POMOCY!!!

nieposegregowane, z dawnych lat, bez opcji zakładania nowych

Moderator: adameo2

ODPOWIEDZ
młoda

POMOCY!!!

Post autor: młoda »

potrzebuję do szkoły wiadomości o człowieku, który nazywa się Obiała. Podobno miał jakis związek z syrena. jeśli znacie jakieś str., gdzie są o nim jakieś inf lub sami co nieco o nim wiecie, to błagam pomóżcie (możliwie jak najszybciej), bo ja w sprawach technicznych jestem kompletnie zielona ;) z gory dziekuje
Citoz

Post autor: Citoz »

Napisz lepiej z czym masz klopot, pomozemy :)
młoda

Post autor: młoda »

mam takie zadanie domowe: Napisz o 2 współczesnych (lata powojenne) polskich twórcach mysli technicznej (np.: Obiała) Jak znacie kogoś takiego, to pomóżcie...
sołtys

Post autor: sołtys »

U nos we wsi był kiedyś stary Obiała. Faktycznie chyba raz po pijaku ścigoł sie na szosie ze syrenom ale zahaczł dyszlem o cosik i przegroł :( Ale nic o tym ni mo na stronie, przeszukaj może sama na gmina.com.
Awatar użytkownika
Lajer105l
-#Weteran
-#Weteran
Posty: 1683
Rejestracja: 2005-01-25, 21:01
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Lajer105l »

Nie róbcie se jaj :!: Dziewczyna ma problem a wy ..... ech ......

Pozdro :!:
Szukam Syrenki na sprzedaż
Awatar użytkownika
weteran
młody syreniarz
młody syreniarz
Posty: 211
Rejestracja: 2005-08-28, 22:24
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: weteran »

Najwarzniejsi to Karol Pionier, F Blumke , Włodzimierz Sel ,Stanisław Panczakiewicz.
Karol Pionier konstruktor podstawowych elementów i zesołów nadwozia samochodu syrena który był pasją jego życia ,był jednym ztych polskich techników , którzy mieli szczęście , że zaproponowane przez nich rozwiązania znalazły się w seryjnej produkcji i w postaci gotowych pojazdów czy zespołów służyły zmotoryzowanym przez wiele dziesiątków lat.
Samochody dzielą się na dwie grupy , na syreny i na reszte świata!!!
WSK 125 M06B3 1985
Fiat Cinquecento 1995
sprawny silnik S-31
Syrena 105 z 1973
Awatar użytkownika
szczurpreriowy
-#Youngtimer