czy oplaca sie kupowac syrene?

nieposegregowane, z dawnych lat, bez opcji zakładania nowych

Moderator: adameo2

Awatar użytkownika
Lajer105l
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1683
Rejestracja: 2005-01-25, 21:01
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Lajer105l »

syreniarz1992 pisze:wez cieniasek to hańba dla syreniarza
A dlaczego hańba :?: Taki z silnikeim 1.1 to wg mnie dobre autko do codziennej jazdy. Fakt może nie jest zbyt piękny i blacha może też lubi gnić ale poza tym autko jak na swoje gabaryty dobrze się zbiera i całkiem przyzwoicie jeździ :)

Pozdro :!:
Szukam Syrenki na sprzedaż
Awatar użytkownika
Lajkonik
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 499
Rejestracja: 2005-07-05, 17:42
Lokalizacja: Niepołomice
Kontakt:

Re: czy oplaca sie kupowac syrene?

Post autor: Lajkonik »

www.centomania.pl pisze:rozumiem ze potrzebujesz autko dla studenta...???
To po co Ci syrena, dla fanatyka...?????????
Za 3000pln kupisz Cinquecento900, lub Cinquecento 700 w gazie i starczy Ci jeszcze na rejestracje... Ale będziesz jeździł....

POZDRAWIAM
www.centomania.pl
Sam mam Cinquecento SX 900 i mam też Syrenkę. Jedno jest pewne - Syrena nie jest samochodem do codziennej ekspolatacji. Syrena to samochód to delektowania się jazdą bez pośpiechu. Cinquecento za to jest bardzo dobrym miejskim samochodzikiem. Mam też dwa Polonezy - jeden Caro z gazem do jazdy do pracy a drugi Coupe - zabytek na zloty. Jak widac każdy samochód ma inne przeznaczenie jednak jedno jest pewno - Syrena na codzień - kiepski pomysł.
1975-FSM Syrena 105
1976-Polski Fiat 126p
1979-Polski Fiat 126p
1983-FSO Polonez 1.5 X Coupe
1984-Predom Prespol N-250c
1990-ZSD Nysa M-522
1993-Polski Fiat 126p FL
1997-Fiat 126 elx Maluch
1997-Fiat 126 elx Maluch
1998-Fiat 126 Town
Awatar użytkownika
Lajer105l
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1683
Rejestracja: 2005-01-25, 21:01
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Lajer105l »

Lajkonik pisze:jednak jedno jest pewno - Syrena na codzień - kiepski pomysł
Ja ostatnio nie mam wyboru, muszę dojeżdżać na uczelnię, a nie zawsze uda mi się wyszabrować auto od Ojca :? I powoli zaczyna dostrzegać mankamenty mojej Syrenki :( Prawdopodobnie przepalona gitara, nie nasmarowany resor przedni, powoli sypiąca się skrzynia i pewnie jeszcze by się coś znalazło....... :cry:

Pozdro :!:
Szukam Syrenki na sprzedaż
Fistasz

Post autor: Fistasz »

DANCTT pisze:Marcinek 77 napisał:
Kup a nie sprzedarz zarazisz sie pasja Warto syrenka jeżeli jest zadbana to bardzo długo pojezdzi bez awari 8)Pode3jzewam ze zmiescisz sie w 1000zl

Nie słuchaj tego chadlaża mial syren i sprzedał taka to jego pasja
masz racje zwykły HANDLARZ a czasami jest jeszcze beszczelny i za czesto pyskuje!!!!!!!!!!!!!!! :oops:
Fistasz

Post autor: Fistasz »

Lajer105l pisze:syreniarz1992 napisał:
wez cieniasek to hańba dla syreniarza


A dlaczego hańba Taki z silnikeim 1.1 to wg mnie dobre autko do codziennej jazdy.
Z tego co wiem to w cieniasach nie montowano silników 1.1 tylko 700 i 900 dopiero seiczento mił 1.1 ale tego za 3000 nie kupisz.
ja proponuje ci Golfa II z silnikiem 1.3 albo jakiegos Disla zeby koszty eksploatacji były małe.
Awatar użytkownika
PŁOCCZANIN
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 252
Rejestracja: 2005-09-14, 12:27
Lokalizacja: PŁOCK

Post autor: PŁOCCZANIN »

Mój dziadek ma cienkiego z 1998 roku i ma w nim silnik 1,2 o mocu ok 75KM :) więc takie silniki były montowane na 10000% procent
ps,to jest cienki sportowy :)
KLUB miłośników Syren i Warszaw - rejon Płock
J
-#Junior
-#Junior
Posty: 193
Rejestracja: 2005-01-21, 12:57
Lokalizacja: Poznań

Post autor: J »

Hej!!!
Gwoli ścisłości - oczywiscie że w Cieniasie montowano silniki 1.1 - i nie tylko w Sportingu - również w lepszych wersjach wyposażenia (natomiast miały choćby troszke inną skrzynie biegów niż w Sportingu - najczęsciej w wersjach wysyłanych na zgniły zachód).
Natomiast silnik 1.2 to typowy SWAP (nigdy w serii) - choć przyznaje - daje toto dość przyzwoity efekt :)
Przyszedl szarlatan szuja...
Awatar użytkownika
Cinek
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 2290
Rejestracja: 2005-01-21, 22:35
Lokalizacja: z pomorza

Post autor: Cinek »

Chciałem coś napisać o cieniasie ale J nic dla mnie nie zostawił... :mrgreen:

Tak, cieniasy 1.1 były i widuję je często. Cieniasy i seje 1.2 mają zwykle silnik Punto. Howgh! :D
Amerykaniec: "Ok, we have George Bush but we have Stevie Wonder, Bob Hope and Jonny Cash too!"
Polak: "We have Kaczyński and... No Wonder, No Hope and No Cash..."
Awatar użytkownika
Lajer105l
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1683
Rejestracja: 2005-01-25, 21:01
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Lajer105l »

J pisze:Natomiast silnik 1.2 to typowy SWAP (nigdy w serii) - choć przyznaje - daje toto dość przyzwoity efekt
A ja widziałem takiego cieniasa, niedość, że 1.2 to jeszcze po przeróbkach :) Właściciel mówił, że miał moc około 115 KM :shock:
No to teraz porównajcie sobie stosunek mocy do masy i pomyślcie jak to musi jeżdzić :shock:

Pozdro :!:
Szukam Syrenki na sprzedaż
Awatar użytkownika
Franki
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 798
Rejestracja: 2005-01-21, 22:08
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Franki »

Widziałem takiego cienkolota właśnie też z silnikiem coś ponad 100 KM ale nie pamiętam ile dokładnie, w każdym razie przygotowany do rajdów, klateczka, kubełki, wyprute co zbędne... no jechać nie jechałem, ale muszę przyznać że patrząc z zewnątrz widać, że jest czym jechać :P
ODPOWIEDZ