tuleje zwrotnicy
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-11-21, 21:39
- Lokalizacja: RP
tuleje zwrotnicy
Koledzy mam pytanie czy górna i dolna tuleja zwrotnicy jest taka sama? Jakie są dokładnie ich wymiary? długość i średnica zewnętrzna?
- Kozichwost
- -#Youngtimer
- Posty: 1477
- Rejestracja: 2006-04-11, 19:24
- Lokalizacja: Polska
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 94
- Rejestracja: 2009-11-21, 21:39
- Lokalizacja: RP
Potwierdzam.siesicki pisze:Witam,
tak tuleja w resorze i dolnym sworzniu ma taką samą średnicę.
W wahaczu tuleje też mają identyczną średnicę ale są nieco krótsze.
Wymiarów niestety nie podam bo mam tulejek pod ręką.
Co do wymiarów,to zewnętrzna średnica fi. 32, a wewnętrznej nie pamiętam, ale wchodzi w nie lużno śruba M12 lub M14
- anabol
- -#Administrator
- Posty: 3145
- Rejestracja: 2008-11-17, 12:10
- Lokalizacja: Białobrzegi n Pilicą
- Kontakt:
Witam mam pytanie skąd się bierze oleista mazia wewnątrz bębnów i potem to wałkuje się na szczękach hamulcowych…. Nadmieniam ze w czasie remontu syrenki było to wszystko czyszczone… jest możliwość że dostaje się to poprzez przeguby do wewnątrz bębnów??? Zastanawiam się jak temu zapobiec;/
O czystość forumowych szeregów dbają specjalnie przeszkoleni funkcjonariusze spraw wewnętrznych - moderatorzy.
>wujek Sławek<
>wujek Sławek<
a moze ci gumka (:) ) pusciła na cylinderku??
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Witam,
często się tak dzieję że w bębnach gromadzi się zużyta feroda do tego wilgoć i stąd ta czarna maź. Nie jest powiedziane że to koniecznie musi być smar. Ale jeśli masz już stary, twardy uszczelniacz lub wypracowany czop w miejscu styku z simeringiem to smar też może dostawać się do bębna od strony przegubu.
Pozdrawiam
często się tak dzieję że w bębnach gromadzi się zużyta feroda do tego wilgoć i stąd ta czarna maź. Nie jest powiedziane że to koniecznie musi być smar. Ale jeśli masz już stary, twardy uszczelniacz lub wypracowany czop w miejscu styku z simeringiem to smar też może dostawać się do bębna od strony przegubu.
Pozdrawiam
no tak,jeśli cylinderek jest suchy to wyłazi smar z łożysk.
jest tam taki uszczelniacz od tego, wciśniety w pierścień gwintowany. Tam będzie taka jakby zawleczka chroniąca to ustrojstwo przed samoistnym wykręceniem--uważaj na to.
Wykręcamy stukając młotkiem i przez śrubokręt, ale w zasadzie do tego istnieją klucze koronkowe takie......tylko kto to ma......
jest tam taki uszczelniacz od tego, wciśniety w pierścień gwintowany. Tam będzie taka jakby zawleczka chroniąca to ustrojstwo przed samoistnym wykręceniem--uważaj na to.
Wykręcamy stukając młotkiem i przez śrubokręt, ale w zasadzie do tego istnieją klucze koronkowe takie......tylko kto to ma......
odświerze temat, czy ktoś wie od czego można dopasować te silentblocki ( dolny sworzeń, wahacz, resor) , dzisiaj objechałem 3 sklepy i nic , będe szukał dalej...
Syrena 105L '77r & Syrena 105 '76r , Syrena 104 '72r , Syrena R20 '76r , Syrena Bosto '83r , Skoda 105 S '81r. / WSK 125x2, WSK 175x2, Ogar 200x2,Komar 2351, 126p '85r. 126p '88r. 126p '90r. 126p '92r. 126p '97r. 126p '99r. Niewiadów N126e. Zetor 3011.
-
- młody syreniarz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2009-03-25, 20:53
- Lokalizacja: trojmiasto