Jezdzi ktoś w KJS?
Jezdzi ktoś w KJS?
Chciałbym spróbować swoich sił w KJS. (konkursowa jazda sprawnościowa)
Macie jakieś doświadczenia ?
Oczywiście nie będę startował syreną tylko garbusem 1.6i
Macie jakieś doświadczenia ?
Oczywiście nie będę startował syreną tylko garbusem 1.6i
Jeździłem trochę Ładą. Garbus to moim zdaniem poroniony pomysł. Szkoda weterana na takie katowanie. Kup lepiej inne małe auto z mocnym silnikiem, co seryjnie ma dobre, trzymające fotele, pewny zawias i przyzwoite osiągi. Np AX, 106, Swift czy Saxo w wersjach GTI, Rally czy Sport. Ewentualnie coś AWD np Justy. Ewentualnie nawet malucha, tunning prosty i części profesjonalnych na wtórnym rynku sporo (jeszcze 2-3 lata temu, teraz nie wiem).
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
musisz sobie odpowiedzieć na jedno pytanie, czy robisz to dla przyjemności czy po to by uzyskać licencję, jeśli dla licencji to ja, wprawdzie było to kilkanaście lat temu, jeździłem maluchem a potem Cinquecento Sportingiem, najtańsze do "usportowienia" w owym czasie chyba nadal, natomiast jeśli dla przyjemności to Garb czy Syrena może być OK i robić wielką furorę
Hurraa mam piękną 105L 1980
Zdecydowanie ma to być zabawa i poprawienie własnych umiejętności.
Trochę za mało jest prób sportowych na rajdach zabytków, a bardzo mi się to spodobało.
Myślę że garb da sobie radę- technicznie jest igła- a na trzecie auto zabawkę zdecydowanie mnie nie stać.
Na początek będę się cieszył jak nie będę ostatni, a nawet jak będę to i tak nie szkodzi.
Macie jakąś stronkę z terminami?
Trochę za mało jest prób sportowych na rajdach zabytków, a bardzo mi się to spodobało.
Myślę że garb da sobie radę- technicznie jest igła- a na trzecie auto zabawkę zdecydowanie mnie nie stać.
Na początek będę się cieszył jak nie będę ostatni, a nawet jak będę to i tak nie szkodzi.
Macie jakąś stronkę z terminami?
-
- -#Nowy nabytek forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2010-01-24, 17:55
- Lokalizacja: lubelskie
Ja jeżdżę juz 7 lat w KJS-ach i rally sprintach głównie 126p swapem 899 z uno. Powiem tak, garbusem sprawności to nie nabierzesz, a zabawe bedziesz miał przez pierwszych kilka występów. Tu jednak musi być niższa oponka, zawias zmieniony, kubeł itd. itp. ale na początek możesz spróbować, spodoba ci się to dopiero zaczniesz auto jakieś przygotowywać.
Zawias, silnik dostanie w d*** ostro. Nie mówiac o drobnych otarciach i obiciach - niestety są nieuniknione
Mozna jeździć garbusem, ale mi by było szkoda - zwłaszcza, że jest igła.
Aha, a jeśli chodzi o licencię, to też bez problemu mozesz jechać garbem. Na podstawie swoich wyników stwierdzam, że bardzo ciężko nie spełnić minimum na licencję, czyli bodajże 120 czy 125% najlepszego w klasie.
Mozna jeździć garbusem, ale mi by było szkoda - zwłaszcza, że jest igła.
Aha, a jeśli chodzi o licencię, to też bez problemu mozesz jechać garbem. Na podstawie swoich wyników stwierdzam, że bardzo ciężko nie spełnić minimum na licencję, czyli bodajże 120 czy 125% najlepszego w klasie.
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
Krzaki, drzewa, budynki... na szczescie nie wszystkie KJS są między pachołkami.QWARUK pisze:A te otarcia i obicia to skąd?
[ Dodano: 2011-03-01, 15:51 ]
Pisałeś, ze chcesz jeździc dla przyjemności - a to sie wyklucza z przyjemnościąQWARUK pisze:Wyłączając np. szuter i zakładając ostrożność
I get up at seven, yeah,
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
and I go to work at nine.
I got no time for livin'.
Yes, I'm workin' all the time.
Jak chcesz mieć fun i nie zniszczyć auta, przyjedź na trackdaya organizowanego przez Classicauto. Jeśli masz wóz w oryginale trafisz do grupy z oryginałami, gdzie nie liczy sie aż tak przygotowanie do sportu. A na torze uszkodzić auto trudniej, chociaż są tacy którzy potrafią. Do Kielc masz rzut beretem.
Trzy cylindry, dwa takty, jeden samochód!
Dwa suwy w miniaturzef
Dwa suwy w miniaturzef
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 2011-03-18, 11:36
- Lokalizacja: Warszawa