moja 105l coraz bliżej końca.

Relacje z przeprowadzonych remontów.
MIMBRO
-#Junior
-#Junior
Posty: 188
Rejestracja: 2011-02-23, 17:24
Lokalizacja: Lubartów

MIMBRO

Post autor: MIMBRO »

Witam kolego normalnie jak bym patrzył na swój garaż!!!,fajnie kolega jakby po sąsiedzku mieszka bo ja z Lubartowa jestem ,kolega u mnie już kończy składać swoją 105,mi się jeszcze zejdzie z moja.
Awatar użytkownika
drobson
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2009-03-16, 22:07
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drobson »

Nom, do Lubartowa jakieś 80 dych mam +, -. Jak będę kiedyś przejeżdżał to może zajadę:) :piwo:

[ Dodano: 2011-10-31, 19:01 ]
Witam , dodaje parę fotek z aktualnych prac. Powoli męczę sie z blacharką, trochę czasu to zajmuje. Narazie robię sam wiec trochę trudno, ale po świętach kumpel ma pomagać, wiec zawsze trochę lżej bedzie. :grinser


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e3 ... 1cb34.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b64 ... 0d951.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6fa ... cfa36.html
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
Syrenapol
Posty: 1
Rejestracja: 2011-11-01, 09:21
Lokalizacja: Ustrzyki

Post autor: Syrenapol »

No pieknie, ciekawe kiedy moja będzie tak wyglądała. :/
Awatar użytkownika
drobson
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2009-03-16, 22:07
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drobson »

Witam wszystkich:) Odnawiam temat w związku z rozpoczęciem prac nad moją pociechą w roku 2012:) Dzisiaj z racji ,ze miałem parę wolnych chwil pojechałem odwiedzić i rozpieczętować moja Pusię :ok3 po zimowym śnie. Spotkała mnie niemiłą niespodzianka, a mianowicie chodzi o wyciek w układzie hamulcowym. Jak pisałem wcześniej w postach cały układ był zamontowany nowy, po otwarciu maski spostrzegłem puste zbiorniczki wyrównawcze płynu hamulcowego, no to zaraz look pod podwozie, koła czyste patrzę na pompę a Tu cała upi...ndolona :F i kałuża pod nią. Jeszcze nie rozpocząłem identyfikacji problemu, ale może Wy mi pomożecie jakoś. Dodam jeszcze,że wszystko było odpowietrzone i świetnie działało, potem gdy przed zimą pracowałem przy niej miesiąc, nie zaobserwowałem żadnych wycieków.
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
MaSa
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 659
Rejestracja: 2007-05-03, 13:00
Lokalizacja: stargard

Post autor: MaSa »

drobson, pompą to się nie przejmuj, pewno były gumy w środku sparciałe ze starości i mogę się założyć że płynem r-3 zalałeś? zmień gumki na nowe i wlej DA-1.
Ja bym się martwił bardziej tym pasowaniem blach bo jak wiadomo różnie to było produkowane a później jaja wychodzą przy montażu.
Awatar użytkownika
drobson
-#Youngtimer
-#Youngtimer
Posty: 1049
Rejestracja: 2009-03-16, 22:07
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: drobson »

Pompa nowa, wyprodukowana we współczesnych czasach, zalana płynem Da-1 organika w środku i taki też wlałem do zbiorniczków. Gumki napewno nie były sparciane. Zastanawiam sie tylko czy przewody hamulcowe nie są za twarde. Blachy już spasowane :ok3 spko luz:).

[ Dodano: 2012-08-21, 20:04 ]
Witam. Chcę się pochwalić oficjalnie moją 105l. JEst przygotowana do przeglądu i na dniach śmigam na diagnostyke:) Wiele pracy, cierpliwości i czasu poświęciłem o kwestii finansowej juz nie wspomnę. Ale jest juz :ok3 Proszę pisać co sie podoba a co mozna jeszcze poprawic:) Wstawiam zdj przed i po remoncie. Pozdrawiam. Tylko nie patrzcie na rejestracje bo i tak będą inne a na przegląd musiałem przykręcić stare. :ok2 link do zdjec.

http://www.fotosik.pl/u/drobcio17/zdjecia/1
104-1969 r- oryginal
shl m11- 1961r- oryginal
MZ etz 250 - 1983r - oryginał
Klania sie PRL
ODPOWIEDZ