chlodzenie silnika s 31 w upaly
-
- młody syreniarz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2009-03-25, 20:53
- Lokalizacja: trojmiasto
chlodzenie silnika s 31 w upaly
witam w ostatnie dni mam problem z chlodzeniem tzn temp potrafi skoczyc do ponad 100 stopni . co jest ciekawe dzieje sie tak w korkach i przy wolnej jezdzie (do 40 km/h) przy wyzszych predkosciach nawet podczas jazdy pod gore tego problemu nie ma . dodam ze chlodnice na 100% mam nie zakamieniona wiatrak jest caly wiatrolapy obok chlodnicy tez sa nawet wieksze niz w oryginale . dodam tez ze przy nizszych temp otoczenia do 28 - 30 stopni problemu nie ma . aha mam nowego typu chlodnie
pytnnie brzmi czy ktos z was ma jakis patent, poza dodatkowym wentylatorem ,i sciaganiem przedniej atrapy , moze ktos wstawial dodatkowa czy wieksza chlodnice ewentualnie wiekszy wiatrak na walek pompy moze jakos przesunal chlodnice do przodu . dodam ze nawet jak wlacze ogrzewanie to w korkach temp nie chce spasc . dopiero jak jade szybciej
wdzieczny bylbym za wszelkie info i pomysly oraz informaje jak z temp chlodzenia jest w waszych srytkach?
[ Dodano: 2010-07-13, 20:19 ]
ewentualnie pomysly co moze bc nie tak z oryginalnym chlodzeniem
pytnnie brzmi czy ktos z was ma jakis patent, poza dodatkowym wentylatorem ,i sciaganiem przedniej atrapy , moze ktos wstawial dodatkowa czy wieksza chlodnice ewentualnie wiekszy wiatrak na walek pompy moze jakos przesunal chlodnice do przodu . dodam ze nawet jak wlacze ogrzewanie to w korkach temp nie chce spasc . dopiero jak jade szybciej
wdzieczny bylbym za wszelkie info i pomysly oraz informaje jak z temp chlodzenia jest w waszych srytkach?
[ Dodano: 2010-07-13, 20:19 ]
ewentualnie pomysly co moze bc nie tak z oryginalnym chlodzeniem
poszukajcie tematu pisanego przes taede o czujnikach temperatury:) i ich skalowaniu
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
-
- młody syreniarz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2009-03-25, 20:53
- Lokalizacja: trojmiasto
artur.konkol, to co pisze w ksiazkach jezdze to zawsze z przymruózeniem oka....
Twoj symbol WSK twój bak słodko zaokrąglony...
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
Dewiacji posiadania nie da się wyleczyć
mój mail:
motonita@syrena.biz
-
- młody syreniarz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2009-03-25, 20:53
- Lokalizacja: trojmiasto
- CZESIO1958
- -#Stara Gwardia
- Posty: 4297
- Rejestracja: 2009-06-07, 19:20
- Lokalizacja: Mysłowice
a ja bym włączył ogrzewanie i ok wracałem tak ostatnio w niedziele i było zajebiście, w kabinie miałem 52stopnie Ale syrena przez to miała komfortowe dziewięćdziesiąt parę Wszystko dla jej komfortu i dobra wkońcu to moja miłość
jaki Kwidzyn toż ja ze wsi pod Kwidzynem;) Korzeniewo moje kochane spokojne
po pierwsze , w takie upały to normalne w syrenie, że temperatura pokazuje około 100st.
co można zrobić by pomóc syrence
otóż
wyciągnąć termostat , a w miejsce jego wstawić rurkę przelotową taki trójnik u spawać z wymiarami i średnicami jak termostat dobre rozwiązanie na gorące lato
druga sprawa to........ w lato jeździć na wodzie... a nie płynie, nie będę wyjaśniał dlaczego bo mi się nie chce..... ale takie są prawidła dla tej konstrukcji silnika.
i ciekawostka
po za tym jak ci pęknie grucha , to nie będziesz miał syfilisu tłustego wszędzie, gdyż woda szybko odparuje
pozdrawiam
[ Dodano: 2010-07-13, 22:47 ]
a cha i jak stoicie w korku , lub bardzo pomału jedziecie to co jakiś czas po prostu prze gazujcie trochę silnik , bo pompa wody w syrenie ma małą wydajność , a na wolnych obrotach to już całkiem nie pompuje, i dlatego gorąco akumuluje się w silniku , a jak zrobicie prze gazówkę, to pompa przepchnie wodę przez chłodnicę, a wentylator na obrotach też zrobi swoje
co można zrobić by pomóc syrence
otóż
wyciągnąć termostat , a w miejsce jego wstawić rurkę przelotową taki trójnik u spawać z wymiarami i średnicami jak termostat dobre rozwiązanie na gorące lato
druga sprawa to........ w lato jeździć na wodzie... a nie płynie, nie będę wyjaśniał dlaczego bo mi się nie chce..... ale takie są prawidła dla tej konstrukcji silnika.
i ciekawostka
po za tym jak ci pęknie grucha , to nie będziesz miał syfilisu tłustego wszędzie, gdyż woda szybko odparuje
pozdrawiam
[ Dodano: 2010-07-13, 22:47 ]
a cha i jak stoicie w korku , lub bardzo pomału jedziecie to co jakiś czas po prostu prze gazujcie trochę silnik , bo pompa wody w syrenie ma małą wydajność , a na wolnych obrotach to już całkiem nie pompuje, i dlatego gorąco akumuluje się w silniku , a jak zrobicie prze gazówkę, to pompa przepchnie wodę przez chłodnicę, a wentylator na obrotach też zrobi swoje
jeżdżę Syreną od urodzenia non stop....
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
grucha będzie miała lżej bez termostatu, gdyż termostat nie będzie stawiał oporu
jeżdżę Syreną od urodzenia non stop....
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
To takie małe perpetuom mobile dolnej zwrotnicy, życie po życiu na wieki Syrena
http://images77.fotosik.pl/645/9e851aeb87c4a225med.jpg
Wyjaśnij moze, bo bardzo mnie to zaciekawiło.PYJTERSON pisze:druga sprawa to........ w lato jeździć na wodzie... a nie płynie, nie będę wyjaśniał dlaczego bo mi się nie chce..... ale takie są prawidła dla tej konstrukcji silnika.
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
mozna by dac mniejsze kolo na wentylator to by sie szybciej krecił ,,,,, do 90 moze podejsc 100 nie powinno ,,,, mozna wlaczyc ogrzewanie lub otworzyc maske i jechac na 1 zamku ,,,, daje rade ,,,, ps bardzo wazne miec zbiornik (taki retencyjny ) tzn od teej rurki co idzie przy kurku dajemy wezyk do butelki po miksolu az do dna ,,, jak silnik stygnie to zasysa wode a jak sie grzeje to wypuszcza ,,,, temp silnika jest zalezna od cisnienia w chlodnicy jak jest male to rosnie,,,, stale kontrolujcie poziom ma byc pod kurek !!!