotek.
Dla przykladu za Warszawe bez mechaniki i środka (i bez dokumentów) potrafil jeden koleś wolać 5000 pln .
Jako materiał wyjsciowy do dalszej budowy czegoś ala hodRod jest to interesujace
Bo sadzę że odbudowa jako Warszawa może być trudna . Zalezy jak zdweastowana tą karoserię w trakcie adaptacji do Uaza.
Kilkakrotnie spotkalem takie przeróbki np. Citroen CX czy Polonez i jeszcze Olpel Kadet (kanciak) na ramie Uaza
Sam mialem kilka Uazów i na rajdach trafialy się rózności.
Pozdrawiam Czzesław
_________________
motomania na luzie
 
 
Magister 
marcin459



Pomógł: 68 razy
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 4491
Skąd: Chełmno
Wysłany: 2009-09-22, 21:58   

Dość ciekawa konstrukcja nawet pasuje Warszawie :D
Ma jeszcze lusterka od mercedesa :D
_________________
Syrena 105 naprawdę wspaniała
http://syrena.gminanekla....ighlight=#62854
Syrena R20 i remont
http://syrena.gminanekla....ighlight=#68812
http://syrena.gminanekla....opic.php?t=8762
 
 
korabol 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 191
Skąd: LTM / UK
Wysłany: 2009-09-22, 22:08   

Nie wiem czy to może mieć coś wspólnego ale znalazłem takie zdjęcie, może to jest przekładka budy z Warszawy

 
 
Bańc1992 
Bańc

Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 12
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 2009-09-23, 14:39   

to zdjęcie to jest akurat GAZ Pobieda M72 produkowane w latach 1955-58 na bazie zwykłej M20 i miały napęd 4x4 ale w rzyciu nie widziałem takiej Warszawy Sedana.... :zdziwko

[ Dodano: 2009-09-23, 15:41 ]
sory za to "rzycie" .......na kacu jestem
_________________
Warszawa 203 Kombi, 1970r.
Pełen lans na mieście!!!!!!!!!!!
 
 
anabol 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 3140
Skąd: Białobrzegi n Pilicą
Wysłany: 2009-09-24, 07:44   

lub nadzwozie było zmienione w latach 70 z m20 na 223
_________________
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
 
walery 
walery



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 378
Skąd: pruszków
Wysłany: 2009-11-12, 12:43   

domyślam się, ze znalazłeś to autko na ukrainie. tam trafiają się takie wynalazki. wydaje mi się, ze ktoś miał pobiedę w takiej wersji która zgniła a rama została i przytargał z polski wawkę i zrobił przeszczep. myślę, że warto sprowadzić tego bolida i odnowić go w takiej postaci jak jest. powiedzmy, ze będzie to jako jeden z projektów, który mógłby wejść do produkcji. szkoda, ze nie jest to kombi. w warszawie, na żelaznej w muzeum stoi fiacior 125p kombi na podwoziu z niwy, też fajny sprzęcik

ps. była kiedyś taka pobieda na allegro

http://www.szatan.de/r_4_pl.htm
 
eMO 1966 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 603
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2009-11-14, 17:47   Re: Co to jest i ile może być warte?

szajk napisał/a:
Mógłby ktoś pomóc i wskazać jaki to model oraz ile może być warty.

203/223 (ewentualnie 204/224, czyli z silnikiem dolnozaworowym) - a i tak nie wiadomo, czy nie siedzi pod maską Uaz albo jaki diesel :wink:
Ile może być warty - tyle, ile ktoś chce zapłacić.
Jako Warszawa niesprzedawalna, bo to czysta "wydumka" (choć nawet fajnie wyglada). Jako ciekawy wehikuł - patrz wyżej. Gdyby była to Warszawa w oryginale, to zależnie od stanu mechaniki i detali, można by myśleć o cenach z pzredziału 1,5-2 do 3-4 tyś. (złotych polskich oczywiście).
CZESIO1958 napisał/a:
Powiedział bym że jest to karoseria Warszawy na ramie Uaza 469b

Jak mi na tych zdjęciach pokażesz jakąkolwiek pełną RAMĘ, to stawiam skrzynkę piwa :helm :piwo:
Warszawa, z podczepionymi zawieszeniami od Uaza - ale podczepionymi do nadwozia :)
CZESIO1958 napisał/a:
Dla przykladu za Warszawe bez mechaniki i środka (i bez dokumentów) potrafil jeden koleś wolać 5000 pln .

Co kto sobie woła to jest temat, który na dwie ksiażki i serial by wystarczył :devil3 Istotne jest, przy jakich kwotach faktycznie dochodzi do transakcji.
korabol napisał/a:
Nie wiem czy to może mieć coś wspólnego ale znalazłem takie zdjęcie, może to jest przekładka budy z Warszawy
http://www.gazklub.cz/3106/2-12.jpg]Obrazek

anabol napisał/a:
lub nadzwozie było zmienione w latach 70 z m20 na 223

walery napisał/a:
domyślam się, ze znalazłeś to autko na ukrainie. tam trafiają się takie wynalazki. wydaje mi się, ze ktoś miał pobiedę w takiej wersji która zgniła a rama została i przytargał z polski wawkę i zrobił przeszczep.

Nic z tych rzeczy :devil3
Przywołana Pobieda M72 też NIE MA żadnej ramy - jest samonośna (choć nadwozie jest istotnie wzmocnione i usztywnione względem standardowej wersji).
Nie takie wynalazki w Bułgarii budowano 8) :majk
Pozdrawiam! :D
_________________
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
 
 
CZESIO1958 
motomaniak



Pomógł: 30 razy
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 4178
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2009-11-14, 20:31   

:D Kusząca propozycja z tym piwem, na TYCH fotkach nie zobaczysz ramy ale.....
Wszystkie wydumki na ramie Uaza 469B o których pisałem (Citroen, Opel Kadet, i inne ) zawsze były stawiane na ramie Uaza i dostosowywane do niej.
Jak sadzisz ile by trzbe kombinować żeby Warszawie dorobić odpowiednio mocne mocowania resorów przedniego mostu??
A postawić karoserię na ramie to calkiem inna para kaloszy :D
I jeszcze zawsze była kwestia przegladu . Jezeli rama była fabryczna nie mieli sie czego czepiać.
_________________
motomania na luzie
 
 
eMO 1966 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 603
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2009-11-14, 23:14   

Hehe :D
Dobra - inaczej - piwo (może nie od razu cała skrzynka, choć kto wie) może być niezależnie od wszystkiego jak się gdzieś kiedyś spotkamy :D
Wracając do tej Warszawki ze zdjęć - cokolwiek widać w nadkolu, że ma swoje oryginalne profile podłogi. Gdyby była postawiona na ramie, to albo cała byłaby wyżej i ramę byłoby widać, albo rama musiałaby byc wpuszczona "w obrys" nadwozia (tak, żeby np progi ją zasłaniały) - wtedy nie ma bata - nie uchowałyby sie oryginalne profile.
No i podstawowa sprawa - wyspawać Warszawie solidne mocowania dla resorów piórowych z przodu jest kilka razy szybciej i łatwiej, niż położyc ją sensownie na jakiejkolwiek ramie.
Pozdrawiam!
_________________
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
 
 
AMPIR 
Ampir - Grzegorz J.


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 399
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-15, 09:21   Sympatyczna ta dyskusja poniżej, ale...

...czy po prostu zamiast być nabywcą "teoretycznym" - jeśli to nie jest jedna z wielu setek fotek zrobionych podczas wakacji, gdzieś tam przejazdem - to po prostu trzeba wziąć kasę i p prostu pojechać, kupić i przywieźć do kraju.
Jeśli różnej maści pojazdy pancerne, gaz=y, stare motocykle wkraczają bez większych problemów na teren IV RP z Ukrainy, Rosji czy Białorusi - to myśle iż jest to problem do pokonania.
A tak to prawie to samo jak kilku czy kilkunastu mniej lub bardziej dorosłych facetów podnieca się jak klient przed szybą za którą siedzi cycata dziwka na wystawie w alei czerwonych latarni w Holandii. Dyskutują godzinami przy piwie, ślinią się, dyskutują o jej budowie... A po prostu należy z panienką czy też z autkiem zebrać kasę, pojechać, dobić transakcji i później chwalić się nią na zlotach...
Pozdrawiam
AMPiR
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne fixing Program do sklepu

Szybki dostęp:
www.syrena.nekla.pl www.syrenabielsko.pl syrenalaminat.prv.pl fsomoto.xip.pl fsoautoklub.pl fsocarteam.xip.pl www.syrenki.friko.pl aparatos.prv.pl www.syrenki.prv.pl www.jaro19.prv.pl www.syrenka.frankiego.prv.pl syrena.warszawa.pl www.syrena.republika.pl Forum Klubu Wartburga Forum Polskiej Motoryzacji Ocalmy wspomnienia Portal Miłośników Pojazdów Zabytkowych
REKLAMA

samochody zabytkowe

BANERY