Prądnica Syreny i Warszawy

schematy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
korabol
-#Junior
-#Junior
Posty: 191
Rejestracja: 2009-07-15, 16:44
Lokalizacja: LTM / UK

Prądnica Syreny i Warszawy

Post autor: korabol »

Witam mam pytanko czy prądnice z Syreny są takie same jak prądnice w Warszawach?
Awatar użytkownika
anabol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 3145
Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
Kontakt:

Post autor: anabol »

takie same.... :helm
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.

>wujek Sławek<
Awatar użytkownika
taeda
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1249
Rejestracja: 2005-12-17, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: taeda »

A jesteś pewien ? Bo jest zasada że prądnica musi odpowiadać regulatorowi (popatrz Glinka---nawet w Syrenie były różne).
Może zależy to od daty produkcji (Warszawy) bo mnie sie zdaje że wczesne modele miały takie coś jak Wołga----Warszawa, to na pewno była inna prądnica. Robiłem takie coś typu Wołga-Warszawa, tam regler był inny (potrójny). Nie wiem jak to wyglądało w ostatnich Warszawach typu 224---niech sie koledzy wypowiedzą......Musi być typ regulatora oznaczony literowo taki sam jak w Syrenie.
Awatar użytkownika
Jack
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 871
Rejestracja: 2005-07-02, 21:03
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jack »

no trzeba to sprawdzic bo to sie [bip] rozni ,, np w ursusie c330 tez pradnica i reg wygladaja jak od sarny ,,, ostatnie warszawy nie mialy alte??
Awatar użytkownika
korabol
-#Junior
-#Junior
Posty: 191
Rejestracja: 2009-07-15, 16:44
Lokalizacja: LTM / UK

Post autor: korabol »

No właśnie w drugiej mojej Wawce 223 z '72 jest prądnica. Mam 2 prądnice z syreny i tak się zastanawiałem czy nie będą te same a sprawdzić na razie nie mogę bo autko parkuje w innym garażu
Awatar użytkownika
CZESIO1958
-#Stara Gwardia
-#Stara Gwardia
Posty: 4286
Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: CZESIO1958 »

:D Warszawa nigdy nie mialą alternatora (fabrycznie)
Samochody Warszawa Syrena Żuk Nysa Tarpan(z silnkiem S21) mialy identyczne pradnice .
Które zreszta były stosowane tez w innych pojazdach z epoki.
Regler po dwójny czy po trójny jak to okreslamy to całkiem inna bajka.
A były tez stosowane reglery elektroniczne :D made in Rzemiosło.
motomania na luzie
Łysy MO
Posty: 9
Rejestracja: 2009-12-30, 20:37
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Łysy MO »

CZESIO1958 pisze::D Warszawa nigdy nie mialą alternatora (fabrycznie)
.
Artykuł w automobiliście pt. "warszawa 223 jubilatka" czy jakoś tak, twierdzi inaczej. Z tego co pamiętam pisali ze ostatnie Wawki schodziły z alternatorami i weberowskimi gaźnikami. Ale łapy sobie nie dam obciąc a ten numer "automobilisty" pożyczyłem kumplowi:D
syrena 103 remont:D
Awatar użytkownika
Jacek B.
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 673
Rejestracja: 2006-05-29, 21:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Jacek B. »

Powodzenia tym co będą przekładać z Syreny do Warszawy i odwrotnie bez przeróbek.
Napewno koło pasowe jest inne i wałek pod koło trochę się różni.
--o00o----'(_)'----o00o--
ODPOWIEDZ