Niestety IE7 jest tylko dla WIN XP i wyżej, natomiast kolega ma pewnie 98 lub 95. Taka ciekawostka-----na Windows95 działa IE5.5 jako najwyższy , natomiast IE6 już nie działa.......(ale na 98 działa).
Taaaaaaaaaak. Otóż bardzo dobra iskra jest z cewek "fiatowskich" a raczej z tych "wielkogabarytowych=Nyska-Żuk" (oczywiście nie mogą być to cewki dla zapłonu elektronicznego typu Fiat125 lecz dla zapłonu starego typu--z mech, przerywaczem --ja to piszę może niepotrzebnie ale kolega może nie wiedzieć i kupił se cewki od 125.......ale to są elektroniczne i spalą się one w drobiazgi od razu.....).
Główna sprawa :: dobrze jest gdy cewki są niezbyt mocne i NIE PRZEPALAJĄ KAŻDEGO ZAPŁONU NA BIEGU LUZEM. (kolega chce uzyskać równą pracę silnika pewnie i po to mu iskra ekstra). Bo silnik dwusuwowy lepiej sie smaruje gdy nie przepala każdego suwu !!!! I dłuzej chodzi bezawaryjnie. W zasadzie co 0,5 godziny (na szosie) należy dać na luz i niech se nieprzepala przez 2 minuty tylko tak perkocze nierówno na luzie====metoda smarowania żeby się nie zatarł dwusuw w drodze do Zakopanego.
I po problemie !!!! Ale cewki "żukowskie" mogą se być----i tak nie będą przepalały KAŻDEGO SUWU pracy, ale zmniejszą zużycie paliwa o 1 litr w porywach.
Jak zrobić żeby iskra była mocna?
przypominam jeszcze o bledzie zakładania po 2 kond. na obowd tak na wypadek jak 1 siadzie,,, to tez wpływa na iskre !!! , poza tym przerwy na przerywaczach duze 0,45mm swieca 0,6 ,,, generalnie zasada jest taka krecisz walem zamykasz oczy i jak slyszysz wyladowania na swiecy to iskra jest mocna ,,,jezeli jest tylko takie tykniecie to cos jest nie tak ,,,musi byc slyszalny wyraźny trzask ,, wcześniej zalecane wywalenie wosku i wlosow z otworu sluchowego:P