silnik
Moderator: adameo2
silnik
Witam serdecznie jakos że jestem nowy
mam takie pytanko czy wiecie jakie silniki podejdą do syreny
czy np. 1.2 fiatowskie weszło by
mam takie pytanko czy wiecie jakie silniki podejdą do syreny
czy np. 1.2 fiatowskie weszło by
- sereniarz(atom1)
- -#Weteran
- Posty: 2467
- Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
- Lokalizacja: z Podlasia
- Kontakt:
wszystko wejdzie aby do syreny trupa a nie dobrej i ladnej
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
- sereniarz(atom1)
- -#Weteran
- Posty: 2467
- Rejestracja: 2005-07-28, 23:41
- Lokalizacja: z Podlasia
- Kontakt:
yelolerw pisze:
Sądze że do Twojej by na pewno weszło wszystko!
heh...panie co ty wiesz o zabijaniu ;-]?
30 VI 1983 po 30 latach produkcji zaprzestano wytwarzania Syreny ;-(
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
http://img47.imageshack.us/img47/1990/m ... zy1jb5.jpg
- szczurpreriowy
- -#Youngtimer
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2005-02-11, 00:12
- Lokalizacja: Wrocław
Re: silnik
Silnik??????? To trzeba wszystko zmienić!!!!k0nd0 pisze:Witam serdecznie jakos że jestem nowy
mam takie pytanko czy wiecie jakie silniki podejdą do syreny
czy np. 1.2 fiatowskie weszło by
Zawieszenie, skrzynie, układ kierowniczy dopiero trzeba się napracować
Jak silnik ma napęd na tył.
Jednym słowem musisz mieć całe ałto np. Opel Kadet i go pociąć
Znajomy ma taką Sarnę kadetową. Ja też zamierzam pójść w jego ślady.
A dla tego że: silnik jest lepszy mniej zawodny, itd. Panowie nie piszcie bzdur o oryginalności Sarny był przerabiane już za komuny. Nie wspomnę o obecnych przeróbkach
np. alternator. Nikt z nas nie ma oryginalnej!!!
Z setek tysięcy różnych „Syrenek”składa się jedną Wielką Syrenę.Syrena Matka,
która rodzi się z własnych dzieci.Syreny,które swojej sprawności nie zawdzięczają już dziś fabryce i „składają się”z innych,poprzednich dawców detali...
która rodzi się z własnych dzieci.Syreny,które swojej sprawności nie zawdzięczają już dziś fabryce i „składają się”z innych,poprzednich dawców detali...
z jednej strony fajnie mieć taką maszynę, z drugiej to jednak już prawie nie syrena myśle że warto mieć jedną oryginalną na specjalne okazje i drugą przerabianą do codziennej jazdy (bardziej praktyczna) i oczywiście przerabiać tylko 105L, żadnych starszych modeliszczurpreriowy pisze:Znajomy ma taką Sarnę kadetową. Ja też zamierzam pójść w jego ślady.
to lepiej żebym przerobił jakąś syrene 104 czy 105CyklonB pisze:z jednej strony fajnie mieć taką maszynę, z drugiej to jednak już prawie nie syrena myśle że warto mieć jedną oryginalną na specjalne okazje i drugą przerabianą do codziennej jazdy (bardziej praktyczna) i oczywiście przerabiać tylko 105L, żadnych starszych modeliszczurpreriowy pisze:Znajomy ma taką Sarnę kadetową. Ja też zamierzam pójść w jego ślady.
czy mam pozwolić aby jakiś właściciel dał ją na żyletki
a co do pytania po co? ==> bo jedyna syrena która była z innym silnikiem to syrena porshe, a ja też chcial bym zrobić coś nie banalnego
koledzy zrozumcie nie mam zamiaru niszczyć jakiejś ładnie zachowanej syreny i ją przerabiać,
a przerobić tą która ma lada momęt skończyć swoje życie na złomie.
Re: silnik
a można więcej info i jakieś fotki tej hybrydyszczurpreriowy pisze:Silnik??????? To trzeba wszystko zmienić!!!!k0nd0 pisze:Witam serdecznie jakos że jestem nowy
mam takie pytanko czy wiecie jakie silniki podejdą do syreny
czy np. 1.2 fiatowskie weszło by
Zawieszenie, skrzynie, układ kierowniczy dopiero trzeba się napracować
Jak silnik ma napęd na tył.
Jednym słowem musisz mieć całe ałto np. Opel Kadet i go pociąć
Znajomy ma taką Sarnę kadetową. Ja też zamierzam pójść w jego ślady.
A dla tego że: silnik jest lepszy mniej zawodny, itd. Panowie nie piszcie bzdur o oryginalności Sarny był przerabiane już za komuny. Nie wspomnę o obecnych przeróbkach
np. alternator. Nikt z nas nie ma oryginalnej!!!
Myślę, że warto mieć taką jedną orygianalną na specjalne okazje i drugiego poloneza (albo jakiekolwiek inne współczesne auto) do codziennej jazdy (bardziej praktyczny) i oczywiście nic nie przerabiać, nawet 105LCyklonB pisze:z jednej strony fajnie mieć taką maszynę, z drugiej to jednak już prawie nie syrena myśle że warto mieć jedną oryginalną na specjalne okazje i drugą przerabianą do codziennej jazdy (bardziej praktyczna) i oczywiście przerabiać tylko 105L, żadnych starszych modeliszczurpreriowy pisze:Znajomy ma taką Sarnę kadetową. Ja też zamierzam pójść w jego ślady.