POLITYKA PRYWATNOŚCI
www.syrena.nekla.eu FORUM SYRENIARZY
Forum miłośników pozytywnie zakręconych

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Przeróbka sedna na garbatą
Autor Wiadomość
korabol 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 191
Skąd: LTM / UK
Wysłany: 2010-03-03, 20:32   Przeróbka sedna na garbatą

Koledzy czy ktoś z Was wie czy jest do zrobienia bez wielkich kombinacji tzn. przeróbka sedana na garbatą? Nasunęło mi się takie pytanie po tym jak zobaczyłem jedno głoszenie na otomoto.
_________________

 
 
arturromarr 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 1633
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-03, 20:37   

jak dla mnie to hardcor, cały tył do przespawania, chyba lepiej jakąś garbuskę połatać.
Łatwiej chyba by już było 104 ze 105-tki zrobić nawet z podszybiami. :)
 
korabol 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 191
Skąd: LTM / UK
Wysłany: 2010-03-03, 20:46   

Koleś wystawił karoserie z garbatej i napisał że nadaje się do przeróbki sedana na garbatą. I tu nasunęło mi się to pytanie w jaki sposób. Bo jak dla mnie to rzeźba na maksa
_________________

 
 
arturromarr 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 1633
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-03, 21:01   

Cały tył do przeszczepu.
Ciekawe czy tylne drzwi mogły by zostać.
 
gonzo 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2010-03-03, 21:11   

drzwi są takie same
_________________
Syrena 105B '81
Warszawa 201 '61
 
Arczi 
Er dwudziestka '81



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 409
Skąd: Jadwisin/k Warszawy
Wysłany: 2010-03-03, 21:18   

arturromarr napisał/a:
Cały tył do przeszczepu.
Ciekawe czy tylne drzwi mogły by zostać.


tył i dach :)
 
 
Żuczek 
Morüs



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 1411
Skąd: KRK/DUB/WWA/MUN
Wysłany: 2010-03-03, 21:55   

i przod tez.. inna szyba.. i wogule..

mam obecnie i garbata i kombi.. a kombi mai tak wiecej wspolnego z sedanem niz garbata. i powiem wam ze 2 rozne auta..
_________________
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
 
eMO 1966 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 603
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2010-03-09, 11:05   

Wykonalne... tylko po co? :)
Przeróbka musiałaby wyglądać tak:
Od garbatej potrzebujemy: cały dach RAZEM z ramką przediej szyby, deską rozdzielczą i podszybiem.
Z sedanki wycinamy cały jej dach z obramowaiem szyby i deską rozdzielczą, wyciamy tylne nadkola, tylne podszybie i ramkę szyby, błotniki tylne i tylny pas.
Teraz trzeba już "tylko" położyć dach od garbuski na "podwoziu" sedanki, znaleźć lub wykoać od zera tylne nadkola, zaleźc błotniki i klapę...
Wykonalne w 100% (w epoce nowości sedanek stosunkowo popularna była przeróbka w drugą stronę :devil3 ) - ale osobiście uważam, że dużo lepiej tą pracę i energię przeznaczyć na odrestaurowanie garbuski lub sedanki, a nie bawić się w przeszczepy :helm Tym bardziej, że cięcie sedaki, która nie porzebowałaby żadnego spawania przy podłodze byłoby głupotą, a cięcie sedanki do remonu aby położyć a iej dach z garbuski do remotu... podwójną robotą.
_________________
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
 
 
Mateusz 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lis 2005
Posty: 2371
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-09, 20:03   

Dokładnie tak, jak napisał Mo. Mało tego- przed kilkoma laty dowiedziałem się od pewnego "warszawiarza", że istniał zakład, który zajmował się przerabianiem niemodnych już wtedy garbusek, na piękne sedany. Także na pewno się da, pytanie czy jest sens.
 
TOMASZ WRZEŚNIA 
Tomasz Września


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 18
Skąd: Września
Wysłany: 2010-03-15, 14:04   

Z garbatej na Sedanke - eMO 1966 - twoja tak była chyba przerobiona Pozdrawiam (oczywiście jak to TY Przemku )
_________________
Tomasz Września
 
 
korabol 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 191
Skąd: LTM / UK
Wysłany: 2010-03-16, 22:59   

http://www.allegro.pl/ite...szawa_203.html#
tu chyba mamy taką kombinacje garbus na sedan
_________________

 
 
eMO 1966 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 603
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2010-03-18, 01:48   

@Tomasz - witaj! :D To ja :piwo: Miło widzieć Cię aktywnego na forum!

@Korabol - wg opisu z aukcji - nie ma innej możliwości jak właśnie przeróbka w epoce.
Być może kojarzysz sedankę (pierwszą) kolegi Mario ze Śląska - Warszawa "Klementyna" - ona także była (tzn cały czas jest) przeróbką z garbatej.
Ta poniżej również :)
http://drzewoterapia.4me..../Catri/catri_01
http://drzewoterapia.4me..../Catri/catri_02
_________________
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
 
 
Żuczek 
Morüs



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 1411
Skąd: KRK/DUB/WWA/MUN
Wysłany: 2010-03-18, 11:49   

poczym poznac ze jest to przerobka..?

bo akurat znam "klementyne" i niepoznalbym..
_________________
syrena 1.0pyr pyr
polonez 2.0Turbo
Tarpan 2.9 v6 4x4
wigry 2
http://www.muzeumratownictwa.pl/
 
eMO 1966 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 603
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 2010-03-19, 02:07   

korabol napisał/a:
http://www.allegro.pl/item963090985_warszawa_203.html#
tu chyba mamy taką kombinacje garbus na sedan

Jeszcze raz o tej - nie widać tego za bardzo na zdjęciach w aukcji, ale ma ona zostawiony zamykany wlot powietrza z garbuski na podszybiu. No i okazuje się, że znam to autko sprzed remontu :) - była taksówką we Wrocławiu.



Żuczek napisał/a:
poczym poznac ze jest to przerobka..?
bo akurat znam "klementyne" i niepoznalbym..

Ale myślimy o tej samej Wawce - pierwszej Klementynie; w stanie jeszcze sprzed ostaniego remontu i zmiany koloru - ? :D
Tropem był rocznik, a potwierdzeniem m.in. linia kufra. Poza tym - jeśli przeóbka była dobrze zobiona, to z zewnątrz jest praktycznie nie do odróżnienia, a poznać, że coś było robione można tylko po spawach w kostrukcji.
_________________
"Nie skarż się na nic, czemu nie musisz się poddawać"
------------------------------------------
http://forum.polskiedostawczaki.pl/
 
 
mario d 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 82
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 2010-09-29, 22:26   

dokladnie,klementyna miala zalamane nadwozie,nie trzymala lini,a pozatym pekala z tylu na poloczeniu blotnikow tylnych z dachem.teraz jezdzi po gdyni ,bo mnie zawsze marzyla sie warszawa z jakims lepszym silnikiem i tak powstala klementyna V6 :grinser
_________________
warszawa 1970r.2.9 V6
Warszawa M20 1957r.
Ford scorpio 2.3 16V 1996r.
Komar 1962r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne fixing Program do sklepu

Szybki dostęp:
www.syrena.nekla.pl www.syrenabielsko.pl syrenalaminat.prv.pl fsomoto.xip.pl fsoautoklub.pl fsocarteam.xip.pl www.syrenki.friko.pl aparatos.prv.pl www.syrenki.prv.pl www.jaro19.prv.pl www.syrenka.frankiego.prv.pl syrena.warszawa.pl www.syrena.republika.pl Forum Klubu Wartburga Forum Polskiej Motoryzacji Ocalmy wspomnienia Portal Miłośników Pojazdów Zabytkowych
REKLAMA

samochody zabytkowe

BANERY