Wysłany: 2010-05-09, 11:00 Silnik S21 i odpinanie się zaworów - szukam porady
Mam pytanie dot. zaworów silnika S21.
Czy doświadczeni moga mi przybliżyć zjawisko tzw. odpinania się zaworów?
Ni stąd i zowąd pojawił się metaliczny stuk wydobywający się z bloku silnika. Słychać jakby tłok odbijał zawór. Nic innego stukać nie może.
Jak się wpina spowrotem zawór lub jakie czynności trzeba wykonać (proszę nie piszcie "udać się do mechanika").
Czy trzeba koniecznie zdejmowac głowicę? Czy ktoś wykonywał podobną naprawę?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Aron 2010-05-09, 12:14, w całości zmieniany 2 razy
W temacie się nie wypowiem, ale chciałbym skierować cię na forum bardziej ukierunkowane na Warszawy, może tam znajdziesz fachową poradę:
http://www.lowrider.pl/forum/viewforum.php?f=12
Zwłaszcza jeden użytkownik opisywał tam dokładnie remont silnika może będzie zorientowany.
Życzę powodzenia.
Musisz zdemontowac głowicę innej rady nie ma.
Żeby zawór wpadł musiał sie albo utwać albo wyskoczyły półstozki mocujące ( niedokładny montarz)
Bywalo też ze gniazda zaworowe się obluzowywały i skakały razem z zaworami, wtedy też halasowało.
Ale bez zdjęcia głowicy się nie obejdzie.
Zdemontuj pokrywkę klawiatury i obejrzyj czy się wypiął.
Są metody na zapinanie zaworów bez demontażu głowicy - jeśli trochę wystaje z prowadnicy i da się go podciągnąć do góry (zamknąć).
A spadek mocy masz?
Możesz próbować ale......
Ja składać te silniki zaczełem w 1976 i powiem tak :
cudów nie ma
Namęczysz się a efekt może być taki ze znowu wpadnie.
Powodzenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum